Zpět na článek

Diskuze: Gameplay záběry z PC verze Zaklínače 3 na Ultra nastavení

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
2. 2. 2016 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mixam: Tak to jdu potom hned ty mody hledat ...

Mixam
Mixam
Level 23 Level 23
2. 2. 2016 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ACzeMiky: to je už vážně dávno 4 stránka. Zřejmě jsem si u toho neuvědomil, že hraju s módy, jak říkám, pak se to celkem přiblíží. Jinak máš pravdu v zádkladu ve hře na to nenarazíš.

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
2. 2. 2016 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mixam: Projížděl jsem si starší komenty tady a na 4. straně si na mě reagoval, že ve hře to vypadá stejně dobře jako na tom obrázku . Čirou náhodou jsem zrovna v té lokaci, tak jsem nahodil screen...

Mixam
Mixam
Level 23 Level 23
2. 2. 2016 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ACzeMiky:

1. můžeš odkázat, k čemu patří ten koment? já snad tady někde psal něco o DA že jsem na to narazil, je to už celkem zpět a nic jsem nenašel.

2. Jinak vím jak vypadá na ultra a i ve 4k, hrál jsem. stáhni si módy z nexusu, a ještě na jedné stránce, kterou teď hledat nehodlám a tomu upravenému screenu se celkem přiblížíš. Nesmíš se limitovat nastavením hry od vývojářů, pak budeš vždy nespokojen s tím, že to nikde nemůžeš vidět. Jinak Screen a vidět to ve hře je dost rozdílné kvůli přítomné kompresi.

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
2. 2. 2016 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mixam: Teď jsem se zrovna dostal do lokace, ze které je tenhle obrázek [ odkaz ] a ne, na něco takového si narazit nemohl. Tady je obrázek z onoho místa [ odkaz ] nastavení na ultra, AA taky vyšťaveno na max. Tak by mě zajímalo kde jsi na to v té hře narazil ) ...

Mixam
Mixam
Level 23 Level 23
17. 1. 2016 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AsuraCzech: jojo mě stačí že to můžu hrát a baví mě to.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
17. 1. 2016 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mixam: Ani se jim nedivím, už tak sou fin. náklady dost vysoký, a s tím by je jen zbytečně zvyšovali. Jenže na to už moc hráčů nekouká, ty by nejradši chtěli aby tvůrci udělali hru která bude jak pro kalkulačky tak PC od NASA

Mixam
Mixam
Level 23 Level 23
17. 1. 2016 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AsuraCzech: Tak PC jsou od toho aby se dala grafika nastavit, pokud by se jim chtělo, lze udělat nastavení s kabátkem, jaký je až po E3, jenže to by bylo o kus náročnější, tak to radši každé studio vynechává.

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
17. 1. 2016 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Norbi001: Tvl mám ti tu dělat další obrázky kouřovejch efektů? Ve větrnym počasí vypadá ten kouř hodně dobře a chová se reálně. Neni to jen nějakej obláček na obrazovce, jako na tom obrázku. Co je blbýho se špatně nastavenou televizí? Mám xbox 360, tak vim o čem mluvim. Když je špatně nastavenej jas, tak to pak vypadá, jak kdybys měl přes obrazovku přetaženej nějakej bílej povlak. To co je na těch obrázcích fakt není "krásně ostře viditelná". Ale odporně přeostřená. Něco jako když ve hře zapneš vyostřování na max. Pak je ta tráva ostrá úplně stejně, ale bolej z toho oči. To už bys měl ale vědět, když si tu hru hrál.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
17. 1. 2016 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ACzeMiky: PS3 verze.... hmmm.... tak to pak jo no. To asi nemá moc smysl se o tom bavit jestli je tohle z PS3 verze podle Tebe.... kde by na to ta kalkulačka vzala aby měla i jen takouhle grafiku? Špatně nastavená televize? Co nadělat no. Napiš Lolendovi ať Ti tohle vysvětlí, pak budeš moudřejší. On Ti to přece jenom vysvětlí desetkrát líp než kdokoliv tady. K tomu kouři.... líp? Aha... máš už termín u očního? Částicový efekty tam jsou jenom velice málo... a tráva když vyjdeš ven, tak je taky rozmazaná když se na ní podíváš? Nebo je krásně ostře viditelná?

