Tým Surgent Studios propustil „těsně přes 12 lidí“. Vývojáři debutovali na jaře plošinovkou Tales of Kenzera: ZAU zaštítěnou Electronic Arts a jeho labelem EA Originals.
„Jsem pyšný na to, čeho tento tým za čtyři roky dosáhl. Když šlo do tuhého, všichni byli nesmírně silní, bylo to inspirující. Přinášet tuhle zprávu mě proto opravdu štve. Vím, že v tom nejsme sami, ale to nic neulehčuje,“ píše šéf studia Abubakar Salim a jmenuje některé z vývojářů, kteří si nově hledají práci.
Thank you so much to those who have checked in. This hurts deeply. This isn't the news I wanted to share today.
I am so proud of what the team have acheieved over the course of these 4 years. When things got tough, every one of them stood so strong, it was inspiring.
So to be… https://t.co/Q0C7H5udvv
— Abubakar Salim (@Abzybabzy) July 2, 2024
V poslední době jde už o druhý tým, který doplatil na finanční neúspěch vydání v rámci programu EA Originals. Studio Ascendant muselo nejprve propustit téměř polovinu všech zaměstnanců, a následně řadu dalších poslat na nucenou dovolenou. Jejich Immortals of Aveum se nezaplatili i proto, že rozpočet dělal celých 125 milionů dolarů.
to je dobře, to je dobře, jen houšť a větší kapky
get woke go broke!