Zpět na článek

Diskuze: Byla ukončena výroba konzole Wii

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
15. 11. 2013 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Wazza: S tou dalnici mas naprostou pravdu nektere useky v CR nejsou snad ani pro ty terenaky

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
15. 11. 2013 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Malasnikov: Precti si co pises V podstate jen potvrzujes co jsem napsal Protoze pro tebe je lepsi PS. tak zase vsude primo uctivas PS ja ti ho neberu kdyz to tobe vyhovuje tak s nim bud spokojenej a nenavazej se do veci ktere zase vyhovuji nekomu jinemu A zase presnejsi informace o prodeji jsou treba 3ds je v japonsku celkem 13 milionu ale US a Evropa 21 milionu a Wii v Japonsku taky 13 milionu a zbytek sveta 88 milionu takze rozhodne to neni nejprodavanejsi v Japonsku i kdyz na rozlohu zeme je tam prodej opravdu velky. Ze jsou majitele nintenda spokojeni vim jen z osobni zkusenosti znam jich dost a pak taky z diskusnich skupin ktere tato komunita ma. Proc nemas xbox? Protoze ti asi PS vyhovuje vic. Ja kdyz vybiral mezi xboxem a PS taky jsem zvolil radeji PS protoze mi vyhovoval vic. Myslel jsem to tak ze na WiiU si zahraji jak deti zvlast tak i dosplaci zvlast a kazdy si tam najde svoje hry ale navic muzou hrat i dohromady vsichni naraz protoze i takove hry ktere jsou jak pro deti tak dospele dohromady tam jsou. U PS toto proste nejde a to mi ver ze jsem to zkousel ale proste pro rodinou zabavu ma v mem pripade WiiU velkou prevahu a vyhody ktere stoji za to. PS poustim akorat ja kdyz si hraji sam GT5 nebo GTA V atd... ale to vetsinou jenom kdyz jsem sam doma nebo maji ostatni jinou zabavu protoze ostatni se mnou hrat nemuzou.

Wazza
Wazza
Level 1 Level 1
15. 11. 2013 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Malasnikov: musím se zastat blackjointa, je mi 21 a taky si rád zahraju na wii, a když se sejde taková větší parta lidí a hraje se třeba bowling a podobně, to je teprve zábava...

Wazza
Wazza
Level 1 Level 1
15. 11. 2013 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BlackJoint: i kdybys jezdil jen po dálnici, u nás bys nemohl kritizovat terení auta, protože naše dálnice rozhodně nejsou pro osobáky

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
15. 11. 2013 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nepodporujes? Skoro v kazdym prispevku ho primo uctivas... ale co uz. Kdyz uz chces diskutovat tak ti sem napisu par skutecnosti. Nejprodavanejsi neznamena nejlepsi. Call of Duty taky neni nejlepsi hra jenom proto ze ma prodeju jak hovado. Navic hodne prodeju dela Japonsko kde je obrovskej pocet hracu a Nintendo konzole jsou pro ne jako delany, hlavne diky velkymu poctu japonskych her a her vyhovujicich jejich kulture. Na Playstationu se taky neco najde ale ne v tak vyraznym poctu. A to je jeden z duvodu proc mam radsi Playstation, kterej je sice taky japonskej ale neni tak preplacanej japonskyma hrama ktery ja primo nesnasim. Urcite si ted rikas proc jsem si nekoupil radsi americkej Xbox na kterym bych japonskou hru hledal jen tezko, ale ver ze tu krabici bez exkluzivnich her vubec nechci. Dal pak nechapu jak muzes vedet ze je kazdej majitel Nintenda velice spokojenej, ale tak nebudu ti vyvracet tvuj nazor, od toho tady ted nejsem. Potom jeste nechapu jednu vec, proc tvrdis ze na Nintendu si zahraje dospelak i dite a na jine platforme to nejde dohromady. Spis bych to videl tak ze na PSku si zahraje jakakoliv vekova kategorie, zatimco na takovym Wiicku maximalne deti, japanofilove a aktivni duchodci. Neznam moc dospelych ktery by bavilo skakat s Mariem na zelvy.

