Zpět na článek

Diskuze: Diablo 3 už v lednu příštího roku?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No všechny classy na Inferno, všechny runy, všechny achievementy a co nejlepší gear nějakou chvilku určitě potrvá

dex1o(^_^)o

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V únoru slavím narozeniny, tak by bylo pěkné kdyby to konečně vydali. Jinak je vidět jak moc času Over do D3 investoval a až hra vyjde, asi nebudeš dělat nic jiného než jí hrát a četl jsem všechny posty od všech a Over má samozřejmě 👍 👍 👍 a souhlasím s Usurperem, není nad to, nechat se překvapit. Proto já cíleně nekoukám na žádné nové informace, či spíše gameplaye o této hře.

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý post. O tom jak vypada beta vím. Blizzard ale ma svoji vlastní verzi která je trochu jide. Beta není ani tak kvůli bugum, ale spíše HW a infrastruktura bnetu (aukce apod) Na bugy maji asi dvousetclenny QA tým, který uz hru hraje az do diabla každy den dokola a dokola. Ty data vydani mám od jednoho interniho informátora, ktery se osvědčil docela spolehlivý obe tato data, 17. 1 a 21. 11 byly určeny někdy v dubnu, ale kolem 20. 9. Korejsi vyžádali dodatečný materiál a hned druhy den se objevil článek Morhaimeho, že Diablo tento rok nebude

Zheiko
Zheiko
Level 1 Level 1
20. 12. 2011 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Owerpowered: Cetl jsem vsechno cos tu vyplodil a zajimalo by me, kde jsi vzal ty data vydani? Nejak si nepamatuju, ze by od Blizzardu padlo byt jediny datum vydani!

To ze hra nevyjde v lednu urcite nebude jenom ratingem v Koreji, ale zaroven tim, ze beta je zatim dost rozsekana, kazdejch skoro 14 dni vychazi na Betu novej patch, a porad se menej docela vyznamny veci co se balancu tyce, a balance je to na cem si Blizz dava zalezet nejvic. Nevim jestli jsi se do Bety dostal, ja ji mam a hraju vzdy po vydani novyho patche, a docela brutalne se to zmenilo od doby patche 3 kdy jsem se do bety dostal... Ted pokud se nepletu je aktualni patch 8

Pravdou je, ze uz mame funkcni a ozkouseny achievementy, aukci za 'realny' (takzvana Blizzard Currency) penize, ale ability postav se porad menej, taky se porad meni umisteni stonu na meneni abilit... vypada to ze to fungovat zpusobem ze si muzes menit ability jen ve meste nebude, tim padem budou pravdepodobne zkouset zavest system meneni skillu mimo boj, a to jak na Blizzconu rekli, vezme nejakej cas... podle me je unor hooodne optimistickej (na ferovku? Blizzard urcuje oficialni data vydani vzdy 3 mesice pred realnym vydanim (jak jsi sam rekl) , s kazdou full release hrou to tak bylo, vcetne SC2, nevidim duvod proc by to tak nebylo i tentokrat, Ted mame Prosinec, pokud by ted ohlasili presny datum vydani, mame to tu na konci unora, jenze ke stavu bety, ani omylem... ja osobne ocekavam nejdriv Q2 2012, to znamena Kveten - Srpen...

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skapco tady se nebavíme o AAA titulech, kde stojí marketing vyjde na víc, než vývoj samotné hry 😗 .

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Data vydani ohlašuje Blizzard da az tři mesice predem, a ačkoliv by mohl udelat výjimku, jako např u původního wowka, je to vysoce nepravděpodobné

Skapco
Skapco
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cim neskvor hra vyde , tym bude lepsia.... . A nechcem byt sklamany ako pri niektorych nemenovanych (nestojim o narazky ) titulov.... . Diablo patri medzi najuspesnejsiu seriu tohto typu , takze dufam ze to bude fakt pecka ! ! D2 LoD sa hrava dodnes , tak dufam ze D3 bude mat uspech

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A nebo je to všechno jedna velká konspirace Blizzardu a Diablo spadne do obchodů jako zvězda z čirého nebe... No ale dobře to už je moc brutální úchylárna 😗 .

