Zpět na článek

Diskuze: Dnešním dnem oficiálně vyšla DotA 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Maxiiik
Maxiiik
Level 1 Level 1
19. 7. 2013 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

senrimer vsetko co on povedal vo svojom komente ... mi pripadalo akoby opisoval prave League of Legends a nie Dotu

Neunikatni hrdinovia - LoL, temne vybite farby - W3 dota, HON. Valve vie ako spravit vysoko kvalitnu hru, ziadnu nekvalitnu este neurobili. Riot je nekvalitny sam o sebe, je to len amaterska firma ktora zobrala model klasickej Webovu hry s premium poplatkami, vykradla napad doty ktory interpretovala na urovni low budget free to play hry, ale urobila to ako prva a to je hlavny uspech. Dota je velmi zabavny a chytlavy zaner, vela ludi to nikdy neprestane bavit. Hral si Dotu 2 iba 6 hodin cize o tom nevies absolutne nic, pamatam si ked som presiel z LoL na Dotu 2, tak som sa v mape nevyznal ale casom som na vsetko prisiel, a o tom to je. Dota je najvybalancovanejsia hra aku som videl, staci si precitat historiu jej updatovania. A Dota 2 je jedna z najprepracovanejsich hier, kazda jedna pridava vec do hry je do detailu prepracovana a proste genialna.

EliminatorCzech
EliminatorCzech
Level 1 Level 1
18. 7. 2013 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mikefiser máš radši orientálnější barvičky jo ? xD

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
18. 7. 2013 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mikefiser: WHAT THE F***. Nebudu ani cist dal tvuj komentář, skončil jsem u : "Hrdinové jsou nezajímaví a neunikátní". WHAT THE F*** again. Neunikatni? TO snad ani nemuze bejt trolling, to je cista demence. Muzes dote vytknout co chces, a mozna v necem dal v komentu mas pravdu, v necem je lolko lepsi. Ale unikatnost hrdinu? v Dotě je kazdej hrdina naprosto jinej a naprosto unikatni a zajimavej, co treba takovej rubick? meepo? Abbadon? Wisp? Je divny ze na redditu lolka se objevuji propominky, ze hrdinove jsou furt stejny. Maji 1x dmg spell, pak nejaky escape, bud jump, flash atp. Pak maji nejaky aktivni/ pasivni spell a ultinu vetsinou dmg z nejakym stunem. .

+ Nevim ani o jednom professionalnim hraci co byl dobrej v dota 1 a ted hraje lolko, bud zustali na dotě 1 nebo hrali HON ( jako třeba fnatic) .

EliminatorCzech
EliminatorCzech
Level 1 Level 1
18. 7. 2013 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co teď bude dělat s těmi 25 dota klíči ? xD

Maxiiik
Maxiiik
Level 1 Level 1
16. 7. 2013 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr. Triboni

Skor by som povedal ze na vonok su obe hry stejne ale vo vnutri sa jedna o uplne nieco ine.

League of Legends si z Doty zobralo iba tu zabavnu cast, to je jedina vec ktora tu hru drzi nad vodou. Preto ze to je strasne chytlavy styl hry.

Mr.Triboni
Mr.Triboni
Level 1 Level 1
16. 7. 2013 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Maxiiik. ALE smysl je stejný, ne? Zničit základnu nepřátel pomocí hrdinů.

Maxiiik
Maxiiik
Level 1 Level 1
16. 7. 2013 01:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Triboni ten kto vie o com je Dota by nikdy v zivote nepovedal ze su tie hry take iste, LoLko je nieco uplne ine.

Mr.Triboni
Mr.Triboni
Level 1 Level 1
16. 7. 2013 00:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Itr33: Hmm, když se podíváme do vnitřku tak obě hry jsou v podstatě stejné. Jsou to přeci MOBA a hlavní inspirace pochází přeci z první doty, ba co víc, i hlavní pointa je stejná. Ale přeci jsou obaleny něčím jiným.

