Dělat hry pro Wii U není tak lehké, jak se zdá.
Evropský generální ředitel Ubisoftu Alain Corre se vyjádřil, že díky vývoji Wii U exkluzivity získali mnoho zkušeností s gameplayem a zobrazením hry na druhé obrazovce. Hra prý nabídla hráčům unikátní hratelnost a nové prvky. Firma tak může podobnou architekturu testovat i na SmartGlass, tabletech a chytrých telefonech. Corre též prozradil, že Nintendu věří, ale měli by vzhledem k Wii U vyvinout více úsilí.
„Díky Wii U jsme se naučili mnoho zajímavých věcí o hratelnosti. V roce 2012 jsme si mohli se ZombiU na vlastní kůži objevit, jaké je to hrát na dvou obrazovkách a zažít unikátní prvky hratelnosti. Když se na to dnes zpětně ohlédneme, tak zjistíme, že i díky tomu jsme mohli vytvořit a přizpůsobit hratelnost pro hry jakou je třeba Watch Dogs,” prozradil Corre serveru Polygon.
„Tahle technologie je tu jen díky učení, které jsme si zkusili i na Wii U tabletu. To nám pomohlo být rychlejší a dovolilo nám to mít dnes jedny z nejlepších her, které se dají na dvou obrazovkách hrát.”
„Věříme Nintendu. Nintendo jako společnost má za sebou 30 let historie a dokázalo oslovit miliony hráčů. Je to skvělá herní firma, která pořád okouzluje hráče. S Nintendem máme spoustu zkušeností, už jen díky Just Dance. To se stalo jednou z hlavních značek pro Nintendo a Wii U.”
„Přejeme si, aby Nintendo vyvíjelo pro Wii U víc úsilí a energie, a pomohlo najít řešení, jak vyvíjet více konzolí a her. Věříme, že Wii U dokáže protlačit, akorát tomu musíme pomoct.”