Vydavatel Paradox Interactive oznámil, že vývoj Prison Architect 2 se stěhuje od původních vývojářů ze studia Double Eleven k brazilskému týmu Kokku. Společnosti se nedohodly na obchodních podmínkách.
Studio Double Eleven se k poprvé dostalo k prvnímu dílu Prison Architect před devíti lety. Nejdříve se ujalo konzolového portu a následně převzalo správu hry po týmu Introversion Software. Druhý díl přichází se třetím rozměrem, představil se letos v lednu.
„Jelikož pokračování prošlo certifikací na všech platformách, došlo k naplnění smlouvy,“ napsal Paradox.
Studio Kokku spolupracovalo na hře v roli podpůrného týmu od konce loňského léta. V samostatném příspěvku to napsal game director Gaz Wright z Double Eleven. Plně převzali brazilští vývojáři vývoj v lednu, tedy zhruba v době oznámení, a na hře tak už několik měsíců dělají sami.
„Jsou stejně zapálení jako náš tým a milují tento žánr. Vedle dokončování jednotlivých herních prvků jsme v posledních měsících vedli také několik opravdu zábavných diskuzí o jejich nápadech a obsahu, který by mohli přidat v příštích letech,“ dodal Wright.
Prison Architect 2 byl dvakrát odložen, naposledy z května na 3. září. Zamíří na PC, PlayStation 5 a Xbox Series.