Zpět na článek

Diskuze: BioMutant - dojmy

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jamajčan
Jamajčan
Level 1 Level 1
16. 12. 2017 01:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Btw, jinak ten název -Biomutant - je jak dělanej pro ňákou automatovku...

Jamajčan
Jamajčan
Level 1 Level 1
15. 12. 2017 01:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @zebrostroj74

Víš co? Když jsi tak chytrej a dokážeš plivat na vše počínaje Disney, EA, co takhle přejít z barikády zhrzeného nas*aného hráče, a vytvořit hru vlastní? ? ?

Pak bych se určitě pobavil na ůčet tvojí osoby.

Narw
Narw
Level 1 Level 1
11. 10. 2017 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Olisek

Už lepší pane profesore? Omlouvám se, víckrát se to nestane.

Olisek
Olisek
Level 1 Level 1
11. 10. 2017 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Narw

Uhm, přesicenej.

Narw
Narw
Level 1 Level 1
11. 10. 2017 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Carljack

Přesně. Já teď po dlouhý době rozjel AC: Black Flag a to ohromný množstvi prázdných úkolů mě hrozně odrazuje tu hru vůbec ještě zapnout. Při tom, když jsem ho hrál dřív, hrozně mě bavil. Už jsem těch open-worldů nějak přejedenej.

Carljack
Carljack
Level 1 Level 1
10. 10. 2017 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @zebrostroj74

Rozumím ti. Někdy cítím to samé, například jak si sám zmínil u Andromedy, Inquisition a podobně. Open-world či sandbox moderním hrám spíše škodí, než je nějakým způsobem obohacuje, čím jsem starší, tím více mě láká klasický koridor či lineární hratelnost typu Wolfenstein, Doom, Uncharted a podobně. Nebo RPG ve stísněném prostředí Mass Effect Trilogie. Ale objeví se velké výjimky a myslím že třeba série od Rockstar Games jsou mezi nimi, nebo Zaklínač 3. BioMutant ale na tomhle úplně nestaví. Jeho síla naopak podle mě spočívá v jeho maličkosti, ten titul od začátku na sebe se nesnaží strhávat pozornost, jako-by šlo o nějakou extrémní novinku - ve které je vše strašně originální. Ani se nesnaží o nablýskanou grafiku, nebo o něco velkého a efektivního, naopak. Ono je to tak správně punkové, post-apo. Jednoduchý hrdina bez žádné hluboké filozofie, snadno si ho můžete upravit (můj se mi fakt moc líbil - bral bych možnost pak výroby plyšáka , poté se učíte různé triky a objevujete krásný a různorodý svět plný všeho možného. Hra pak upozorňuje na ovládání robotů, jízda na lodi, letadlo a podobné věci. Já bych před takto zajímavým a svým způsobem originálním titulem rozhodně nezavíral dveře.

zebrostroj74
zebrostroj74
Level 1 Level 1
10. 10. 2017 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na PS4/X1/PC po tomhle podle mě neštěkne pes. Být to exkluzivně pro Switch, docela bych i jásal, ale jako multiplatformní titul? Nechápu, že někoho tyhle generické nudné rádoby hity baví. Tuna možností až jde z toho hlava kolem, super grafika, všechno velké a efektní, ale plné bugů, chybějícího obsahu a prázdnoty. Velká část větších titulů je v dnešní době fakt o ničem. Jednoduché komerční šity. Kopie kopií vykrádající sami sebe tvářící se jako the next big thing prodávané za plnou cenu i když hodnota a kvalita produktu je řádově mnohem níž. Kde jsou ty doby, kdy hry byly originální, bylo jich málo, nechyběl jim obsah, přicházely s novými nápady a především kladly důraz na hratelnost a zisk byl vedlejším produktem kreativity a ne primární cíl na její úkor? Biomutant je podle mě nahypovaná překombinovaná kravina podobně jako Horizon nebo kdysi Just Cause, kterému rovněž nemůžu přijít na chuť. Horizon je ale alespoň exkluzivita ve větším rozsahu a má aspoň trošinku něco do sebe. Ale je to všechno podobnej guláš. Novej egyptskej Assassin působí úplně stejným dojmem a upřímně jsem měl stejný pocit u Andromedy, Watch Dogs nebo GTA5. Těch titulů je za posledních 5+ let, kdy se tahle blockbuster kategorie objevila, habaděj. A že by filmové blockbustery na tom byly lépe se říct nedá. Artové a menší filmy začínají být chytřejší a lepší podobně jako menší indie hry. Velká studia ať se jdou bodnout. Jenom prachy, prachy a obsah nula na druhou. Sorry za tenhle menší rant, ale když vidím tohohle mutanta, kterýho nám budou cpát marketingem jako zlaté sele, nejde se neozvat.

Reklama
Reklama