Zpět na článek

Diskuze: Hráč Diablo Immortal po investici 100 tisíc dolarů nemůže najít protivníky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

SeeJay

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ať do toho přestane tak cpat prachy... Ne každý je youtuber, co může peníze svých fans investovat do takových věcí.

Ajdrianpony

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Totalni lama co nahrazuje svou neschopnost penezi.. dnes klasika. Kulovy vratit prachy, kulovy, chtels bejt lepsi nez ostatni? Oki, ted mas za co sis zaplatil, nevidim jediny duvod k vraceni penez. Hru si zk****ls sam...

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
3. 8. 2022 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S takým hráčom netreba hrať ani keby mal súperov

madPav3L
madPav3L
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
2. 8. 2022 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně by se líbilo, kdyby Blizard musel ty prachy vrátit, ale ne tomu hráči, spíš na nějakou charitu či něco... Bylo by to lepší využití než je nechávat tomu individuu, který je schopný dát víc jak dva miliony Kč na nějakou free to play hru...

Elon Musk

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L A proč si člověk nemůže dělat se svými těžce vydělanými penězi jak uzná on sám za vhodné nižší formo života ?

skylines
skylines
Level 0 Level 0
3. 8. 2022 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elon Musk To samozřejmě ano ale takovýhle blbové jsou přímo zodpovědní za to že ničí hraní pro všechny protože díky nim budou hry už jen horší a plné podobných mechanik ještě více než jsou dnes. Hrajeme v době mikrotranSucksí :D a líných remasterů. Zanedlouho se tyhle dvě věci spojí a nebude co hrát už ani z minulosti kdy hry ještě ušli.

Johan
Johan
Level 36 Level 36
3. 8. 2022 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elon Musk Být těžce vydělaný, tak s nimi zachází jinak....

Tequila

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elon Musk Jasně že může použít peníze na co chce. Ale je to typický mamrd co opruzuje právníky potom co špatně použil svoje peníze.

Strec

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tequila Snad dobře věděl, co za ty peníze kupuje. Ohánět se právníky, že za neúměrně vysoký obnost dostal, co si koupil a poznal na vlastní kreditku, co to je PAY2win... hloupost, snaha o vychcanost či zviditelnění. A pokud nevěděl kam rve miliony, tak je záhada jak se mu takový obnos dostal na účet. Pokud se nejede metodou lehce nabyl, lehce pozbyl. Hádám, že jde o zviditelnění či vychcanost. Tady je forma charity jako vratka snad jedno z mála rozumných refundů v tomto případu. Ale ačkoli se mi tento model P2W nelíbí, tak v tomto si za to můžou hráči, co do toho ty prachy rvou = Blizzard mu asi nedržel pod krkem ořezanou tužku, aby vyplnil číslo kreditky. Prča by byla, kdyby "chybku s overpowered postavou" opravili snížením statů dané postavy/itemů, aby nebyla tak silná :D. Problém vyřešen. Prachy stále v kapse a problém s nedostatkem protivníků v PVP vyřešen :D.

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
4. 8. 2022 02:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strec To by byl geniální tah :D

fabioozo86

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nic mu nevracet, dobre mu tak, cpat penize do hry, to je nejvetsi hloupost hracu a jeste do onlinovky

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
2. 8. 2022 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně k vůli takovým lidem se nic nezmění. A o těch, kteří utrácí nehorázné částky do Diabla jako "protest" nemluvě. Pro Actibli$$ard je Diablo Immortal mega úspěšná hra. Mrzuté, ale je to tak. https://www.reddit.com/r/gaming/comments/wc8nnh/diablo_immortal_brought_100000000_to_developers/ Ale abych odpověděl na otázku, zda jsou pro nás investice do f2p her cestou nebo zda kupujeme pouze klasické tituly, tak rozhodně klasické tituly. Není nad to si koupit pořádnou SP hru, kde nejsou dodatečné monetizační prvky (nepočítám příběhová DLC apod., které rozšiřují původní obsah). Ale i to se beztak pomalu stane minulostí.

