Zpět na článek

Diskuze: Blizzard se o nový WoW datadisk nebojí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Phenonmen
Phenonmen
Level 1 Level 1
27. 3. 2012 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja se těším jak malej , datáče na wow jsou super . Je to nepřekonatelné medium . Udělam si pandí ženu a zahraju arenky a nové dungeons

Kriz
Kriz
Level 1 Level 1
25. 10. 2011 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Usurper: Věřím, že to Blizz zpracuje určtitě dobře.

Do roku 1492 se taky nevědělo, že existuje něco jako Amerika.

Já beru svět WoW, jako období, kde teprve věci objevují, tak proč neobjevit novou zemi a lid?

Těším se! 👍

Usurper
Usurper
Level 1 Level 1
25. 10. 2011 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Over: no tak promiň. . na jednoho pandího hrdinu kterýmu je dosti podobnej " špekoun" z lolka (chytrému napověz) jsem zapoměl. . ale každopádně to nic nemění na tom. . že klasický koncept wowka jde do kytek

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
24. 10. 2011 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tím problémem okolo urychleného expení naprosto souhlasím, ale na druhou stranu ti nic nebrání tam všechny ty úkoly splnit a všechno si to náležitě užít. Kdo to nedělá, řpichází o spoustu krásných momentů a uniká mu podstata toho světa. Já tu hru právě z tohohle důvodu nenávidím, protože vždycky když si vzpomenu na dobu prožitou na outlandu, nebo v ulicích Dalaranu, tak mám hroznou chuť se do toho po hlavě vrhnout znovu 😗 .

Remm
Remm
Level 1 Level 1
24. 10. 2011 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim...pridam zopar mojich postrehov

1. Warcraft vychadza z Warhammeru (resp. jeho zaciatky) lenze Blizz si spravil svoje vlastne univerzum, ktore stale pise.

2. Rasy. Boj medzi ludmi a orkami, boj doplneni o rozpravkove bytosti (draci, obri, titani.... ) a vykradavanie roznych kultur (resp. jeho pridavanie do hry) , taureni stvarnujuci povodnu ameriku (indianov) , kentauri, scorpidy, harpye grecka mytologia, dwarfovia severska, elfovia germanska, goblini irska, worgeni zapadoueropska a slovanska mytologia, ramkhahen egypska mytologia, tuskar laponska, a teraz pridu pandy (ocivdine cinska, zcasti vychodoazijska) a vsetci su prekvapení

3. Literatura. warcraft univerzum je stale sa rozvijajuci a cisto herny svet doplneny literaturou, nie naopak. (najskor bola hra a potom blizzard poziadal autora aby napisal knizku, staci na wiki ceknut datumy hier a kniznych vydani) . To znamena ze Blizzard ma prakticky volne ruky a dej si moze piast tak ako mu to vyhovuje.

4. Cataclysm. pre novacika jednoznacne najlepsi datadisk, no kto hral Wowko predtym asi najslabsi. Zas dalsi datadisk kde je dopredu znamy zapornak. Sice pozmenene lokacie, ktore ale absutne nehraju ziadnu rolu v gameplay. Lebo world pvp je davno mrtve a expenie sa brutalne urychlilo tak, ze ani nestihas vnimat zivot v danej loakcii Uplme odtrhnuty Outland, kde sa zastavis asi iba 3-5 dni (z lvl58 na 68)

5. WoW bola, je a bude hra s lahko pochopitelnymi principmi a zlata bana pre Blizz. 110€ za rok nie je vela, ved 3 single rpg hry stoja priblizne rovnako

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usurper: kde jsme se setkali ve WarCraftech s Pandarenem? V tomhle článku je to hezky napsané. Ve WoW je na Pandareny hodně narážek a v jedné orcké misi v tvém milovaném WarCraft III se sám jejich Brewmaster, objevující Kalimdor, objevil.

[ odkaz ]

Usurper
Usurper
Level 1 Level 1
24. 10. 2011 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo a abych nezapoměl. . tenhle datadisk je úplnej fail už i tim. . že krása všech datadisku spočívala v tom. . že vše co tam bylo bylo k vidění ve warcraftech 3... - z toho všeho taky hra samozřejmě vychází... ale řekněte mi. . kde ste se ve warcraftech setkali s nějakou pandarii a nebo že by žump bojoval s pandou z asie. . nj. . vím že by se neměli koukat dozadu. . ale fajnšmekrům a kvalitním hráčům se pro wow zavřeli vrata. . jelikož tohle už je spíš pro děti.

Usurper
Usurper
Level 1 Level 1
24. 10. 2011 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jebo: souhlasím s tebou částečně. . myslím že nejlepší období wowka bylo s příchodem " bécéčka" . . původní Wow bylo samozřejmě víc než super. . ale taky tam nebyly arény, outland, heroic mody a tohleto a tamto. . myslím že wow skončilo lich kingem... blizzardi stále zvyšovali level capy jak blázni a hra už ztrácela ten původní švih. . ách. . kde jsou ty časy kdy se dalo raidovat crossroads skoro celej den . .

