Zpět na článek

Diskuze: Diablo IV se dočkalo vydání čtvrté sezóny

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Gg blizz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsou to koko**. Zase můžu začít od znova, všechny nahrané itemy můžu hodit do kamen a spálit. Navíc po roce fungování hry přidávají to, co D3 už dávno má a říkají tomu velká novinka 👏👏. Blizzard 4ever.

No Body

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ztráta času, endgame pořád nulový, od začátku do konce hry se pohybujete buď v helltidech anebo nightmare dungeonech, vše je stereotypní a nevím kolík hráčů bude bavil dělat pořád dohola to samé.

xddd xdd

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@No Body arpg grind hry jsou repetetivní? :O Zapnul si někdy Path of Exile, Last epoch nebo Grim Dawn?

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
15. 5. 2024 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xddd xdd zadna z tebou zminenych her ale neni tak repetetivni, jako prave diablo 4, celkove hra postrada jakoukoliv hloubku, kdy v porovnani s path of exile je ten druhej extrem, kdy je hra tak hluboka, ze se kde kdo utopi, proto volim zlatej stred treba v podobe grim dawnu, bohuzel i ten uz mam dost ohranej

DavidSONobiwan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Tak zrovna napsat o Last Epoch že není repetitivní je dost na pováženou :) To říkám jako někdo komu ta repetitivnost nevadí. Ano je to asi subjektivní, ale zrovna LE trpí šíleně na repetitivnost. Už jen že nejde skipnout kampaň, takže jsi odkázaný na nějaký naprosto stupidní skip co ve hře je, nebo nutnost někoho aby tě protáhnul, nemáš? Ok dej si kampaň pro alty ještě 5x třeba. Už jen to je tak šíleně nudný a nechce se to člověku ani hrát. Monolithy už během pár hodin běhání jsou extrémně repetitivní. Dungeony jsou fajn, ale taky jsou jen 3, takže se zají šíleně rychle. Frakce nic moc. Milion itemů k ničemu. Všichni po vydání vzdali do měsíce max dvou :). A to říkám jako kdo je podpořil už na začátku projektu, ale ten už tu je 5-6 let. A dělají pořád ty stejné chyby. Takže zrovna LE je na tom co se repetitivnosti uplně stejně jak Diablo, akorát to dřív byl malý team a projekt :). Takže se to dalo chápat.

Aleš Blumenstein
Aleš Blumenstein
Level 10 Level 10
16. 5. 2024 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DavidSONobiwan Tak tak. Mám LE od prvního týdne bety a je to šílený. Ten příběh jsem hrál asik 20x. Už nechci. Monolity.. Já to vydržím týden a stačí. 1min běhat dokola,ven, další.. 1min 15sec ven, další.. Během hodiny vidím tolik loadingu, že mě to vždycky otráví. A to tam mám 300+ hod. Opravdu jsem čekal větší posun u v1. 0. Grim dawn je ale to samý. Story a hurá Poe.. Já vlastně proti te hře nic nemám, ovšem pro mě to není. Nemožnost měnit build podle nálady je hrozný. V tom talent stromu, který vypadá božsky jsem ztracený bez návodu a pokud se rozhodnu experimentovat, tak jsem za pár hod k ničemu a šance to zrušit není, nebo zaplať. Těch pár sutru co nasyslim na hraní na odebrani bodů mě nespasi.. Jsem zvědavý na Poe 2, ale obávám se, že to zas nebude nic pro mě

Reklama
Reklama