Zpět na článek

Diskuze: Dungeony v Deep Down se budou lišit podle emocí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
22. 11. 2013 05:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je vse? ...nebo se jeste prida nejakej troll se super nazorem, ci pripominkou ?

Sam123
Sam123
Level 1 Level 1
22. 11. 2013 00:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dungeon pláče, te donuti brecet z poctu klišé a bugu.

Ontyyyy
Ontyyyy
Level 1 Level 1
21. 11. 2013 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

''které se budou lišit a měnit v závislosti na pocitech a emocí. Jako příklad byl uveden dungeon ovlivněný hněvem, jenž je plný ohně, zatímco lokalita smutku je pokrytá ledem. ''

To je sice pěkné, ale co to bude mít společného se mnou jako hráčem? To by mohli udělat všude že Dungeony budou ''Tohle je Dungeon průjmu proto je tu bláto''.

''Na Tokyo Game Show byl před časem ukázán gameplay z dungeonu ovlivněného radostí. ''

Prostě sem se dozvěděl uplný prd? Co ho ovlivňuje? Postup hráče? Jeho rozhodnutí? Nebo si to náhodně vygeneruje čim bude dungeon ovlivněn? I přes to, jaký to bude mít dopad na hraní?

Reklama
Reklama