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jedno ti můžu říci téměř jistě. V lednu ta hra nebude, v druhé polovině února nejdříve. Korejci potřebují hru ratingovat, a před třemi dny si od Blizzu vyžádali dodatečný materiál, protože si nejsou jistí legalitou RMAHka. Rozhodnutí padne v lednu, a asi nebude kladné. Záleží na tom, zda Blizzard chce opravdu world-wide release, nebo ne. Jsem zvědav, jak to dopadne, ale mám docela strach. Blizzard tuto situaci naprosto nečekal, takže to bude ještě zajímavé. Původně ta hra měla vyjít dvaadvacátého listopadu a záložní datum bylo sedmnáctého ledna, ale nastaly nečekané komplikace : /

Usurper
Usurper
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

over: ok ok. . já čtu o hře na kterou se moc těším max 2 měsíce před vydáním jelikož není na škodu nechat se překvapit a navíc do "údajného" ledna příštího roku se stávající vlastnosti mohou dosti měnit... ikdyž je pravda že u 90% z nich je to nepravděpodobné. . ale kdo ví. . a jak se často hlásá. . znáte blizzard a jeho sliby . . ale je to celkem hláška pro dementy jelikož udělat hru takového rozsahu je pro některé jedince těžko představitelné. . ale to už jsem trochu odjel od tématu .

Prostě jsem chtěl jen říci. . že než hru vydají. . je celkem ztráta času pořád "sbírat informace" o hrách jejichž vydání je vpodstatě stále ve hvězdách. . já se radši věnuju malování (nemyslím ten program)

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

gloky, pokud to, že považuji Blizzard za jedno z posledních kvalitních vývojářských studíí, znamená, že jsem fanboi, tak máš asi pravdu. Blizzard má své chyby, a má jich hodně. A pár jejich rozhodnutí se mi nelíbí a prachy někdy rejžují až moc, a navíc s Kotickem v "čele" to bude jen horší. A já to dokážu, i přesto, že asi jsem fanboi, uznat. Moc se mi nelíbí, co teď udělali HC hráčům s WoWkem, moc se mi nelíbí, že Dustin Browder je stále ve vedení SC2 vývoje, nelíbí se mi, že implementovali do Diabla 3ky autostats a nelíbí se mi, že někdy tu hru zjednodušují až příliš. Některé jejich nápady jsou trochu ujeté a někdy se málo drží představ HC hráčů.

Blizzard není dokonalý, ale mám ho docela rád, protože především, ještě mě nikdy zásadně nezklamal a co hra, to klenot. A stále nezaprodal svou duši konzolím, což jsou u mně extra bodíky navrch. Jestli tedy jsem fanboi, budiž. Na druhou stranu ale nepoužívám ad hominem a nesoudím člověka podle jednoho postu. Děkuji

@Usurper: díky. Určitě je tu plno lidí, kteří mají Dédvojku projetou více. Já ji dohrál na hell jen jednou, a zas tak velký loremaster nejsem. Přeci jen je mi 16 a když Diablo 2 vyšlo, tak jsem byl ještě v mateřské školce O Diablo jako takové jsem se začal zajímat relativně nedávno (tzn. když ohlásili trojku) , ta hra mě hned padla do oka a jak jsem zjistil, že je to od Blizzu, který dělá docela dobré hry, hned mě to zaujalo a začal jsem dohánět staré díly, začal číst a zajímat se a tak jsem tu. V D2 nejsem nijak extra expert, ale odvážím se tvrdit, že o trojce toho vím docela dost. Sleduji každou fanstránku několikrát denně a hledám všelijaký ždibeček informace

luxin221
luxin221
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

gloky: Víš, ono je na světe těch fanboyů několik milionů, proto je ta hra asi tak úspěšná, což si ty (z nepochopitelného důvodu) nemůžeš přiznat. Navíc nemusíš být extra velký fanoušek Blizzardu, aby se ti D3 líbil. Stačí, když se ti líbí ten žánr samotný. A bylo od tebe opravdu idiotské a nepochopitelné nazvat D3 pitomou hack'n'slach. To je jako kdybych já přišel za tebou a řekl ti, že Heroes III je jenom pitomá tahová strategie a že těch je na indie scéně dost. Tak mi schválně řekni příklad lepší hack'n'slash, než je Diablo. Jsem zvědavý s čím přijdeš. Mimochodem to, že ty neuznáváš jeho názor, je tvoje věc, ale nemysli si, že když napíšeš tuhle blbost, tak lidi budou uznávat ten tvůj, tak se nedělej a jdi si pařit ty tvoje indie pecky 😗

versace186

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To ano ale za jakú chvílu!