Kheyle
Kheyle
Level 13 Level 13
16. 7. 2013 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Triboni - Tacos a Kebab maji rozdil jedine v povrchu placka je jinak vyrobena vnitrek je stejny.... LoLko a DoTa maji spis rozdilny vnitrek nez povrch...at si hraje proste kazdy co chce nevim proc to nekdo musi neustale resit....

Mr.Triboni
Mr.Triboni
Level 1 Level 1
15. 7. 2013 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mikefiser: Dota fanoušci mají úplně stejný negativní názor o LoLku. To je jako tacos versus kebab, prostě každému chudná někomu jinak. Ale Dota má tu výhodu, že komunita hráčů i fanoušků vytváří různé zbraně a sety pro hrdiny a tím tu hru obohacují, a toto je teprve začátek.

Já hral LoLko rok s kámošema. Bavil mě, Alistar byl můj oblíbenej hrdina v týmu, ale prostě mě nesedly postavy, op noví hrdinové, strom zkušeností atd.

Mikoláš Fišer
Mikoláš Fišer
Level 1 Level 1
15. 7. 2013 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně ve svém okolí znám 1 člověka, co hraje DoTu 2, zatímco zhruba 100 lidí, co hrají LoLko...

Dokonce i profesionálnější gameři, kteří hráli původní DoTA přesedlali na přehlednější a méně náročnější LoLko. To, že někdo tvrdí, že je casual, zřejmě tu hru nikdy nehrál.

DoTA 2 jsem hrál asi týden, mám nahráno asi 6 hodin a hra mi přišla extrémně nudná, nepřehledná a pomalá. Hrdinové jsou nezajímaví a neunikátní a celá hra se topí v temných a vyblitých barvách...

Sorry, ale takhle si kvalitní hru pro 10 lidí nepředstavuji...

Riot to vzal z úplně jiné strany, hrdinové jsou zajímaví a atraktivní, každý nový hrdina přináší do hry nějaký nový element a všechno je poměrně přehledné a snadno zvládnutelné i pro nováčka, ale ani po 3 letech hraní mě hra nenudí.

Sorry, ale DoTA 2 na LoLko nemá, to, že je víc hardcore z ní nedělá lepší hru.

Kdo si myslí, že jo, tak je fakt na hlavu ( vzhledem k tomu, že je to jediný argument většiny hráčů hru preferujících) .

Filuto
Filuto
Level 1 Level 1
11. 7. 2013 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DeCrys: Ten item si dostal za to ze jsi byl v bete. Jediny co to dela je ze ti to na tom itemu ukaze cislo kolik si rozdal Giftu s Dotou. To je vse.

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
11. 7. 2013 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Filuto: Hra muze bejt dobra jak chce, uz ale v progamingu nema sanci, bude ot jen ff mod pro Starcraftaky co se chtej odreagovat.

DeCrys
DeCrys
Level 1 Level 1
11. 7. 2013 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

muze mi nekdo vysvetlit k cemu je ten Bloodstone of the Precursor to jako ze behem hrani dostanu item v kvalite mythical ?

Filuto
Filuto
Level 1 Level 1
11. 7. 2013 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

posudte sami. [ odkaz ] Libi se mi ze si clovek zahraje za charactery ktery zna a ma je treba rad. Hra na prvni pohled nevypada moc prehledne, ale jelikoz to pouziva stejnej Engine jako Starcraft 2, tak kdyz si da clovek vsechno na minimum tak to bude zase pravej opak.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
11. 7. 2013 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Blizzard dělá vlastní Dotu, zatím se to jmenuje Blizzard All-Stars, tak za 10 let snad výjde beta.

Mr.Triboni
Mr.Triboni
Level 1 Level 1
11. 7. 2013 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sash13: Věř mi, když se někdo nafeedí v dotě, neznamená to instantní výhru. Hodně krát se stalo, že jeden náš hard carry byl plný k prasknutí, ale stejně jsme prohrali, protože nepřátelský team měl lepší rozložení teamu, lepší team play a "normálnější" hráče. Jasně, jsou tam takoví hrdinové jako je Phantom (C) Lancer, Phantom assassin, Riki, Sniper a možná i Faceless void, ale jsou na začátku strašně slabí a je na vás, zda je necháte farmit v lese nebo je nebudete gangovat, když jsou sámi v nějaké lajně. Plus si můžete v určitých stylech her, třeba All pick, vzít conter hrdinu ( Slardar/Bloodseeker dokážou odhalit neviditelné jako jsou Riki, Weaver, Bounty atd. ) V LoL je to o něco frustrující, protože v obou týmech mohou být dva stejní hrdinové a tam to většinou funguje tak, kdo za koho umí nejlépe. Ale jak jsi sám říkal, obě hry mají něco pro a proti. Těžko říci, co je lepší a co je horší.