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
17. 1. 2016 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Norbi001: Teď jsem si všiml tvého posledního komentáře. Ty obrázky nejsou moje? Umíš číst? Ještě jednou si prosím tě projdi ty MOJE obrázky, který jsem jak vůl dělal a porovnej je s tím, co tu postuješ ty.

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
17. 1. 2016 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AsuraCzech: Tak to mi nějak uniklo. Každopádně je to v tom případě ještě nedodělaná hra a jen to potvrzuje, že tak jako v in-game traileru ta hra nikdy nevypadala. V ingame traileru to byl jen upravený kousek hry, ale vlastní hra ještě vypadala v té době tak jako na obrázku. Možná že to ani hra jako taková nebyla. Spíš nějaké video doupravené různými filmovými efekty.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
17. 1. 2016 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ACzeMiky: Žádná PS3/X360 verze není, pokud si vzpomínám tak CDP řeklo že Old Gen by je jen hodně omezoval takže nabyli ani v plánu ne?

Hodně těch screenshot pochází z doby před vydáním kde CDP vypouštěli celkem zvláští screenshoty a videa na kterých Z3 vypadal fakt divně, hodně ošklivě a ještě v nízký kvalitě.

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
17. 1. 2016 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Norbi001: Skvělý, takže jsem ty podělaný obrázky dělal jak idiot úplně zbytečně, jen abys opět vyndal z googlu nějakej obrázek ps3 verze, kde se pomalu po 20 metrech už nevykreslujou žádný stromy, bez AO stínování atd (teď mluvím hlavně o tomhle [ odkaz ] ) . Ty moje obrázky jsou asi taky doupravovaný viď [ odkaz ] ? A zrovna tenhle obrázek mě rozesmívá [ odkaz ] . Hlavně ten model toho krále wild huntu a caranthira, kterej má odpornou texturu, pravděpodobně taky z ps3 verze, jelikož takhle rozhodně ve hře nevypadá. Spíš nějak takhle [ odkaz ] . Tím co tady postuješ za obrázky, mi zrovna nepřijde jako bys tu hru hrál. Pak třeba tady [ odkaz ] je to dole jednoznačně ps3/xbox 360 verze. Jde to poznat kvůli té vybledlé obrazovce, což je u většiny her na old gen konzolích (nebo i na ps4) . Je to špatně nastavenou televizí.

Když ti rozeberu tohle [ odkaz ] v porovnání s tímhle [ odkaz ] . "great smoke" jak je na první obrázku, tak ten je ve hře taky a vypadá určitě líp než na obrázku. Musí být ale den kdy hodně fouká (jo počasí ovlivní hodně, tak přestaň řikat opak) , pak tam máme "great foliage". Nevím jak ty, ale já dávám přednost trávě z mého obrázku, která vypadá čistě a více reálně, než ta přeostřená tráva. Potom "great draw distance". Na tom se shodnu, že je v horním obrázku lepší. Dál je tam "amazing sky", která na mém obrázku vypadá skoro stejně dobře. Opět záleží na počasí (ne že ne, záleží) . A pak je tam atmosféra. Celková kolorizace opět závisí na počasí. Když zrovna začne zapadat slunce, jsou barvy a tudíž celková atmosféra dost podobné. Fakt mi nepřijde, jako bys hru hrál.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
17. 1. 2016 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mixam: Tak já neříkám že by nešla udělat Open-World hra s takovou grafikou ale co by to potřebovalo za HW, nereálný je to tím že žádný normální studio by do něčeho takového nešlo, potřebují aby hru spustilo víc než jen 5% Takže kdo jí očekával byl naivní.

