Jsou to už dva měsíce, co proběhla časově omezená betaverze očekávané survival strategie Frostpunk 2. Přestože naše dojmy byly z velké části pozitivní, obecné přijetí ze strany hráčů bylo spíš smíšené. Vývojáři z 11 bit studios se tak rozhodli vyslyšet zpětnou vazbu a do hry implementují řadu změn, vyžádá si to ale čas navíc. Oznámili proto, že místo 25. července hra nakonec vyjde až 20. září.
Co se týče novinek, některé už nyní tvůrci představili v tiskové zprávě. Těšit se můžeme na vylepšení mechanik okolo teploty, lepší management pracovních sil, novou surovinu, realističtější chování frakcí či komplexnější řešení protestů. Velkou proměnou pak má projít UI, jež bylo terčem největší kritiky. Nově má být přehlednější a intuitivnější.
Chybět nebudou ani tzv. „Zoom stories“, nová funkce, jež vám umožní podívat se, jak vypadá běžný život vašich občanů. Hráči totiž ve zpětné vazbě k betě často poukazovali na to, že oproti jedničce v podstatě ztratili kontakt s jednotlivci a k obyvatelům kvůli tomu nemají takový vztah.
Frostpunk 2 míří na PC, přičemž v den vydání bude dostupný ve službě Game Pass. Později má dorazit také na konzole.
Just over two months ago, you had the chance to play the Beta, and we greatly appreciate the feedback you shared with us. Your observations, along with the existing backlog of features that we were already working on, made us realize that we can prioritize things better to… pic.twitter.com/iTMG3853DG
— Frostpunk 2 (@frostpunkgame) June 27, 2024
Akorát před zimou. To se tématicky hodí. Frostpunk 1 jsem kvůli imerzi hrál tenkrát schválně v lednu. A doma jsem netopil.
Mám 11 bit studios moc rád, za jejich kreativitu a odvahu jít nevyšlapanými cestičkami, ale nechápu proč páchají finanční sebevraždu tím, že hru dají v den vydání na Game Pass?
mozna jim microsoft uz davno vyvoj zaplatil, a cokoliv prodaneho navic kdekoliv jinde uz bude jen prijemny bonus?