Zpět na článek

Diskuze: Demo CloudLight od Nvidie ukazuje vylepšení grafiky přes cloud

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MK-ULTRA
MK-ULTRA
Level 1 Level 1
30. 7. 2013 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Furt je to krok vpred pre biznis ktorý milujete, tak nechápem čo sa na tom niekomu neľúbi.

Satris
Satris
Level 1 Level 1
30. 7. 2013 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jenda-rex: Poslední dobou jo.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
30. 7. 2013 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Routa - co to zase meles? jasne ze nvidia tu technologii neda z ruky, kdyz je jeji a ma ji patentovanou, HW streaming neni streamovani hardwaru, ale streamovani pomoci hardware a ne softwarem jako se to dela bezne

a jak muzes zaroven napsat, ze nvidia shield nemel uspech, kdyz jeste ani nevysel? dej si facku...

jenda-rex
jenda-rex
Level 1 Level 1
30. 7. 2013 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Satris- Ty mas asi hodne nudnej zivot vid...

Routa
Routa
Level 1 Level 1
30. 7. 2013 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr. Lolendo Odkud máš takové informace? Kdyby tuhle technologii nVidia dala pouze na Shield, rovnalo by se to vyhození peněz z okna, shield neměl kdovíjaký úspěch. A ten tvůj termín HW Streaming... bych chtěl vidět jak se streamuje hardware. Když už ze sebe děláš smartasse, dělej to pořádně.

Satris
Satris
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ma4zu6: Asi máš pravdu. Já to moc nezkoumal, taky kdo by chtěl trávit létní den procházením komentářů měsíc starých článků. Ono je i docela těžký určit kdy cituje. Nepoužívá uvozovky a tu dvojtečku hned za smajlíkem jsem podvědomě považoval za překlik. Na mojí obranu, v těch jeho komentářích aby se prase vyznalo. Část "Podle mě, je tohle sice technicky možné, ale efektivní je to ve velmi specifických případech blablabla" je pravděpodobně také citovaná, protože obsahuje diakritiku (narozdíl od začátku a konce jeho komentáře na screenu) . Ale uznávám, že jsem udělal chybu. Takže sorry jendo, tuhle bitvu jsi vyhrál. Válka ale nekončí .

Kdyby to někoho zajímalo, tak celá ''diskuze'' se nachází zde [ odkaz ] takhle s odstupem času to působí docela vtipně, hlavně strany 4 až 1.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč se v tom angažuje Nvidia?

Jejich konzole Shield vám nic neříká?

Pouze na ni bude tato technologie. A víceméně Nvidia bude první kdo bude mít HW streaming /cloud.

Pro MMO hry to ma veliký význam.

Ma4zu6
Ma4zu6
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Satris nezastávám se ani jedné strany ale v tom linku kterej si poslal někoho cituje a sám píše "Podle mě, je tohle sice technicky možné, ale efektivní je to ve velmi specifických případech blablabla"

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

llumpu: Jde o to, že smartfouny jsou rok co rok o hodně výkonnější. Konzole jsou furt stejné.

llumpu
llumpu
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak moje tiskárna má také mnohem rychlejší procesor a víc paměti než počítače které jsem měl když jsem byl mladší. Proč se v tom teda angažuje nvidia když nemá s konzolema nic společného? Jinak o těch 4 letech a stejném výkonu jako ps4 dost pochybuju!

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

llumpu: Ono cloud se bude hodit spíš pro ty konzole... Jelikož na PC nebude nic takovýho potřeba... Jak řekl jeden člověk z české nvidia pobočky. S takovou se dnešní konzole a next gen budou výkonem za 4 roky rovnat budoucím smartfounům ...

llumpu
llumpu
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A kdo bude provozovat ty servery pro výpočet pro PC platformu? Sama Nvidia? Grafika bude stejná jen bude víc šajnu do ksichtu a další podobné blbiny... Kámo, lagujou mi světla a stíny v BF 5. Snad to nebudu muset nikdy říct.

martyEF
martyEF
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak no jujky ono něco Sony boys nevyšlo ... lolíííík .... . haha pak že to prej nejde

... zkuste dělat u nás ve firmě a říct ředitelovi že něco nejde . . tak hned letíte

edit: nyní utrpěla jejich vyjímečnost a nadřazenost

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
29. 7. 2013 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja teda nevim, co jste z toho vsichni tak hotovy, vzdyt i na prezentacni video je to temer nepouzitelny a ten lag je tam videt...a to jede jen 30 fps, pri 60 fps to bude 2x tak vic videt, nemluve o tom, ze fps jsou mnohdy jeste mnohem vetsi (120Hz monitory...)

na hrani na tabletu dobry, tam se stejne nejedna o nejakej zazitek, ale spis zabiti casu pri cekani na autobus/vlak...

smejky
smejky
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jenda-rex To je snad nejza*ranější zaslepenec i s Lemmy, tak to přiznej konzole si časem budou rovni...I love PC.

