Zpět na článek

Diskuze: Elder Scrolls Online se připravuje na další test

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

fish
fish
Level 1 Level 1
10. 2. 2014 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nuda a šeď měli se spiš zaměřit na falout ale to spiš skuhram proto protože jsem vice fanda falloutu než skyrim ta hra za ty prachy podle mě nestoji. skilly jsou uplně na prd (ohledně volitelnosti a použitelnosti) , příběhy slabé a nudné. svět je pěkny co oto ale to hrače nezabavi sekl jsem se tam na 2 hodiny kde jsem se snažil vylezt na sopku ovšem jasny že to ti vyvojaři jen trápi a lakaj lidi "zkus to stejnak tam nevylezeš"

nevim ta hra vam nema co moc nabydnout ale otom se už myslim každej přesvědči sam co ho bude tam bavit.

doufam že maj v planu velke razatni změny

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
8. 2. 2014 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tom případě na to asi kašlu budu vám verit

Ghartag
Ghartag
Level 1 Level 1
8. 2. 2014 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel Dwane má pravdu. Moc jsem se na ESO těšil a teď po dvou dnech hraní jsem stejně zklamaný, jako můj bratr a pár dalších lidí. Ta hra je nezáživná. Opomenu to, že jsou nějakým zvláštním způsobem dané rasy do aliancí (přijde mi na hlavu, aby v jedné alianci byly dvě rasy na thiefy a kouzelník a v další kouzelník a dvě rasy na válečníky) . I 100x prošlé lokace ve WoWku mají větší "tahák" a "popoháněč" dál, než celá beta co jsem viděl. V téhle hře mi všechno přijde takové suché a nezáživné. Prostředí je graficky hezky vyvedené, ale když jej vidíte, tak si jen pokrčíte rameny a řeknete "no a? ". Zkoušel jsem 4 rasy a 4 classy. To že mě nejvíc bavil ork je asi proto, že jsem za něj hrál i ve Skyrimu. Jak říká Dwane. Ta hra potřebuje ještě tak rok dva někde být a nechat se mlátit kladivem po hlavě a přetvořit.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
8. 2. 2014 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty se smir s tim, ze te to neba a bude klid .... a s tim hodnocenim her, ktery ani nevysli souhlasim, nemam to rad.

DwaneDibbley

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak si to uzivej. Ja si tam nedokazal vytvorit zadny build, jelikoz ty skilly proste mezi sebou nijak nefungujou, kazdej stoji sam o sobe. Ani neco tak prajednoducheho, jako je deadly poison+envenom ve WoWku. Proste nulova sinergie ani buildup, ktera v endgame bude znamenat jen nudu a opravdovy noskill, kdy nebude ani zalezet, v jakem poradi budes skilly pouzivat - ultimatni faceroll.

morthsir: to mam radeji jit otravovat do her, ktery neznam a nikdy je nebudu hrat? Davat jim 10/10 jeste nez vyjdou a skladat opevne sonety na jejich pocest? TESO je asi nejdrazsi hra co letos vyjde, a zrejme to bude i nejvetsi zklamani, tak se smir, ze pritahuje vic pozornosti nez indie tituly. lol lol yolo lol dawg

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
8. 2. 2014 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je zajimave, ze neustale krytizuje TES online a presto se neustale drzi v techto diskuzich jak kliste, asi nejaka forma masochysmu, ci co . lol

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
8. 2. 2014 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rikal jsem, ze to co tu tvdis muze bejt pravda v endgame, ale to ty vedet nemuzes. A ja si to nevychvaluju do nebes, urcite to ma chybky, ale zase si uvdeomuju ze ta hra ma urcite kvality a proto je to pro nekoho dobra volba a pro nekoho ne, zalezi co clovek od mmorpg chce. Jsem jediny kdo tu jde pro ti tobe, protoze ostatni hrajou, jenom ja se tu hadam s clovekem, co ma naprosto nulove zkusenosti z mmorpg a vubec nevi o cem mluvi. Protoze ty tvoje zapory jsou naprosto mimo mísu, protoze jak jsem rikal, daji se uplatnit skoro na vsechny mmorpg do 20 lvlu. (krome snad guild wars 2)

Nebudu tady tvrdit ze to bude wowkiller, nebo ze to neprejde na f2p ( to urcite driv nebo pozdeji ano) . Ale to vubec nemeni na tom ze je to kvalitni mmorpg, ktere se proste nekomu libi a nekomu ne, bohuzel lide co si nedokazou udelat vlastni nazor to hatujou strasne moc, bez toho aby o hre vubec neco vedeli, nebo si ji poradne vyzkouseli.