Usurper
Usurper
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

versace186: mhmm... tak asi nevim. . možná že toho overpower napsal dost. . ale to je tak všechno. . (myšlenku jeho vzkazu uznávám. . jsem taky takovej fanboy blizzardu. . , vzkaz objektivní a píše bez hrubek) jelikož se tu nachází určitě hromada těch, co se v "Ďáblu" vyznají 2x tolik než on... jen zůstávají skromní a tichými společníky . . jinak si to ale napsal výborně overe. . ve všem s tebou souhlasím. . gloky je vůl a to je vše

PS: přečetl jsem to do posledního písmenka

versace186

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Pokecat", tak som hral dvojku a to bolo dosť dávno, ale ked to vyjde budeš asi dost žiadaná osoba! (všetci ťa budú otravovat ked sa zaseknú a tak)

gloky
gloky
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak taková slohovka to dokazuje poukazuje jen na jedno. Ty jsi blizzard fanboy a tezkej a proto je tvuj názor neobjektivní takze slohovka k nicemu. Nazor takovych jako ty nikdy neuznavam a nejde jen o blizzard, jde o cokoliv.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
19. 12. 2011 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si začetl krásný sloh. Jsem o kilo vědomostí nabitější a mám chuť si jít přečíst nějaké fantasy! Díky tobě Overpowerede. 👍 (Pro mě vždy už jen zkráceně Overprde, Nic si z toho nedělej ono to tak krásně zní a já si musím udělat dobrou náladu, když musim balit ty debilní dárky! 😠 ) Jinak, fakt klobouk dolů, dlouho jsem si na netu takto nepočetl! U mě 10/10 bodů .

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase flame článek. Neřešte to lidi, ono to vyjde tak jako tak a bude to hrát dosl lidí na to, aby jsme si to náleitě užili 😗 .

Kral Edward
Kral Edward
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Znáte Blizzard ti jsou to schopni odkládat do nekonečna.

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@versace: dobře ty!

A díky, že jste si to přečetli, nebo alespoň kousek Diablo je má srdcová záležitost a věnuju mu asi více času než bych měl, tak to aspoň někde musím využít

Kdyby tě to versace zajímalo víc, tak na foru je můj Diablo III topik kterej jsem skoro denně aktualizoval, ale už na to kašlu, protože moc lidí to ani nečetlo. Ale můžeme tam klidně pokecat o hře

versace186

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A u 4ky možeš zomret!

Maestrodk
Maestrodk
Level 1 Level 1
19. 12. 2011 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Overpowered: Hezká slohovka

Jinak na Diablo 3 se strašně těším už od té doby co to ohlásili. Blizzard dělá samé dobré hry, takže se o kvalitu nebojím. Mám rád hack'n'slash rpg a Diablo je špica. Prostě klasika. Na jedničce a dvojce jsem vyrůstal a na trojce dospěju

versace186

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

versace186

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty si genius či čo, máš 16 a píšeš ako profesor, klobúk dolu!

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj gloky, předem, toto není flame, takže mě ignorovat nemusíš

O hack and slash žánr se dlouholetě zajímám a myslím proto, že mé názory už mají dostatečnou kredibilitu.

Ani jeden hack and slash titul se nemůže s Diablem III srovnávat. TL1 - nedomyšlený, stereotypní, nemá hloubku. Path of Exile? Omšelý, nudný, příliš se drží starých principů a nechce pustit inovaci. Titan Quest? Hezká grafika, ale to je tak vše. Darkspore? Hezký nápad, ale je to nudaaaa. TL2 si koupím, protože to je lepší než nic, ale D3 v žánru hack and slash nemá a nebude nějakou dobu mít konkurenci. A proč? Protože všechny tyto hry Diabla kopírují, napodobují a inovace je minimální. Diablo je průkopník tohoto podžánru a nemá v něm prostě konkurenci, protože ho posouvá dál.

