Zpět na článek

Diskuze: Battlefield 4 škádlí novými záběry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Dwayne
Dwayne
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhodně bych odlesky ze sniperky nechal jak jsou. Díky tomu je hra dobře vyvážená. V tomhle případě musí jít realita krapet stranou at si každej říká co chce. A řešit tu voloviny střela do srdce nebo krku atd. je blbost. Prostě dej mu hs a máš kill, jasný a stručný. Za běhu se ta hlava taky dá trefit o tom žádná . Dát ubohej hit do těla umí snad každej průměrnej hráč. Aspoň se ukáže, kdo to za recona fakt dává.

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uff do teto debaty bych se moc nepoustel V podstate s tebou souhlasim ale co popisujes funguje v jinych hrach ktere se snazi prilizit k realismu. Dobra vec byla sveho casu RealityProject k BF2. Jinak hovadin z realneho pohledu je tam vice ale to jenom pokud to prirovnavas k realu. Na druhou stranu zase si muze aspon lehnout pokud si dobre pamatuji tak treba v Bad Company mohl jenom klecet. Sniper je v realu temer nesmrtelny a ve hre by byl asi hodne op nejak je proste musi znevyhodnit. Killkam je mozne vypnout v nastaveni serveru nebo aspon kdyz ja to hraval tak to slo.

Punak
Punak
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BlackJoint - Jenže pokud si zkusíš hrát na snipera zjistíš, že tě lidé z DICE dost diskriminují. Odlesk a když jseš ve stínu je hovadina. Najdeš si krásnej post a za minutu dostaneš třeba jebu od tanku kvůli odlesku = taky blbost. Účínost pušek je další obtíž. Pokud netrefíš protivníka do hlavy tak neumře, co třeba krček, nebo srdce, i kdyby měl vestu tak si myslím, že náboj 7, 62 by to zvládl.

A pořád má hra killcam takže neni tak těžké snipera dojít zabít. A za snipera není úplně tak snadné hráče likvidovat. Sniper u mě znamená někoho kdo číhá v dálce a není vidět, což DICE asi bere jinak. Pokud hraje někdo za průzkumníka a chce být sniper je u bf3 v nevíhodě pořád s terčem na zádech.

Formou upgradu a součástky k odemčení bych uvítal v bf4 optyku na dálku bez odlesků. Na začátku at daj základ s odlesky, ale at je možno později mít optyku bez odlesků. A bude to rozumný kompromis.

Panikudlanka.cz
Panikudlanka.cz
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

2000 hodin? sry ale tohle uz je na me moc:D nejvic hodin mam nahranejch u cska a to 67:) sedet u neceho kolem 90dni v kuse je bych rekl pri nejmensim nezdrave:)

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abakanius - musis vsude psat jak si nahral 1800-2000 hodin u BF3 ? NIKOHO TO NEZAJIMA

Panikudlanka.cz
Panikudlanka.cz
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

joint: to je jasny tak jsem to nemyslel pokud chci neco realistictejsiho sahnu k americas army nebo arma. Me urcite realisticke prvky nevadi ale vzdy je jak rikas dulezitejsi hratelnost. napriklad ozvuceni se mi pri prvnim spusteni zdalo skvele ale kdyby to melo byt realisticke asi by cloveku jen piskalo v usich po tech vsech letadlech, bombach a granatech ale nekdy trochu realosti neni na skodu treba ozvuceni zbrani nebo vyvazenost kopani mezi realitou a hrou. je zajimave kdyz se neco naucis ve hre napriklad COD2 a pak se divas na dokument z druhe svetove a vsechny zbrane poznas:)

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Panikudlanka. cz: BF3 je jen hra a k realite ma hodne daleko. Odlesky tam jsou jen proto aby jsi mohl jako hrac snipera lehce a rychle zahlednout a hra byla aspon trochu hratelna. Jinak s realitou to nema nic spolecneho a pokud by melo tak by to nebylo vubec zabavne to mi ver - toto muj nazor.

Panikudlanka.cz
Panikudlanka.cz
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

resrat: zajimalo by me jestli to maji i starsi odstrelovaci pusky. Mam pocit ze jsem koukal na discovery chanell a neco tam rikal chlapek prave o odlesku a ze se podle toho hledaji sniperi. (vetsinou amici maji filtr a hledaji nepritele) jinak i kdyby to bylo u kazde pusky podle me bez odlesku by v BF3 mezi tim vsim bylo tezke nalezt odstrelovace. vsude jsou nejake predmety, prostredi, trava a podobne. jinak stim metrem souhlasim to je fail:) ono je to i nelogicke brat si odstrelovacku do uzkeho kordoru kde nemuzes menit v realu pozici a jsou tam kratke vzdalenosti kde se hodi jine zbrane.

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
30. 5. 2013 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...mezi lidi...