Sash13
Sash13
Level 1 Level 1
11. 7. 2013 04:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako člověk, který hrál Warcraft 3 multiplayer, vyzkoušel jsem všechny módy, jen dota mě příliš nechytla. Nevím jak, ale jsem se dostal do betawerze HoN, taky nic moc. Poté jsem hry tohohle typu (nehci říkat MOBA, páč některí hráči doty tenhle výraz nemají rádi) nepotkával, jen jsem měl lehké střetnutí s Demigodem. Poté mi kámoš představil LoL (jako asi většině lidí) . No ačkoliv jsem byl silně skeptický, zkusil jsem to. A už se téměř bližím k 1000 vyhraných (odehraných asi 1800) normal her. (nepočítaje gustom hry) . Nevím jak, nevím proč, ale LoL mě prostě chytlo a našel jsem tam hodně přátel. Finy, Poláky, Čechy na tom nezáleží. Hru hraju hlavně s přáteli, páč komunita je banda retardů. I v rankedu jsem jen gold 5, abych nedělal hanbu (i když dostat se do goldu jen s 26 výhrama není tak špatný) .

Ehm, co se týče LoL vs Dota 2 (přiznejme si, HoN je spíše menší, jako Smite) . Obě hry mají svá pro a proti. Teď přijde paradox. Myslím si, že Dota má více pro argumentů než LoL, ale stále hraju spíše LoL (Dotu 2 jsem samozřejmě hrál, zhruba tak 100+ her) . Problém je, že v LoL mám: 1) více známých 2) podle mě, není možné hrát dobře Dotu 2 a LoL, člověk si musí vybrat, jinak nedělá ani jedno pořádně. Já si vybral LoL.

Stejně mi ale v LoL chybí pár věcí. Když se někdo fedne, je to jen dočasné, ostatní ho dohoní. Když se v Dotě někdo fedne, většinou je to konec a týpek si může užívat plody své práce. Navíc LoL je omezení stylem hraní, každá postava má přesně stanoveno jak má být hrána, když někdo vybočí (ap master yi) tak ho pošlou do lajny (rework mastra yi) . Co mě nejvíc štve je omezenost itemů. Stačí si jen představit, co by šlo v LoL provádět s Blink Dagerkou, to by byla srand: D, flash nestačí: (. Navíc na LoL je vidět, že někteří champové jsou více než inspěrací z Doty. Ačkoliv musím přiznat LoL některé originály. Singed je docela unikátní a proto ho mám rád.

Zajímavost, sleduji jak zápasy z LoL, tak pro play v Dotě 2 a osobně fandím Navi, mám rád jejich agresivní styl, na rozdíl od většiny opatrných a pasivních čínských týmů.

Mr.Triboni
Mr.Triboni
Level 1 Level 1
10. 7. 2013 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Blizzard si musí trhat vlasy

Maxiiik
Maxiiik
Level 1 Level 1
10. 7. 2013 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja som namiesto W3 drtieval CS cize som netusil co to vlastne Dota je, potom ked prislo League of Legends tak sa to dostalo aj ku mne, ako ku vacsine hracov a hovoril som si "kurva toto je genialna hra" strasne chytlava, keby som vedel o com ta dota bola, tak by som to drtil uz davno. Nenapadlo ma ze to moze byt tak dobre premysleny Mod. Kazdopadne dakujem League of Legends ze mi otvorilo oci a pochopil som o com ta dota vlastne bola, aj ked nepochybujem o tom ze by som sa k Dote 2 dostal tak ci tak prostrednictvom valve.