V jednom mas ale pravdu, Nintendo neni urceny pro hrace samotare neboli hardcore hrace, coz jsem prave ja a proto je pro me Nintendo spatny. Snad ti to jako par argumentu staci, a ted uz honem utikej hazet pokeballem.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
15. 11. 2013 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BlackJoint: Na jezdeni do mesta bych poridil spise Homera.... .

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
15. 11. 2013 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Malasnikov: Ja ho nepodporuju jen nesouhlasim s tim ze nintendo je spatne. Porad je to nejprodavanejsi znacka to ze neni urcena pro hrace samotare nebo jak je nazvat neznamena ze je to spatne. Jen je to urceno pro jine hrace a ty jsou s tim velice spokojeni. Spis nechapu proc musi nekdo furt bez argumentu urazet neco co ani nezna a ani ho to vlastne nezajima protoze pro neho to neni. To je to same jako by mi nekdo radil abych si na jezdeni do mesta poridil Hummera nebo na jezdeni v horach Ferrari protoze to je podle nej nejlepsi A ja kritizoval tereni auta protoze jezdim jenom po dalnici atd... Kazda vec ktera se na trhu uplatni ma svoji cilovou skupinu a je pro tu skupinu v necem lepsi.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
15. 11. 2013 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty si vzdycky najdes neco cim bys mohl za kazdou cenu podporit to tvoje milovany Nintendo ze?

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
30. 10. 2013 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Malasnikov: Ne jen detska a to je prave velky rozdil u Wii se muze bavit dite i dospelak i oba dohromady a to u jine platformy tak dobre dohromady nejde.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
29. 10. 2013 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jasně že si děcka vyberou Wii, je to dětská konzole.

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
29. 10. 2013 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rascal: A u nas je to zase naopak PS3 nikoho nezajima protoze je to spis pro solo hrace. Takze pokud prijde navsteva hrajeme ve vice lidech a jedine na Wii ted WiiU a to same pokud jsou doma deti hrajeme spolecne i kdyz si maji deti vybrat na cem chteji hrat temer vzdy chteji WiiU.

zlovkvetinaci: Pocet her neni dle meho vubec dulezity na PC vyzkousim desitky her ktere nejsou vubec zabavne na wii se bavim hodne dlouho temer u vseho.

A ten odkaz na anketu kde 1600 lidi nad 18 let rekne ze na hrani nema cas neznamena ze na tom nehraji jejich deti Navic vzorek 1600 z jedne zeme proti 100 milionu prodanych kusu mluvi sam za sebe

Rascal
Rascal
Level 5 Level 5
29. 10. 2013 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BlackJoint: U mě Wii nejvíc beželo když jsem mu posílal dopisovou bombu. Ani to mu však nepomohlo, už asi rok leží odpojený vedle telky. A návštěvy spíš zajímá PS3, než vedle ležící Wii. Škoda že je to neprodejný.

zlovkvetinaci
zlovkvetinaci
Level 1 Level 1
29. 10. 2013 01:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Například tady [ odkaz ]

Ono je to obecně dost známé. Wii se do domácností prodalo fakt hodně kusů, ale velká část těch lidí si nikdy nekoupila víc než dvě hry.

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
28. 10. 2013 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zlovkvetinaci: A na to jsi prisel zase jak? Ja mam na Wii odehrano celkove az 30X vic hodin nez na PS3. O tom ze na Wii se nehraje tak casto bych teda hodne pochyboval.

Jinak zajimave informace k vyuziti najdes treba tu: [ odkaz ]

Dle toho se na Wii hraje vice casu jak na PS3. PS3 slouzi spis jako prehravac

zlovkvetinaci
zlovkvetinaci
Level 1 Level 1
28. 10. 2013 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano přesně tohle nezohledňuje, že na velkou část Wiiček se jen práší a hrají na nich jen když přijde návštěva.

