O Elden Ring: Shadow of the Erdtree toho bylo v posledních týdnech napsáno mnoho. Jedním ze zásadních témat se ovšem stala obtížnost, která je podle některých mylně považována za důvod záplavy negativních hodnocení na Steamu. Ta totiž vznikla primárně kvůli diskutabilní technické stránce, avšak zpět k náročnosti. U té lze říci, že vzrostla, avšak nikoliv tolik, aby byla hra nehratelná. Dokazuje to také hráč LastDarkHope, jemuž se daří porážet bosse nově vydané expanze s postavičkou na první úrovni, což je vzhledem k doporučením tvůrců slušná zkouška. A podle všeho se mu zatím v jeho snažení docela daří, o čemž svědčí i vypouštěná videa, v jejichž rámci likviduje jednoho bosse za druhým.
Jeho schopnostem podlehla už řada protivníků, včetně relativně drsné Rellany, která tancuje se svými čepelemi tak efektivně, že jen málokdo ji eliminuje bez jediného zásahu. LastDarkHope však proti ní obstál se ctí. Celkově ukazuje, že náročnost není až tak vysoká, jak někteří tvrdí. Sami si ji máte možnost zakusit na PC a konzolích PlayStation a Xbox.
Vsichni na to nadavaj ze tezky.. jednoducha odpoved… Je to proste rukama !
Tohle není žádnej boss ale npc! Už se vzpamatujte sakra.
Vždy mě dostává v těhlech hrách, že bojuješ s 20 metrovými bossy a zabiješ je tím, že jim 10 minut boucháš do nohy![grin](https://www.zing.cz/wp-content/wpdiscuz/emoticons/zing/img/grin.png?v=1)
Myslím, že by si měli dát trochu větší práci, aby ty souboje měli větší smysl.
To si jen mozna trosku nepochopil daneho bosse. Bouchas mu do noh, aby spadl na zem. Pak mu triskas do palice a tim ho zabijes.
Myslim, ze by sis mel dat trochu vetsi praci, aby tvoje komentare meli vetsi smysl.
https://www.youtube.com/watch?v=uDz2U_iO7Ms
Tady k těm negativním recenzím za technickou stránku, takže prosím nešiřte fake news.
Proč by to mělo být fake news? Pro některé hráče reálně ta technická stránka představuje problém. Osobně jsem během hraní taktéž právě kvůli ní zažíval hodně nepěkné chvíle.
Nikdo neřekl že je hra tak těžká až je nehratelná, těžká je mnohdy proto že kamera dává výpověď a vizuální efekty totálně oslepují hráče takže pokud si nepamatují načasování úderů tak prostě nevidí kdy mají dát dodge a kdy útok. Spousta nových bossů vypadá jako noční můra pro epileptika.