Zpět na článek

Diskuze: Dynamické prostředí a kataklyzmatické destrukce v Battlefieldu 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

mongos cz
mongos cz
Level 15 Level 15
26. 8. 2013 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevim neprogramuji ale umím si to i představit že lehko se to říká a hůř se to dělá

pospile
pospile
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Silent: Promiň, ale nad tvojí blbostí už se nedá ani smát tady už musím plakat. Většího blba svět neviděl. Bez urážky.

Silent
Silent
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pospile Zabuduj do svojí hry fyziku a bude to hned lehčí.

pospile
pospile
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MoRt8 Plně souhlasím!

pospile
pospile
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Silent: Hra si nic sama nevypočítá, pokud jí to nenaučíš. To by jsi mohl pochopit i ty. Když už mluvíš o Ragdollu, tak je rozdíl mezi Ragdollem (Arma 3, BF2, SR) a scriptovaným pádem (BF3, BF4, COD) . A pokud ti přijde naprogramovat dynamiku hry banální, tak mi prosím ukaž jak by jsi to dokázal. Myslím že už nějaký ten pátek programuji a s dynamikou mám občas problémy i já. Třeba u své nové hry dělám náhodný pád do vody a zabralo mi to více než týden.

EDIT// To jak tam padne na ten plot je skript jak vyšitý.

Silent
Silent
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pospile Dynamické vlastnosti hry jsou ty nejbanálnější prvky. Představ si, že hodíš ve hře velký kámen do vody. Hladina se zachová podle fyziky a způsobí vlnu. To je dynamika na které není absolutně žádná práce, protože fyzika hry si to vypočítává sama. Nascriptovaně by to vypadalo, že by jsi hodil stejně velký kámen do vody a udělalo by to vlnu. Ale kdyby jsi tam hodil i maličký kamínek udělá to stejnou vlnu. Krásná ukázka dynamiky je Ragdoll... toto například [ odkaz ] Všimni jsi. Tam kde spadně tam se to rozbije. To je dynamický destrukční model.

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
26. 8. 2013 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Existuje ovšem hranice mezi destrukčním modelem a čistým skriptem. Strom by měl padat na stranu, na který jsem ho podetnul. Problém "destrukce" v BF je ten, že strom padne vždycky stejně bez ohledu na to, jak ho podetnu. Nemluvě o tom, že stromy v BF mnohdy nezničíte ani tankem a vydrží tak víc než budovy.

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pospile: Jenže tohle BF3 haterům nevysvětlíš.

pospile
pospile
Level 1 Level 1
26. 8. 2013 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Silent: Celá hra je předem naplánovaná a naprogramovaná. Nic jako 100% dynamická hra v podstatě nemůže existovat, protože by na tom vývojář donekonečna musel pracovat.

Silent
Silent
Level 1 Level 1
25. 8. 2013 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Script je něco, co už je předem naplánováno. Model poškození nebo fyzický model je to, když například zafouká vítr a pomocí fyziky kterou hra vypočítá odfoukne písek.

thundeus
thundeus
Level 22 Level 22
25. 8. 2013 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to super

Arindis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pospile: Aha tak script je uplně vše Ale ujalo se to jako věc co se nemění a vypadá furt stejně.

pospile
pospile
Level 1 Level 1
24. 8. 2013 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Arindis: Pochopil, ale mě šlo o to aby lidi konečně pochopili význam slova naskriptovat.

CzskillaCZ
CzskillaCZ
Level 1 Level 1
24. 8. 2013 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hoot: Ahááá, takže pokud nesouhlasíme s tebou, tak jsme slepí nebo natvrdlí?

Lumicko
Lumicko
Level 1 Level 1
24. 8. 2013 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dufam ze v celej mape nebude len 1 budova na destrukciu... A ze ich tam bude kopa jak v bad Comapny 2...

Arindis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pospile: ano já vim. ale mě šlo o tom aby to prostředí bylo proměné dynamicky podle údalostí. Tím jsem myslel aby se barák nezřítil pokážde stejně. Aby voda nezaplavila pokáždé to samé a loď nenajela pokáždé na stejné místo a aby tam byli fyzikou proměné události. Nevim zda jsi mě předtim pochopil.

pospile
pospile
Level 1 Level 1
24. 8. 2013 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Arindis: Já taky ne. Bohužel má praxe mě naučila že co si nevyřvu to nemám. Každopádně i to co jsi postnul je

kompletně skriptované.

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
24. 8. 2013 06:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hoot: A co ti na tom vadí? V BF3 se AC-130 dá sestřelit několika způsoby, což je lepší.

Arindis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pospile: Kupodivu vim scriptoval jsem věci do NWN 2 . ) A hádat se tu nechci.

pospile
pospile
Level 1 Level 1
23. 8. 2013 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Arindis: A ty myslíš že to není naskriptované? Víš ty vůbec co to znamená?

Hoot
Hoot
Level 1 Level 1
23. 8. 2013 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jste snad slepy nebo natvrdly ? asi na vas ta hype kampan pro obe hry pekne pusoby... COD je po stejny jenom novy perky a takovy sracky... zadnej novej engine neni. BF zabiji hlavne komunita (jejich uzasny balance patche pro deti co breceli ze neco je OP) a nejvetsi lenost idiotu z DICE... protoze do hry dat AC-130 a to jenom port kanonu tanku a kanon heliny to uz je proste moc ( to zase v COD je to krasne udelany)

Ale BF4 je lepsi nez BF3 ale stejne je to shit ( a cekejte poradny balance patch, protoze ten kanon na tej lodi nerfnou hned jak to vyjde, protoze prijde potopa slz deti jak je to OP)

HAUK

PS nejsem vestec, ani hater EA... ja hatuju vsechno co je sracka... takze i moji milovanou Armu, nejsem zaslepenej fanboy jako vetsina lidi tady...

ScorpionMK11
ScorpionMK11
Level 1 Level 1
23. 8. 2013 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bayli21 - Jsem z toho mrtvej

sCrapo
sCrapo
Level 1 Level 1
23. 8. 2013 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bayli21: to si zabil << máš recht COD: Ghost se může jít zahrabat i stím svím novým enginem a to jsem fanda cod serie.

Martin
Martin
Level 1 Level 1
23. 8. 2013 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak to mě málem roztrhalo

[ odkaz ]

sCrapo
sCrapo
Level 1 Level 1
23. 8. 2013 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno, tak to bude něco. Ten vagón mě dostal. Těším se a hodně.

Reklama
Reklama