Norbi001: No jako promiň ale většina těch obr. je ke hře na Ultra dost vzdálená, a jak sem tak koukal většina z nich je ještě z časů kdy kdy se na příchod Zaklínače čekalo takže opravdu sou vytažení z videi.

Tady máš například screenshot z nemodovaný hry, jen odstranil HUD nebo jak se tomu říká a free cam. [ odkaz ] a [ odkaz ] jasně E3 to není ale ani ten hnus co tu hážeš

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
17. 1. 2016 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je treba si uvedomit, ze kdyby ta hra vysla v takove grafice v ktere ji nazacatku ukazali, tak ju 95% hracu nerozjede a o konzolach to nemluvim uz vubec! I tak se CDPR podarilu udelat skvelou hru (ne li jednu z nejlepsich) v paradni grafice 👍

Mixam
Mixam
Level 23 Level 23
17. 1. 2016 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AsuraCzech: "nereálná" to bych netvrdil. Jen by to 95% hráčů neutáhlo.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
17. 1. 2016 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AsuraCzech: Však to ani nejsou obrázky ode mne. Já to na ultra všechno mám. A zas tak markantní rozdíl mezi těmihle obrázky není když to porovnám.... Však jsem říkal... Zaklínač 3 vypadá pěkně, ale do špičkové grafiky to má daleko. A netrolim, ale jenom mi neni jasný, jak někdo může napsat, že je to špičková grafika. ACzeMiky taky nepoužil svoje obrázky, tak jsem mu sem hodil taky co jsem kde našel. Nebo většinu abych byl upřímnej. Tam jde o ten naprosto gigantickej rozdíl, který nám byl předkládán a který byl ve výsledku a on řekne, že záleží na počasí. Na to jsem narážel, tak proč na mě útočíš... Protože ta hra se ani zdaleka nepřibližuje E3. Proto to tak vypadá a na těch obrázcích je to i vidět.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
17. 1. 2016 10:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Norbi001: Máš to všechno na Ultra? Protože všechny obr. hry máš nějak divně mázlí a v hodně hnusný kvalitě. Jasně E3 to není ale ta grafika byla nereálná a kdo jí očekával byl naivní Z3 vypadá dobře asi nejhezčí Open World, , chyby má jinde a ne v grafice.

Edit: Celkově po prozkoumání těch obr. mám pocit že si neobjektivní a možná tak trochu trollíš, Všechny záběry z E3 sou kvalitní ale ty ze hry nejsou určitě na Ultra a ještě k tomu sou v hnusný kvalitě, jako by je někdo vytáhl z YouTube 360p

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
17. 1. 2016 07:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ACzeMiky: Mám to rozehraný podruhý a už jsem zase skoro na konci, kde máš to upozornění před klíčovou částí příběhu aby sis to uložil. A na počasí? Ale notak... Počasí je taky míle za prvníma ukázkama. [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] a tady je porovnání se Zaklínačem 2 [ odkaz ] nebo kde vidíš něco podobného jako je tohle [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] A je rozdíl mezi Skellige tímhle [ odkaz ] a tímhle [ odkaz ] fakt mi chceš tvrdit, že je to jenom o počasí? A řeči, že by to neutáhly kompy... kecy... na čem to asi hrajou oni? Zas o tolik lepší PC nemají. A že je to dodělaná Cutscéna? Hmmm... oni to maji v hratelný podobě už docela dlouho před vydáním, takže tohle těžko bude jenom cutscéna.

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
16. 1. 2016 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady [ odkaz ] máš obrázek úplně stejného místa, jako tady [ odkaz ] a je očividný, že ten druhý, údajně "ultra" obrázek rozhodně neni ultra. Jak jsem řekl. Spíš to vypadá na old gen verzi a nějaký blbeček, co si musel řešit svoje mindráky pohoršením CD Projektu, roznesl že je to ultra nastavení. Jasně, první obrázek vypadá líp, ale rozhodně to vypadá 10x líp než to údajné "ultra" nastavení. Tady další várka obrázků [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] A teď obrázky ze Skellige, odkud bylo pořízené tohle [ odkaz ] a teď pravé ultra nastavení [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] zase to nevypadá jako ten druhý "in game trailer" obrázek to je jasný, jenže v tom ingame traileru to nikdy nebyla hra jako taková. Spíš něco jako dodělaná cutscena. Ale jinak jsou ty světelné efekty dost podobné, hlavně na stromech, narozdíl od toho "2015 gameplay" obrázku.