League of Legends ma vela hracov a velku popularitu preto lebo zobrali taky skvely napad a ponukli ho sirokej verejnosti ako novu ucelenu hru. Na stastie som velky herny kritik a fanusik Valve, cize akonahle som zistil ze prave Valve bude mat na starost Dotu 2 tak mi bolo jasne ze je tato skvela hra v spravnych rukach a hned ako som videl screen alebo video z Doty 2, tak som odinstaloval League of Legends lebo som si uvedomil ze na akej nizkej urovni co sa tyka grafiky, animacii.... je Riot. Lacne hry nemam rad a LoL mi rozhodne pripadalo ako lacna zalezistost z technickej stranky veci.

Teraz, ked som sa uz Dotu 2 ako tak naucil hrat, snazil som sa svojich dobrych kamosov (lolkarov) nahovorit na dotu ale nepodarilo sa mi to pretoze nemali dost sil na to aby pochopili pre mna uplne jednoduche veci a radsej to vzdali. Mozno su z toho lolka trosku zdeformanavy, ale ked sa nad tym tak zamyslim tak ani jeden z tych ludi ktorych sa mi to nepodarilo naucit nie su pre mna naozajsky hraci. Ked sme spolu hravali rozne hry tak nikdy v hrach nevynikali ako ja. Proste to neberu ako ja a nehladaju v hrach naozajsku vyzvu. Vela lolkarom ktorym som hovoril o dote, povedali ze "vsak to je v podstate to iste ako lolko" Ale ten kto vie o com Dota naozaj je by to nikdy nepovedal.

Co sa tyka hracov tak lol ma nepochybne velke mnozstvo "hracov" comu sa necudujem. Dota 2 zazila zatial jediny uspech taky, ze v close beta skoro 6x presiahla doterajsie mnozstvo hracov top hranych hier na steame, kde bolo zvykom ze najhranejsia hra cs1. 6 mala okolo 50 000 a viac hracov online. Osobne dufam ze sa to bude casom dalej navysovat. Ked sa zobere do uvahy kolko ludi este stale hrava W3 dotu a naozaj by boli ochotny takmer vsetci prestupit na Dotu 2, tak LoL nebude mat ziadnu sancu. Aj ked biznis sa da na malych detoch robit stale

Bonpar
Bonpar
Level 20 Level 20
10. 7. 2013 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel nemá, ale doufám, že mít bude.

jirkav98
jirkav98
Level 1 Level 1
10. 7. 2013 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má ten Bloodstone of the Precursor nějaké využití?

Rascal
Rascal
Level 5 Level 5
10. 7. 2013 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

HoN nikdo neřeší?

Skapco
Skapco
Level 1 Level 1
10. 7. 2013 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[ odkaz ] [ odkaz ]

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
10. 7. 2013 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vancouver97: Tj, ten dota 2 bilboard by se nádherně vyjímal: " Come and play dota 2 closed beta, write on reddit or wherever and get a betaykey and start playign without tutorial so everyone can fuck you up". Perfektní marketing. Ale i tak se objevovali billboardy třeba na international, nebo i fanouškovské. Tolik lidí asi na dotu nepřijde to máš pravdu, už jen proto, že sál má kapacitu jen 2, 5k sedadel. Hodně lidí to ale sleduje přímo ve hře, může se koukat z pohledu hráče, kam ťuká, co mačká, může si pustit i komentář v jakymkoliv jazyce. Takže je online sledování opravdu zábava. Nejvíc smutný ale je, že i přes o tolik větší popularitu nejsou ty prize pooly a turnaje ( kromě toho jejich celoročního championship) nejsou nějak oslňujicí. Nebo aspň nebyli v season 2 a season 1, uvidíme teď. Nejde taky o počet diváku, ale taky jak to žerou, když znovu zmínim asi nejlepší teamfight v historii doty, tak je vidět jak se diváci chytaj za hlavu když da naga ulti, a bojej se o na'vi, pak ale viděj jak to otáčej a začnou skandovat, prostě dokonalý.

[ odkaz ]

Ja lolku přeju všechno dobrý, ale myslim, že se maj čeho bát.

Reklama
Reklama