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
30. 5. 2013 07:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukam, ze ten BF je vzdycky presne to, co se nam hodi do kramu. Kdyz je potreba, tak je tam spousta realnejch a realistickejch veci. To se hodi hlavne, kdyz se to chce prodat a kdyz si nekdo honi kosili. Pak se to da mezi, ktery zahy upozornej na bilion naprostejch kravovin a mavnutim kouzelnyho proutku je to "jenom arkada. "

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 05:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podud jde o ten odlesk, je to proto, aby si lidé těch hráčů všimli a byla nějaká balance.

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 05:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A? Vždyť je to arkáda. Podle mě nejlepší a skoro 1800h jsem nenahrál zatím u žádné jiné hry než už BF3.

ResRat
ResRat
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 01:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dvě poznámky k těm optikám:

1. Antiglare filtry se standardně používají již spoustu let.

2. Zákony optiky tvrdí, že odlesk/odraz může vzniknout pouze tehdy, když existuje zdroj světla, optiky v BF3 hází obrovské odlesky i ve stínech nebo v tunelech metra, kde je tma jako prase.

Takže o realismu bych raději pomlčel

Panikudlanka.cz
Panikudlanka.cz
Level 1 Level 1
30. 5. 2013 00:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chepa tak to by mohl byt i novel dlc "invisible snipers" za lidovejch dvacet dolacu

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
29. 5. 2013 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Panikudlanka - nejaky ten upgrade na optiku se odemkne za prachy nebo v premium uctu

Panikudlanka.cz
Panikudlanka.cz
Level 1 Level 1
29. 5. 2013 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vsak vam rikam hosi at se vam po case odemkne upgrade na nejaky ten filtr pred optiku. ale u zakladu by to mohlo zustat. navic se mi zda ze prostredi v bf3 je tak preplacane ze snipu nenajdete pokud to nehodi odlesk. kdyz to porovnam s cskem kde v podstate snipa stoji na miste kde mate sanci ho sundat, dokonce ho tam cekate pac tech mist je jen par... tohle me na bf3 stvalo. plus mam nahranych asi 20hodin a nejsem schopny zadnou odstrelovackou zabit protivnika na jeden zasah pokud nedam headku. coz me take stve dostane ranu a je v cudu, dalsi dostane ranu a je v cudu. mezitim se respne nepritel nekde zamnou. takove jsou aspon moje zazitky z MP : / mozna ze kdyz to hrajete jako nekteri stovky hodin odemkne se vam nejake zvlastni dmg ale to pro me neni chci si zahrat hned a ne mesic odemkat zbrane

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
29. 5. 2013 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud to jde eliminovat je nerealistické to nevyužít:-)

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
29. 5. 2013 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MoRt8 : 👍 já neřekl, že to nejde eliminovat, ale že je to realistické

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
29. 5. 2013 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SamFisher : : : Nejsem zas takovej odborník, abych na to moh přísahat s rukou v ohni, ale mám dojem, že odlesky optik u sniperů už se nějakou dobu úspěšně eliminujou různejma technikama stínítek a pod.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
29. 5. 2013 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Punak : odlesky u sniperek bych taky nechal, je to realistické a aspoň snipeři vyzradí pozici

Panikudlanka.cz
Panikudlanka.cz
Level 1 Level 1
29. 5. 2013 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zrovna ty odlesky bych nechal pokud si clovek neprida upgrade na snizeni. je to celkem realisticke jinak hitboxy, bugy, prehlednost, support v tom stebou souhlasim

Punak
Punak
Level 1 Level 1
29. 5. 2013 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám, že mp posunou zas o kus dál. A odstraní odlesky u sniperek, zlepší hit box a omezí bugy. A šiklo by se víc odměn za kooperaci ostatních hráčů v mp, aby u toho začly někteří myslet a hrát víc týmově a né jen na sebe. Úplně mě dojimaj lidi s třídou suport, kteří nehodí munici ani při vyzvání. Někdy mě ta svoloč se kterou hraju štve víc, než zabití od nepřátel.

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
29. 5. 2013 05:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skapco: Záběry z MP budou odhaleny pravděpodobně na E3.

Panikudlanka.cz
Panikudlanka.cz
Level 1 Level 1
29. 5. 2013 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm ach jo to zas bude slabe fps (u me) hlavne ze tam bude ptaku plna obloha to je dulezite bez toho bych do toho nesel:D bf3 jsem si koupil nebo spis vymenil za jinou hru a ze by me to nejak extra chytlo se rict neda jen prvnich par minut v multaku se sluchatkama me to paradne vtahlo do boje:) jinak se lepe citim v novem csku. i graficky mi sedi lepe. ja zase nepotrebuju aby se vsechno hejbalo a kdyz strelim do baraku tak aby bouchl jako fukusima:D uprimne me to prni videjko jak byl v dzeeepu pod vodou zaujalo vice nez tenhle gameplay. pro me jsou to nove zabery zase tak deni kolem bf nesleduju.

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
28. 5. 2013 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[ odkaz ]

Reklama
Reklama