EDIT: Teď mi došlo. Jediné nastavení co nemám na ultra je vykreslování vzdálenosti. To mám na high, takže se některé objekty v dálce nevykreslují, ale to je jenom drobnost. Obrázek si můžeš udělat sám.

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
16. 1. 2016 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Norbi001: Jak jsem řekl. Záleží na počasí. Mimo to, dohrál si hru vůbec? Protože podle toho co píšeš mi přijde, že ses ještě nedostal přes první lokaci. Až budeš na skellige, tak uvidíš sám. U toho druhého obrázku [ odkaz ] mi přijde, že jsou jen přidané detailnější mraky, hlavně u té hory. Ale jinak co si pamatuju, tak při jasnym počasí, když jsem se ve skellige postavil proti slunci, tak ty koruny stromů vrhaly hodně podobné světlo, slunce taky, akorát stíny možná nejsou tak husté. A ty "2015 gameplay" obrázky jsou zcela očividně ps3/xbox 360 verze. Chybí tam AO, celkově je stínování dost chabé atd... Takhle ta hra u mě rozhodně nevypadá. Schválně ti pošlu ti vlastní obrázky ze hry a uvidíš.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
16. 1. 2016 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ACzeMiky: Zahraj si Ryse a nebo Crysis 3 a tam říkej, že jsi šel na procházku. Zaklínač 3 má pěknou grafiku, ale po tom prasáckýmu downgradu jsem k tomu hodně skeptický... grafika je pastelová a přebarvená. Na E3 to bylo špičkové... né ve hře při vydání. Je to pěkné, ale né špičkové. K těm obrázkům... mám to na maximální detaily a pořád tam u sebe hledám to, co tam je u některých Tvých obrázků. A že se to někdy neliší od prvního traileru? Já nevim, ale měl by sis v tom případě zajít k očnímu. Protože pokud máš zdravé oči, tak nelze napsat to, cos napsal. S úkoly ve hře souhlas... jednoznačně... jsou parádní a po příběhové stránce nemám zaklínači co vytknout, ale ten downgrade.... ten downgrade. Je totiž veliký rozdíl mezi tím co jsi tu ukazoval a tímhle... [ odkaz ] [ odkaz ] furt mi chceš tvrdit, že je to za stejnýho počasí a situace stejné jako z E3? Fakt?

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
16. 1. 2016 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

martik642: Je to tak, ja mam oboji a hraju na tom, na co mam zrovna naladu Kazda vec ma sve pro a proti

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
16. 1. 2016 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak po asi 130 hodinách odehraných v Zaklínači 3 musím říct, že grafika je špičková, stejně jako celá hra. Místy jsem nevěděl, jestli hraju hru, nebo jsem si vyšel ven na procházku . Příběh spolu s vedlejšími questy famozní (I když příběh je vlastně v dnešních hrách tabu a už se s tím tak nějak počítá že Škvarku? ) a nenarazil jsem na jediný 2 questy, které by se nějakým způsobem opakovaly. Tohle je snad první hra, která nezná pojem stereotyp. Skellige vypadá famozně a když si ve hře vychytáte počasí, tak se hra moc nelyší od prvního ingame traileru.

Škvarek: Znovu jsem si přečetl co jsi psal. Když si se bavil o tom, jak Zaklínač nemá žádné technologie. Kde má potom DE počasí? Denní a noční cyklus? Nějakou fyziku?

Jinak pár obrázků. A ano. Takhle ta hra fakt vypadá. [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ] [ odkaz ]

Reklama
Reklama