Gloky, Blizzard má času dost. Jim je docela jedno, kdy ta hra bude venku. Jim jde jen o to, aby ta hra byla co nejdokonalejší. Peněz mají dost, jsou za vodou, a fakt nepotřebují si hanit reputaci nedodělanou a nedomyšlenou hrou, na kterou za rok zapomeneme. Oni tu hru dělají tak, aby minimálně dalších deset let vydržela. Narozdíl od všech ostatních. A narozdíl od všech ostatních, ona těch deset let s přehledem vydrží Ta hra je s tím úmyslem vyrobena. Jay Wilson je neskutečnej perfekcionista.

Na Steam ale Blizzard nikdy nepřejde, okrádali by se jen o zisk, kterej by si Steam zkrouhl. Hry Blizzardu si beztak jejich obří základna koupí tak jako tak a oni to ví. Battle. net navíc funguje dobře a není důvod na Steam přecházet.

Co se týče aukce, asi tu nechápeš dvě věci. Za prvé, Blizzard je vývojářské studio. A vývojářská studia jsou v podstatě společnosti, které se zabývají výrobou her PRO PENÍZE. Ano, jde o peníze, jen a jen o ně, o nic jiného tu nejde. Nedělejme si iluze. A nikde jinde tomu není jinak, i u F2P titulů. Blizzard chce peníze, chce jich moc a moc, a jde na to tak, že dělá fakt dobré a zábavné hry (minimálně pro miliony hráčů, pokud ne pro tebe) . A mně to nevadí, protože ty hry mě baví, jsou promyšlené, kvalitní a stojí mi za ty peníze a rád dám peníze vývojáři, který dělá kvalitní produkt. Co je na tom špatného? Kdyby se jednalo o nějakou brakovou sračku, dejme tomu, ale D3 takové není, to dojde každému, kdo se o něj alespoň trochu zajímá. Proto nechápu, co je na aukci špatného. Já jim ty peníze přeju. Aspoň se můžu těšit na dlouholetou podporu hry.

Za druhé, víš vůbec, jak ta aukce bude fungovat? Blizzard ty předměty neprodává, pouze si bere 15 korun z každé transakce, kterou zprostředkuje. Hráči obchodují mezi sebou, sami, anonymně, každý sám za sebe. Blizzard je jen prostředník, který takto ulehčuje obchodování. V D2 totiž moc dobře nefungovalo, hodně se scamovalo a hodně lidí bylo ojebáno a aukční dům je naprosto ideální řešení tohoto problému. A pokud ti je proti srsti kupovat si předměty za reálné peníze, nic ti nebrání využívat aukci se standardní gold měnou, jako třeba já, a kromě tisícovky za hru už neutratit nic. A kdyby ti vadili ty poplatky transakcí, není nic lehčího, než si najít kupujícího, pozvat ho do hry a předat mu item buď osobním tradem, nebo mu ho hodit na zem. Nikdo tě do ničeho nenutí.

Jo a k tomu "pitomou Hacknlash" - až si tu hru sám zahraješ, budeš hovořit jinak. Není to jen klikání, ale stále to mnoha lidem nedošlo. Hacknslash je hodně komplexní žánry a není jednoduché dobrou hacknslash vytvořit. Je tolik faktorů, co musí dobré klikací RPG mít, a žádná hra je neměla všechny na jedničku, a asi ani D3 nebude. Zvuky, intuitivnost, návykovost, atmosféra, správný poměr dropování předmětů, responzivnost soubojů, dobře vyrobený generátor náhodných dungeonů, dlouhodobé endgame řešení...víš jak je to těžké, vyrobit hru, která by neměla omrzet ani po desetitisící prasklé lebce démonů, aby tě ty souboje a boj stále bavilo? Nedokážeš si to ani představit, jak detailní a jemná práce to je. Na povrchu je to jen klikání na zombíky, pravda, ale ta hra je mnohem hlubší. A i kdyby to bylo jen klikání - když to lidi baví - co je na tom špatného?

Reklama
Reklama