Všimli jste si lidi od doby co se představilo PS4, X1, tak je tu čim dál více nablito čim dál více fanatiků? ? ?

Skapco
Skapco
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jenda-rex : VIdno ze si odpornik Ostan si radsej pri svojej konzole 😗

tRUPRECHT
tRUPRECHT
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co k teto novince rict? 😲 😂 😂

Satris
Satris
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jenda-rex: Chtěl jsem tim říct že lžeš, protože jsi to napsal. Můžeš mi vysvětlit, proč podle tebe neumim číst?

jenda-rex
jenda-rex
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze pokud to dobre chapu jelikoz je Xone HW prujem tak se musi stiny pocitat na cloudu aby vubec zbyl vykon na textury aha tak tady je ten zakopany pes... Diky za vyjasneni 👍 Proto to chystaji pro tablety a smartfony tak ted mi to dalo smysl se omlouvam vsem zucasnenym ze jsem nechapal politiku MS a jejich cloud...pardon...

jenda-rex
jenda-rex
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je jasny ze na to ovecky MS slysi moc dobre... Pristupte blyze a podivejte se na grafiku pocinanou cloudem nevahejte a pristupte dokut mate tu moznost nase vriete tu nebude dlouho... Jedinecna moznost zakoupit zazrak dnesni technologie Xone damy a panove revoluce je tu prave pro Vas...

Darius
Darius
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

llumpu: Osvětlení a stínování je jedná z graficky nejnáročnějších funkcí ve hře. Však si to zkus vypnou v kterékoli hře a uvidíš kolik získáš výkonu k dobru. Díky tomuhle můžu právě tohle převézt na cloud a výkon mi zbyde na ty tvoje textury...

jenda-rex
jenda-rex
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co si tim chtel ric? ze neumis cist a nechapes danou konverzaci... 👍

Satris
Satris
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jenda-rex: To jako vážně? Co je teda tohle: [ odkaz ]

llumpu
llumpu
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moment, tohle je to vylepšování grafiky cloudem? Osvětlení a stínování? OMG Na herní zážitek to nějaký vliv má, ale já si pod pojmem vylepšení grafiky představuji detailnější textury a detailnější modely a prostředí. Tohle bych spíš nazval vylepšováním atmosféry hry. Jestli má tohle na mysli i MS tak to není funkce která by někoho přesvědčila k nákupu XONE.

Pokud by měla být grafika Xone slabší, ale k tomu cloudem počítané osvětlení, je to podle mě málo. Latence jistě bude a to dost proměnlivá když soused začne doplňovat sbírku porna. A co objem přenášených dat? Ve videu toho moc není, jen pár světel a tu scénu tomu určitě šili na míru, ale co v reálné hře? Podle mě se Nvidia jen chce svézt na nastartované vlně a tohle je pěkný marketingový tahák. Hra bude vlastně stejná jen bude mít o něco lepší osvětlení.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
29. 7. 2013 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celé tohle je hovadina a to z jednoho velice neochvějného důvodu. Dynamické stíny a osvětlení jsou pro dnešní HW relativně nenáročným prvkem grafiky. Prakticky HL2: EP2 a FEAR jsou hry které mají více dynamických světel než Crysis 3. To je fakt. Téže je fakt že renderování na Xbox360 a PS3 je skoro diametrálně odlišné od PC. Staré konzole nemají ani paměť na to aby tam byli všude dynamické efekty (max. 2-3 na scéně) . Výkon by byl relativně. Čily portováním na PC to dopadne tak že se váš kompl pomalu zesere z jednoho dynamického světla/stínu. Vemte si např. : Dead Space 3. To je přímo vtip.

Tohle nemá absolutní smysl nejen pro PC ale taky pro nové konzole. Jediné uplatnění to má tak na SmartPhonech a Tabletech prostě slabých zařízeních. .

"Na tohle by neměl být třeba potřeba nějak extra rychlí internet. Přijímat a odesílat se budou synchro data která mají velikost v kilobajtech. Prostě jako kdybyste hrály mulťák. "

Osobně hraji Path of Exile a hraji většinou sólo takže mě absolutně vytáčí laggy. Lagg v chack and slash hře znamená docela jistou smrt. A teď si vemte že byste tak hrály CODko kde se spawnují dokola nepřátele...hotová noční můra.

Poč tohle nepoužijí na předrenderované efekty spíše. Takový Ambient Oculusion a bylo by to bez lagu (skoro ale s tím by to nijak nevadilo) . Nebo teselaci...

Celé to akorát zavání marketingem a zneužitím pro ochranu her. Pokud v budoucnu budu muset hrát singl připojený k internetu a to jak z důvodu lepší grafiky ( i když můj HW by to v poho zvládl) nebo v rámci ochrany tak končím a budu hrát jen staré hry nebo hry bez této pičoviny.

Takže se můžeme jen modli aby to tak nebylo.

Reklama
Reklama