Vývojáři ze studia Ninja Theory vydali v druhé půlce května očekávanou akční adventuru Senua’s Saga: Hellblade II, která se zařadila mezi nejvýraznější letos uvedené exkluzivity z tábora Microsoftu. O pozitivním přijetí hry dobře vypovídá nově zveřejněný accolades trailer, který obsahuje vybrané citace z recenzí. Z pohledu známého agregátoru Metacritic se Hellblade II může pochlubit průměrným hodnocením 80 %. Chválena je především atmosféra, audiovizuální stránka a filmové pojetí celé hry.
My jsme druhému Hellblade v naší recenzi udělili známku 9/10 a následující verdikt:
„Druhý díl Hellblade přichází s radikálně odlišnou atmosférou, vyprávěním a myšlenkami. Více postav dělá ze Senuina putování lidštější zážitek, ale nepřišli jsme ani o epické momenty a výlety do mysli protagonistky. Hra navíc oplývá nepřebernou krásou doplněnou o perfektní zvuk. Přináší skutečně filmovou prezentaci, aniž by nepřiměřeně ochudila hratelnost. Hádanky si drží vysoký standard, pouze souboje si neprošly vyhlíženým zlepšením.“ Senua’s Saga: Hellblade II je k dostání na PC, Xboxu Series X/S i v předplatném Xbox/PC Game Pass.
Neměl by tak jednostranně napsaný článek označený jako inzerce? Seriózní plátek by napsal něco v tom smyslu, že: …titul byl sice v recenzích chválen a sbíral kladná hodnocení, u samotných hráčů se však tak pozitivního přijetí nedočkal. Jak ukázala data z Game Passu, polovina hráčů hru odložila ještě před prvním bossem, který se ve hře objeví po pouhých třiceti minutách. Závěrečný achievement dokonce získalo jenom třináct procent hráčů…
Většina těch lidí si to pustila jen ze zvědavosti, proto ta čísla. Udělal bych to u hodně her, kdybych GP měl a zůstal jen u některých. Ta čísla tam jsou takto na nic
87 % pozitivních recenzí na Steamu… to mi připadá jako docela pozitivní přijetí. V GP si to spousta lidí vyzkouší třeba na 10 min, i když to hrát nechtějí (třeba jen aby koukli jak to vypadá).
V pořádku, nejde mi o hanění hry samotné. Ale novináři by neměli markeťákům a jejich zavánějící samochvále skákat na špek a kromě A uvést také B, protože pak mohou působit jako užiteční idioti![smile](https://www.zing.cz/wp-content/wpdiscuz/emoticons/zing/img/smile.png?v=1)
Nedávno jsem zkoušel demo nového Test Drive. Závodní hry mě prakticky nezajímají, jen jsem se chtěl podívat, jak dnes vypadají a jak se to hraje. Dal jsem tomu 15 minut a tím to pro mě haslo…Ale už jsme hru zkusil a vývojáři i z mých dat můžou vycházet, i když nejsem cílovka. To samé bude u spousty her na Game Passu. I u Hellblade byla určitě hromada lidí, co se chtěla mrknout, jak to vypadá a jak jim to třeba pošlape.
tvl co na tom nechapes… hodnotou/kritikou je cena…
gp je bezcenej, jen krivy pohled na hry atd.
Steam 3800 hráčů maximum, ale za mě GOTY
Škoda, že se nepochlubili tím, kolik hráčů hru ve skutečnosti vůbec dohrálo….to už tak zářívé není.
hra je v gamepassu takže to budou miliony
To,že to je v GP,neznamená,že to každej pustí.GP si platím přes dva roky v kuse a je tam spousta her,který jsem nikdy nezapnul a ani nezapnu včetně Hellblade 2
No pokud si dobře vzpomínám, tak se cca měsíc/dva po vydání řešilo, že podle achievementů na steamu, xbox (prostě kde jsou dostupný), tak prvního bosse dala 1/3 hráčů konec pak dohrálo jen nepatrný procento a právě tohle se taky hodně přisuzovalo gamepassu, protože to hromada lidí prostě vyzkoušela, zjistila že je tenhle žánr nebaví a odinstalovali to.