Jebo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

LunchboxCC: Nevím či jsem to napsal dost jednoduše aby to pochopil každý. Evidentně ne! Kdyby sis přečetl definici slova " casual" možná sis mohl ušetřit psání tvých bujarých výplodů

prso
prso
Level 1 Level 1
24. 10. 2011 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jebo: aspon nekdo me dneska rozesmal XD (a to jsem hral wowko od zacatku )

XJ-0461 = Clank

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lunchy, tu máš palec! 👍

LunchboxCC
LunchboxCC
Level 1 Level 1
24. 10. 2011 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jebo: Vždycky se musím pousmát, když někdo napíše, že WoW stálo za to jen ve vanille. Ale to, že raidování začínalo ve 12 a končilo se štěstím před půlnocí, PvPčkaři aby něčeho dosáhli museli být BG prakticky celodenně, questy stály úplně za prd, raidy se opravovaly za chodu... na to už si nikdo nevzpomene.

d3X3r
d3X3r
Level 1 Level 1
24. 10. 2011 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kajomonek : klikat na čtverečky je teď v terminologii hloupejch klávesnice nebo tím myslíš action bary ? . . Chlapče seš dcla pro smích chtěl bych tě vidět jak bys dokázal udržet krok proti někomu kdo má nabindovanou celou klávesnici . .

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jde to i slušně.

Jebo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přečetl jsem tady pár komentářů ohledně demence na DT/Thunderhornu atd. . Vtipné a zajímavé, jak tady hodnotíte demenci v totalní CASUAL (dle definice na Wikipedii je to takový titul, který má jednoduché ovládání a lehce pochopitelná pravidla, prostě něco, co si může zahrát každý. ) hře. Wow skončilo v době když vyšel datadisk Burning Crusade.

kajomonek
kajomonek
Level 1 Level 1
24. 10. 2011 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Overpowered: Ale já nechcu nikoho vytáčet, já jen říkám svůj názor

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

D3x3r aspol. , neodpovídejte prosím. Tohle je klasický případ trolloblba, kterej se baví, jak vás vytáčí svou demencí. Neodpovídejte, vykašlete se na něj, nestojí vám to za to

kajomonek
kajomonek
Level 1 Level 1
24. 10. 2011 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

d3X3r: a co potřebuješ u wowka umět, klikat na čtverečky? Ooo to vyždauje fakt skill

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Blizzard má pro všechny hry oddělené týmy.

Petr Lamoš
Petr Lamoš
Level 1 Level 1
24. 10. 2011 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

snad to nezdrží vydáni D3 DDD

d3X3r
d3X3r
Level 1 Level 1
24. 10. 2011 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kajomonek : Že to řekne zrovna failstejnař kterej tomu hodně rozumí . . běž si radši hrát svoje nhlko kde stačej dvě páčky a prst v zadku a hry kde něco musíš umět nech nám rozumnějším dík : P

kajomonek
kajomonek
Level 1 Level 1
24. 10. 2011 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z blbosti se stane ještě vetší blbost

Lonewolf
Lonewolf
Level 1 Level 1
24. 10. 2011 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si myslím že některé názory na tenhle datáč jsou dost přehnané, pandy vypadají drsně, třída monk k nim sedí, co se týče toho asijského prostředí, nejsem si jistý zda se do fantasy hry typu wow hodí, ale stejně vypadá nádherně. Takže jak už jsem někde psal, pokud wow moc nezasiatí a nebudou mi tam lektvary prodávat přerostlé veverky, jak tomu bylo v Aionu, tak se budu na tenhle datáč docela těšit....

Kriz
Kriz
Level 1 Level 1
24. 10. 2011 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli udělají takový pokrok, jako s Catclysmem (Který já považuji za nejlepší datáč WoW) , tak si myslím, že se nemáme čeho bát.

K tomu, že Blizzard už jen ždímá peníze, řeknu toto: Každé studio chce peníze, ale zároveň si myslím, že jim jde hlavně o to, aby se o jejich hře mluvilo, jako o výborné. Např. Half Life čítá už 6 dílů (počítám samozřejmě datáče a episody) a nikdo si na ně nestěžuje a každý chce další díl, ale o ždímaní peněz se nikdo nezmíní. Proč? Protože jsou lidi, které ta hra baví a mají z toho radost. Proto nerad slyším odsuzování Call of Duty, WoW atd.

Já se na nový datadisk těším. Alespoň hra neupadne ve stereotypu.

P. S. : Doufám že to nevyznělo špatně. Half Life považuji za jednu z nejlepších her historie

Darius
Darius
Level 1 Level 1
24. 10. 2011 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímě, kdy něco blizz posral? A nepište wow, hrajeto 10 milionu lidi tak to sračka asi nebude.

Reklama
Reklama