Zpět na článek

Diskuze: Díky xCloudu si zahrajeme Xbox hry na mobilu už v září

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tadeas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejdriv jsem zajasal, ze si zahraji hry z xboxu a PC, ale pak jsem zacal premyslet co vlastne zajimaveho, co neni na PS4 bych si zahral a nic me uprimne nenazujalo. Nepisu to jako provokaci. Rad si prectu nejake tipy.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
5. 8. 2020 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bravo Microsofte, to je přesně to co každej potenciální majitel nové konzole chce, hrát na mobilu. Nejsem blázen abych si takhle kazil zážitek z her.

Mythix
Mythix
Level 1 Level 1
4. 8. 2020 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela se bojím, že to bude mít lagy, což u mě PS NOW měl a to mám 50 Mb/s net

Ggraa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrát hru u okna bokem asi musí být hodně velký zážitek

Katana

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Šup co nejdříve na IOS. Takhle má vypadat start, a ne jak Stádie která tu do teď není.

Frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Katana Kdo ale ví, jestli Apple povolí. V minulosti s tím bylo spoustu problémů a Apple do dnes nepovoluje ostatním aplikacím nabízet alternativy k některým jejich službám. Viz. Steam Link, kterému to trvalo snad rok. Na druhou stranu se ale Apple s Valve minulý rok spojily ve vývoji AR headsetu, takže možná, že je k nějaké změně dotlačí.

Amoonra
Amoonra
Level 4 Level 4
5. 8. 2020 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen To není o tom, že "cenzuruje konkurenci", ale spíše o to, že všichni velké společnosti odmítají platit poplatky (30% z částky) a většinou se to snaží obejít tak, že dají link vedoucí na jejich stránky kde si to máš zaplatit (což je proti podmínkám, které odsouhlasí při vytvoření developer účtu). Aby aplikace byla bez problému přijata, tak se musí i bez předplatného nějak fungovat, popřípadě je nutné, aby se předplatné dalo koupit přímo v aplikaci (zrovna nedávno byl hrozný problém s jedním mail klientem, kdy aplikace nenabízela předplatné a bez předplatného nedělala nic, ale Apple byl za toho zlého...). Zrovna Steam to měl taky tak, že odmítal povolit předplacení v aplikaci a aktivně nabádal uživatele ať jdou na jeho stránku si to předplatit...

Frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Amoonra Aha, tak to se přiznám, že zase tak hluboko do toho nevidím. Nicméně ale píšeš

> ...a většinou se to snaží obejít tak, že dají link vedoucí na jejich stránky kde si to máš zaplatit (což je proti podmínkám, které odsouhlasí při vytvoření developer účtu).

To mě trošku mate, protože to takhle, mám pocit, dělá třeba HBO GO a v pohodě jsou pořád na AppStoru. A jsou pak další případy, kdy tomu pořád moc nerozumím. Třeba ten Steam Link. Sloužit měl vždycky jenom jako remote access aplikace, kterých je AppStore plný, ale z nějakého důvodu se to Applu nelíbilo. Co jsem těď rychle četl, tak je teorie, že se jim nelíbilo, že bys teoreticky mohl přes Big Picture režim nakupovat hry, ale nakupovat můžeš co chceš přes jakoukoliv remote access aplikaci. Takže to mi hlava trochu nebere. Možná že tohle je i důvod, proč se ve Steam aplikaci nedají nakupovat hry? Pak by mě ale zajímalo, proč můžeš nakupovat přes bazar, Aliexpress a podobné obchody. Mimochodem Aliexpres nabízí k nákupu i erotické hračky a různé nacistické symboly a podobné blbosti, takže proč tohle na AppStoru může být? Teď jsem trochu tahal ze spoustu míst, ale snažím se tím jenom dokázat, že né vždycky je Apple fér, při povolování aplikací na AppStoru.