holysock

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Tenhle je odkaz je i ve článku, ale chápu, je tam moc písmenek, aby to člověk četl celé, lepší hodit bobek do diskuze.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
2. 8. 2022 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Absolutně to jde všechno do kytek, borec vysolí peníze skoro na barák za virtuální nesmysly a jediná jeho starost je že OP. Tohle je zlé na mnoha úrovních, začalo to když přišlo GTA Online a jedno auto stálo jako oba datadisky do GTA IV, tenkrát jsem se řekl že to horší být nemůžu. A ono může být vždy hůře. Nejhorší na tom všem je, že vypnou servery a je vám to k ničemu, kdežto datadisk ve své podstatě už jednou zakoupený nikomu nevezmou.

MikeGrey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol "Zakoupenej datadisk už ti nevezmou" ... "Ubisoft has joined the chat"

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
2. 8. 2022 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MikeGrey Ubisoft se stáhl co se týče her(Myslím že šli pryč jenom kosmetické předměty nakonec) a taky je tu věc že se asi leknul evropských zákonů, které jsou silně prozákaznické. Nikdy se mi nestalo, že by mi vzali hru která zmizela ze steamu ani jsem to nezažil u Take2, takže ubisoft zase zkouší něco co by mohl krásně projet u evropských soudů.

Jaja Paja

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Mas pravdu, jen tedy s tim datadiskem…Dul je dira do zeme, tu vam vzit nemuzou.

holysock

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol To jo, hrůza, zítra přijde konec světa. GTAO je free to play hra, kde na nejdražší auto vyděláš do 3 hodin, ukaž mi jiné mmo kde by si byl schopný získat nejlepší část výbavy za jediný den. Chápu že jednoduchou optikou se to zdá drahé, když nad tím ale začneš trochu uvažovat, ten poměr cena/námaha je nestandartně vstřícný oproti tomu co je dneska považováno za normu. Zda bych si radši koupil datadisk a měl pak vše zadara? Jo to by bylo fajn, ale nežijeme v pohádce. Až vypnou servery, tak už má člověk dávno dohráno, pokud máš potřebu se v jedné hře vrtat 10let tak to není problémem v designu životnosti/údržby hry, ale tvé neschopnosti posunout se dál.

CHlebaCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za pul roku vychazi diablo 4, nema smysl investovat do immortalu

Pan Císař
Pan Císař
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
5. 8. 2022 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CHlebaCZ Souhlas. A teď si přejme, aby za toho půl roku mělo smysl investovat do D4..

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A takhle to pak dopadá. Firma, které jde jen o peníze vytvoří něco na co nadává 80% hráčů, ale těch 20% si to oblíbí a utratí klidně 100x víc než běžný hráč. Takže zisky šlapou a vydávají se stále ty samé blbosti. Tohle je myšlěno obecně a čísla jen pro ilustraci, ale takhle to holt funguje. A co se týče toho hráče, je to jeho smůla a hloupost jestli si myslí, že je více hráčů, kteří do hry investují 100 000 dolarů. Na druhou stranu Blizzardu nepřeju ani cent za to co poslední dobou dělají.

Vedro

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Nerekl bych, ze je to uplne hloupost. Penize mu evidentne nechybi a proc by to potom nezkusil. Navic, kdyz je tady moznost, ze by se mu penize skrze právní cestu vratily. Take tim muze upozornit prave na propast mezi platicimi a neplaticimi hraci. Nevim jak ma Blizzard ošetřené to, ze platící hrac nema skym hrat, ale prave diky takovéhoto sporu by mohly nastat nejake zmeny na poli pay2win her. Typkovi fandim a doufam, ze v Blizzu udela trochu průvan 🙂