DwaneDibbley

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

senrimer: pokud oznacis pravdu za kraviny, tak je to uz hodne zoufalej pokus o hype. Tahle hra by potrebovala minimalne o rok posunout a spoustu veci dodelat/predelat, v podobe jake to je ted to nebude mit valny uspech. Zatim tu jsi snad jediny, kdo to tu vychvaluje do nebes.

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
8. 2. 2014 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jediný, co můžu doporučit je ignorovat všechny názory a hrát to dýl jak 10 min dostat se aspoň do prvního dungu a do nějakýho pvp a pak si udělat názor vlastní.

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
8. 2. 2014 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně se líbí jak všechny tyhle věci dokážež vydedukovat v prvních pár levlech hry. Pac si nastoprocent mel vsechny skilly, vsechny typy zbrani, vyskousel si vsechny kombinace a ostatni veci. Mozna mas v necem pravdu, ale to ted nezjistis, to jsou jen tvoje odhady. A to tvoje skoro vsichni. Ve skutecnosti se to hodne lidem libi, akorat nechodej rantovat pod clanky, ja tu jen reaguju protuze to meles takovy kraviny ze me z toho boli hlava. Viz ze se ve hre neda umrit, ale sorry jestli si v nejakym mmorpg umrel do 20 lvlu jinak nez padem tak si proste spatnej. End of story. Problem je ze jeste nez byly prvni gameplaye tak to lidi odsuzovali a bohuzel se to dostalo do faze, kdy lidi hrajou 30 min a stezujou si na veci uplne normalni pro kazdy mmorpg: nudne expeni, malo skillu a pomaly combat, zadny comba atp. To jsou veci spolecne pro 90 procent mmorpg a jestli nekdo tvrdi opak tak at se zamysli. Chtel bych videt ten tvuj hardcore challenge na 15 levelu ve wow, ty tvoje skilly, combat a comba, spamujes tam 2-3 spelly a expis.

DwaneDibbley

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sentimer: uz od prvni bety tu rikam, proc je ta hra otresna, ted po tehle vicemene open bete vidim, ze skoro vsichni na to maji stejny nazor. Jen hlupak ignoruje pravdu. Abych to zrekapituloval i pro tebe: combat je na hovno (pomalej nudnej kravinec, zadny flow, zadny "comba" , zadny buildup) , class system je hroznej (nektere kombinace nehorazne OP, zatimco jine jsou pro boj ucinne asi jako simulator sazeni redkvicek) , "lvlovani" prinejmensim prapodivne (cim vic skillu z jedne vetve na quickbaru, tim rychleji dana vetev lvluje bez ohledu na to, jestli dane skilly vubec pouzivas) , skill synergy je naprosto zoufala (pokud vubec nejakou najdes) . Urcite jsem dost veci prehledl, ale tohle jsou dost vazne nedostatky samy o sobe. Klidne si to ignoruj, a uzivej si ten pocit pseudomoci, kdyz pred tebou vsechno pada na dve az tri kliknuti mysi, ja do toho nepujdu ani az to prejde na f2p a budu se tvarit, jako by tahla "hra" nikdy nepatrila k TES.

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
8. 2. 2014 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nikomu tu nechce vycitat negativni nazor, urcite ta hra neni dokonala. Ale argumenty, co tu ma dwanedibbley, nebo třeba killer, ze muzes prochazet nepřitelem... to jsou naprosto scestny argumenty, který vám jen ukazujou, že jejich názory ignorujte, protože pravděpodobně nikdy nehráli žádné mmorpg.

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
8. 2. 2014 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alfajk: Hral jsem to v době burning crusade a wotlk, skoncil jsem po ulduaru a s warlockem, hunterem a treba magem sis dal jakykoliv elity uplne sam.

DwaneDibbley: To je ale normální u vsech mmorpg, kdyz mas neco sebrat na konci dungu, tak v 90 procentech to probehnes nakonec, zabijes tich par co se neodagrovali, udelas co potrebujes a odportis se pryc, nebo zase uteces, pripadas mi jako bys nikdy nehral zadny mmorpg.

