Zpět na článek

Diskuze: Kdo vyhrál letošní D.I.C.E. Awards?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

skylines
skylines
Level 0 Level 0
25. 4. 2021 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Líbí se mi jak to pojmenovali "obrovský úspěch". :D

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
23. 4. 2021 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tsushimu fakt chápu, ale vážně se nenašla jiná hra v oblasti vizuálu? Hádes mi nepřijde moc pokrokový, ale třeba se pletu, má někdo názor? Obecně nejsem fanoušek Anime, ale neodsuzuji to.

kingroad144
kingroad144
Level 1 Level 1
23. 4. 2021 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingroad144 Pokud teďy chápu dobře herní design jako vizuál. :D

Jakub Žežule
Jakub Žežule
Level 1 Level 1
23. 4. 2021 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingroad144 Game Design vnímám jako celkový koncept hry a vybalancování a odladění systémů a prvků hratelnosti. Ceny za grafiku si rozdělil Ghost a TLOU2

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
23. 4. 2021 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingroad144 U Hádese jde spíš o stylizace a art postav než o polygony, obojí je opravdu na skvělý úrovni. Společně s TLoU 2 to pro mě byly hry roku 2020, o velký parník před vším ostatní. Hádes má takové to kouzlo, ještě jedna kolo/smrt a jdu spát a ejhle člověk znovu desetkrát umřel :D

skylines
skylines
Level 0 Level 0
25. 4. 2021 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingroad144 To asi ne. Podle mého je herní design jak jsou věci řešené, jak do sebe zapadají, jak chytré jsou její mechaniky, jakou mají hloubku, jak řešené jsou mapy, jak přehledné je ovládání, jak využíváš prostor, zvuky, hudbu, co přináší nového a podobně. To nebude jen vizuální stránka.

Reklama
Reklama