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vedro Jestli je či není hloupost dávat do hry takové prachy, to je na každým jak to vezme, ale je hloupost si myslet, že když tam vloží takové množství peněz, takže tam najde podobné hráče. Mohl si tedy přikupovat po kouskách a zkoušet kde je přijatelný strop. Já tady osobně nikomu nefandím. Blizzard to udělal tak vychcaně, že připustil, aby bylo možno utratit za postavu takové peníze a řekli si "třeba to vyjde". Ono to vyšlo a teď je možné, že se toho chytnou další společnosti. Ale to co udělal ten člověk, to je prostě absurdita.

frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Blizzard je ten, kdo se chytnul. Tenhle trend totiž existuje v mobilních hrách již 10 let. Blizzard má jenom výhodu, že nemusí mířit ani na casual hráče, ani na tzv. whales (hráčí, kteří oproti ostatním utrácí mnohonásobně více peněz a danou hru v zásadě živí), protože jejich fanouškovská základna pokryje oboje. Ono vlastně se ani moc nedá říct, že se chytnul, protože pod ActiBlizz patří King.com, který vlastní Candy Crush, což je momentálně 7. nejvýdělečnější mobilní hra všech dob. Ta v roce 2018 hlásila měsíční výnos 128 miliónů dolarů. Takže vlastně jenom rozšířili jednu z jejich značek.Viz tohle video, kde týpek má prezentaci o tom, jak takové hry designovat. Dost zajímavý.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@frezen Candy Crush mě taky napadl, to je snad největší extrém. Ale Diablo Immortals je i na PC, ikdyž byl původně dělaný jen pro mobily. A ještě před x lety by nikdo neřekl, že tahle série takhle dopadne. Nikdo nevíme co se stane za dalších x let, ale většina hráčů ví jak jsou dnešní velcí vydavatelé hladový po penězích a moc jim nezáleží na tom jak dobrou, průměrnou či špatnou hru udělají. Kdyby to uživila minorita lidí nebo whales (díky za frázi) a měli z toho zisk, tak budou spokojení. Já se třeba bojím jak dopadne ten AC Infinity.

frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Já jako taky, no. Vydavatelé se snaží tyhle trendy na PC a konzole dostat už pár let v podobě právě live service her a zatím to nebylo tak drastický, ale vypadá to, že se dostávají do toho bodu, ke kterému tak dlouho mířili. Viz. tebou zmínění Infinity, nebo příští "Fifa", pravděpodobně i NfS a další.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@frezen Je to tak. Proto se poslední dobou raději dívám na indie scénu nebo vkládám trochu naděje do studií, vytvořené dlouholetými vývojáři, kteří snad budou stále dělat hry pořádně a nedělat to pro rychlý prachy.

frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Jojo, naštěstí se to týká jenom AAA her a pokud člověk zezajímá Call of Duty, Battlefieldu nebo Assassin's Creed, tak se to pořád dá. Proto nemám rád ten argument, že pc/konzolový gaming jde do háje. Jako svým způsobem ano, jde, ale AAA hry nejsou jediné hry, které existují. Pořád je tu nespočet menších her, které se drží tradičních kolejí. Čili pokud chce někdo dát za hru 70€, koupit si k tomu battle pass, nějaký skiny a navíc ještě třeba zlehčováky, tak prosím.

MikeGrey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@frezen Tak on to má prakticky jako investici ... Ve hře utrácí prachy aby měl zajímavej content pro svoje diváky, jenž mu následně vydělají víc. Pro obyčejného člověka s běžným příjmem je to nesmysl ... ale zrovna u něj to chápu. Navíc zrovna tahle kauza mu taky hezky hraje do karet ... Čím větší drama, tím víc views a potencionálních novejch sledujících.

holysock

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MikeGrey No hurá, alespoň jeden střízlivě uvažující jedinec, už jsem se bál že to bláto bude bublat odshora až dolů.

holysock

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Tohle nemůže fungovat napořád, navíc tyto hry prostě nejsou koncipované pro nás. Nemyslím si že by se hroutil svět, trh se jen rozšiřuje a snaží se zalíbit každému evženovi, který by dřív ani nehrál.

Reklama
Reklama