To ze nekdo tuhle hru povazuje za nudu dokazu pochopit, je to celkove pomalejsi a o necem jinym nez MMORPG které známe, komu přijde soubojovej system v TERA nudnej, tak se mu nebude líbit ani tu. Mně se líbíl a stejně se mi líbí i tady.

DwaneDibbley

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

killer: vypnuti player collision je v mmo normalni zalezitost. Zabranuje to napr. sikanovani jinych hracu nebo exploitovani bossu.

killer159357
killer159357
Level 1 Level 1
8. 2. 2014 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem zklamán. Mám nahráno asi 3 hodiny totální nudy . Soubojový systém je šílený , možnost procházení nepřítelem jsem ještě neviděl:D za mě 7/10

DwaneDibbley

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

senrimer: nevnucuj me svoji retardovanou "logiku" jako by to byla moje. Ta hra je jak chodici simulator "Bore me to death". Kdyz nemusis zabijet creepy pro quest, tak staci mezi nima vesele behat, jelikoz proste nic nedelaj. Tohle by neuspelo ani jako flashovka. Klidne si za to plat a uzivej si tu nudu, aspon jim zdvojnasobis trzby...

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
8. 2. 2014 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

senrimer - kdybys hral wowko jeste v dobe, kdy za neco stalo, tak bys na "creepa" uplne klidne umrel, na elitu bylo potreba jit ve 4-5 lidech, group questy tez...to jen dneska je to krypluvzdorny

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
8. 2. 2014 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

senrimer: pravda pravda, bohuzel jinak mi to prijde fakt celkem hodne nezazivny a taky hraju s kamosem. Radej zpatky do DayZ

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
8. 2. 2014 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvle, ve hre muzes dat maximalne 15 lvl, jakou tam chces sakra vyzvu? To chces umirat nekde na bossovi na 5 lvlu nebo co? Ja jsem ve wowku taky prosel vsechno jak po masle nazacatku, ze spravnou klasou si davas elitky sam nemas problem vubec z nicim.

Ta tvoje logika me nici

"Nevidel jsem endgame, nedal jsem vic jak 15 (nebo 18) lvl ale diky mym zkusenostem jsem usoudil ze tam neni challenge, pac jsem na 5 lvlu neumrel na creepa" GJ! Tvuj game sense bych chtel mit

DwaneDibbley

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jo, mas pravdu. Ja od hry ocekaval kvalitni MMORPG a Elder scrolls, ale nevedel jsem co z toho nakonec bude za patlaninu.

Lze v ty hre vubec umrit? Ja se s tou nejhorsi a nejnudnejsi postavou nedostal ani pod 75% hp... Malem jsem se o tom zapomnel zminit, te hre chybi jakakoli vyzva, jakykoli "accomplishment". [ odkaz ]

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
8. 2. 2014 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám zatím 7 lvl a hra mě baví, je přesně to, co jsem od ní očekával, hrajeme to ve více lidech a všechny to baví a asi si to koupíme. Podle mě lidi vůbec nevěděli co ta hra bude a očekávali něco jinýho, já jsem spokojenej. Ještě si chci ale vyzkoušet nějakej dung a pvp.

Ghartag
Ghartag
Level 1 Level 1
8. 2. 2014 01:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem to zkoušel a musím říct, že pěkná nuda Nezáživná hra, která tak nějak postrádá to hlavní a to Vás zaujmout ...

DwaneDibbley

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kinimod: jestli se chces chvili bavit, tak vem templare nebo dw nighblade (nebo jak se ten agilitak s op health leech dotkou menuje) . Vsechno bude chcipat na dve-tri kliknuti - po par hodinkach to zacne nudit. Jestli jsi masochista, dej si cokoli jineho (asi nejhorsi je archer) . Kupodivu nejlepsi zdroj gearu jsou zamcene truhly a skoro nikdo je neumi otvirat (ikdyz je to primitivni minihra) , takze jich najdes celkem dost.

Dominik Blatoň
Dominik Blatoň
Level 1 Level 1
6. 2. 2014 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak zítra budu zkoušet první den v Beta verzi. Jsem zvědavý, jestli to za to bude stát.

Hoot
Hoot
Level 1 Level 1
6. 2. 2014 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky mi to udelalo minule sosam, error malo mista na disku super smazu neco a sosa to znova stim ze to co uz bylo sosli tam zustalo takze to clovek mel 2x

Reklama
Reklama