Nezpochybňuji, že není lehce spolehlivější, ale rozhodně tam není tak marginální rozdíl, abych o tom uvažoval oproti jiné konzoli.

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
28. 10. 2013 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To vidim v tom co jsi sam uvedl "Failure rate / 24 hours: PS3: 0, 57% Wii: 0, 31%"

Jinak pruzkumu na to bylo par a daji se najit na netu. Treba tady [ odkaz ]

zlovkvetinaci
zlovkvetinaci
Level 1 Level 1
27. 10. 2013 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A to vidíš kde? Na tři až čtyři roky starém údaji z wikipedie, kde není zohledněno, že se na Playstatonu a Xboxu za měsíc průměrně nahraje 2x víc minut než na Wii? Nebo máš podobně jako já nějaký serióznější zdroj, kde toto je?

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
27. 10. 2013 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nevim odkud jsi toto vykouzlil a jestli jde o poruchu HW nebo SW ale i tak tam vidim v pripade PS 3 temer dvojnasobek

zlovkvetinaci
zlovkvetinaci
Level 1 Level 1
25. 10. 2013 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano jsou. Možná by sis je mohl nastudovat než ze sebe příště budeš dělat hlupáka.

Failure rate / 24 hours: PS3: 0, 57% Wii: 0, 31% na to jaký je rozdíl v náročnosti her je to skutečně zanedbatelné. Mě bez jediné poruchy už kolik let slouží jak PS tak Xbox...

BlackJoint
BlackJoint
Level 1 Level 1
24. 10. 2013 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zlovkvetinaci Na netu existuji prehledy jak kera konzole je poruchova tak se na ne mrkni a pak pis pohadky Pokud to byl vtip tak hodne dobrej

zlovkvetinaci
zlovkvetinaci
Level 1 Level 1
23. 10. 2013 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poruchovost Wii a třeba Playstationu je srovnatelná, tak tu zas nemelte hlouposti... ono kdo ví jak je na tom to slavné Wii U.

mardolx
mardolx
Level 1 Level 1
22. 10. 2013 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

XBOX360 slim 90W

mardolx
mardolx
Level 1 Level 1
22. 10. 2013 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

WiiU 40W

Adam Mesarč
Adam Mesarč
Level 1 Level 1
22. 10. 2013 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za poruchami elektroniky hlavne stoji nekvalitni elektronika. Podle prirovnani trochu niz by elektronika chlazena na 0°C mela mit nekonecnou zivotnost. Dobre se to vysvetluje na notebooku. Parametrove stejnej notebook ma diametralne odlisnou cenu, jenze jeden nepouziva soucastky z vykoristovatelskych tovaren v Cine a druhej ano. Wii melo min nez polovicni cenu a zlomkovej vykon, ale pouzivalo kvalitni casti a byol montovane v Japonsku, ne nekde doma na kolene v Cine. Wii melo nejlepsi prodeje i kdyz na trh prislo jako posledni. To jen tak na okraj. A kdyz uz jsme u opadniho tepla, tak vzhledem na vyber vyrobce CPU bude PS4 a XBox One vic v servisu nez doma, protoze se bude dat ocekavat festival odpadniho tepla.

mardolx
mardolx
Level 1 Level 1
22. 10. 2013 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrá zpráva , protože spousta tupých lidí . do dnešního dne nepochopila co je WiiU a neví oněm vůbec nic jen spousty poloprav. WiiU je dnes už výkonostně lepší konzole než X360/PS3 , jen se jich zatím neprodalo tolik aby velci vydavatele vydavali AAA hry.

Pamatujete si jak byl plny internet že WiiU nezvladne tu či onu hru a hle ty hry tu jsou nebo budou a ještě v lepší grafice než na current konzolích .

Ted vyjde Callof Duty Ghost, Watchdogs (jaro2014) , AssasinsCredd atp.

A když skončí Wii tak WiiU bude mět i více AAA her. Amen

Reklama
Reklama