Amoonra
Amoonra
Level 4 Level 4
5. 8. 2020 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Jako jo, někdy se stane že Apple praktikuje dvojí metr (ale vesměs je to cca konzistentní a sem tam je to hodně o tom jak moc daná společnost brečí jak to není fér). Přiznám se, že sám ty guidelines až tak neznám, spíše mam přehled co je ještě v pohodě a co ne, ale ne do detailu. A hlavně s ohledem na poslední "ubrečený děcka" (beru ty firmy tak, protože třeba Spotify je jeden z nejhlasitějších a dokonce podal několik podnětů pro antimonopolní úřady v EU..), tak Apple reagoval více otevřeným přístupem a v červnu na konferenci dal více možností vývojářům "diskutovat" o jednotlivých podmínkách, takže se alespoň trochu snaží reagovat... Vim, že hodně zním jako "iOvce", jako jooo, od Applu mam vše, ale zase mi přijde trochu ubohé, že při vytvoření aplikace souhlasí s podmínkami a pak když si vytvoří jméno, tak začnou brečet + mi 30% přijde ještě docela fér, když vezmu v potaz, co Apple poskytuje "v ceně". Googloval jsem si to ohledně Steamu co se jim nelíbilo a podle vše jako důvod bylo něco ve stylu "kolize obchodního modelu", což odkazuje na to, že prvotně ta aplikace fungovala jako mirror Steamu na počítači a měl jsi tím pádem přístup k Steam storu, kde jsi skrze něj mohl nakupovat (aplikaci jsem nepoužíval, ale nějaké asi možné vysvětlení jsem to takhle pochopil - viz: https://appleinsider.com/articles/18/05/24/apple-rejects-steam-link-app-from-app-store-cites-breach-of-guidelines , https://www.theverge.com/2018/5/24/17392470/apple-rejects-valve-steam-link-app-store-ios-game-steaming) - je to čistě spekulace, protože Apple se k tomuto případu nevyjádřil. (ups, až teď jsem si přečetl že jsi to taky hledal :D, nevadí...). HA, podařilo se mi najít blíže rozepsané typy aplikací, takže ti dokážu odpověď na ty "obchody", do čehož spadají aplikace jako bazos, Amazon, Aliexpress, Ebay, Alza... v podstatě se jedná o aplikace "Free with physical goods and services". Kdy se jedná o aplikace zdarma, a provozovatel profituje na prodeji fyzického zboží - z této kategorie má Apple 0% zisku. Je to více rozepsané v následujícím linku (byl to docela oser najít :D ): https://www.apple.com/ios/app-store/principles-practices/. Ohledně "+18" obsahu máš pravdu ten je striktně proti Apple politice (snaží se být family friendly) + většinou žaloby schytá Apple (příklad developer by si na store dal +18 aplikaci, stáhlo by si ji dítě u rodiče, kde je nastaven věk +18 a mohl by za to zase Apple, takže bych řekl že si spíše hlídají zadek...). Ale opět platí, že to co prodává obchod a Apple z toho nemá nic a je pouze distributor aplikace, tak mu je asi úplně jedno co tam je, protože se to asi moc nedá spojit s jeho obrazem, ale nevím jak přesně to bude.

Amoonra
Amoonra
Level 4 Level 4
6. 8. 2020 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Reddit odkazuje na článek: https://9to5mac.com/2020/08/05/microsoft-ends-tests-with-xcloud-gaming-platform/ (zajímavé, že jsem si ho na té stránce včera nevšiml :D ) a je to tam I hezky vysvětlené, že to co MS nevyřešil je to, že stejně jako v případě původního Steam Linku slouží jejich řešení jako přístup k jinému "App storu" což je pro Apple nene... Steam to právě přepracoval, že aplikacespadla do kategorie "Reader" čili jenom konzument obsahu. Upřímně se o MS platformu nezajímává (sem tam musím nuceně využít Widle), takže nedokáži posoudit jak moc je MS líný přepracovat iOS verzi. Ale pokud by to udělal že bude možné hrát hry z aktuální nabídky GamePassu / xCloudu, tak by s tím Apple neměl problém, ale pokud se nepletu, tak xCloud slouží i jako store (nějak jako Stadia od Googlu), kde můžeš koupit jednotlivé tituly (tedy v článku jsem nenašel nic o tom, jenom že to je předplatné, tak nevím přesně). Kdyby MS chtěl, tak to přepracuje, peněz má dost (když se spekuluje že chce koupit TikTok za 30 miliard USD), ale na druhou stranu nebude asi Apple platforma jejich cílovka...

Tomas Versa
Tomas Versa
Level 1 Level 1
4. 8. 2020 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chcachááá a je to tu revoluce pro mobily joooo princezno,majstre to už je moc xbox sa rozhodel že rozseká herní scénu na kúsky a darí sa mu to sakra jooooooo!!! 👌

Reklama
Reklama