Zpět na článek

Diskuze: Modern Warfare 2 – PC hráči mají druhý balíček map

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Gustavo Woltmann

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MW2 Byl a je skvělý titul, který dosáhnul svého očekávání. Byla to zlatá doba COD kdy bylo všechno tak jak má být. S následujícím titulem MW3 se vše změnilo a lidi na hráli jen to. Pomatuji si že první měsíc vydání tehdy bývalý spolužák si vzal týden volno jen aby grindil. Gustavo Woltmann

Pablo Piccassoonn
Pablo Piccassoonn
Level 1 Level 1
7. 7. 2010 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bedikku , opravdu jsi se do toho trochu zamotal . BC 2 je týmová hra, kde každý musí spolupracovat, jinak je každou chvíli dead, samostatní vojáci zde nemají místo, narozdíl od MW2, kde je každý sám za sebe. Jak řekl ParaD! se, medik oživuje. . útočník doplnuje munici atd. . bez toho by se nikdo neobešel. Rozhodně nesouhlasím, že jsou mapy jen plochy bez domečků, mapy jsou plné vyvýšenin, různých schovek apod. Pokud myslíš, že je málo domečků, tak si asi nehrál Africa Harbor, Panama Canal, White Pass atd. . podle mě si na mapě najde každý to svoje, domečky, i travnaté, kamenité, nebo lesnaté plochy, jsou prostě velmi rozmanité a ne jako v MW2. A ano problém se snipery tu je, ale server si může myslím nastavit limit sniperů u každého týmu, nebo je totálně vypnout

Paradse
Paradse
Level 1 Level 1
7. 7. 2010 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak můžete říct že je MW2 týmová? Jo maximálně můžou 2 týmově kempit na jednom místě. . jediný náznak týmové hry byl v CoD 5 (možnost založit družstvo, oživovat hráče v last standu) v BC2 sniper pomocí senzoru může ostatním odhalovat nepřátele, medik oživuje. . útočník doplnuje munici atd. .

Jirka Matouš
Jirka Matouš
Level 1 Level 1
7. 7. 2010 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bedikk: Nezamotal ses do toho nějak? Jestli je MW2 týmová hra a BC 2 bezhlavá střílečka, tak už nic nechápu . V životě jsem neviděl v MW2 někoho s někým spolupracovat, na rozdíl od BC2... Jinak, jestli dáváš přednost promyšlenému obýváku, než rozlehlému bitevnímu poli, tak budiž .

Dál, BC2 má možná problém se snipery, ale MW2 zase s cheatery. A co se singleplayeru týče? Battlefield byl vždycky multiplayerová záležitost, takže singl je jen takový přídavek .

Michal Jinoch
Michal Jinoch
Level 1 Level 1
7. 7. 2010 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bod pro bedika

Petr Vojtěch
Petr Vojtěch
Level 1 Level 1
7. 7. 2010 00:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vlken: Tady je právě ten problém, že mapy pro BC jsou ploché. Není tu žádná spletitá architektura, žádný zajímavý komplex. Jen plocha a na ní domečky, které po bitvě už ani nejsou. Mapy v MW2 i oproti MW1 dosáhli další úrovně. Máš tu promyšlenou architekturu, celkově máš vždy několik směrů, které se soustředí na nějaké body. Neříkám, že mapy BC2 jsou špatné. Naopak . . některé se mi líbí. Stejně tak se mi některé u MW2 nelíbí. Fakt je ale ten, že v CoD máš nějaké komplexy, které dávají smysl.

Samozřejmě se nebráním tomu, že každý má jiný názor . Já třeba volný čas trávím u MW2 a BC2 prostě sedí na poličce. Stejně tak hodnocením ho vidím výš. Podle mě je to mnohem více týmově založená FPSka, než BC, který před vás hodí bojiště a řekne "střílejte". Další věcí je fakt, že i toho největšího skillera si na mapě nevšimnu. Nevím o něm a to není dobře . . hra dělá z hráčů individualisty, ale také je zašlapává do země. Navíc v BC2 je ohromný problém se snipery. A singleplayer snad ani porovnávat nemusím . Horší kampaň jsem než má BC 2 jsem dlouho neviděl. Nechápu proč . . BC1 byla fajn.

Ale stále říkám . . každej si hrajte co chcete .

Paradse
Paradse
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak třeba rush Arica Harbor je velka jako 5-6 map z MW2 podle mě , navíc mě přijdou mapy z BC2 jako skutečný bojiště. . ale v MW2 vypadají jak naaranžovaný na natáčení filmu či čeho. .

Šimon Šomek
Šimon Šomek
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já s Vlkenem souhlasím. . Mapy jsou obrovské a propracováné. Navíc v módu Rush je jakoby více map. Postoupně se otvírá další prostranství a mění se tak poloha konfliktu. Samotnému multiplayeru MW2 bych dal tak 85% a BC2 98%. Dvě chybějící procenta k dokonalosti mi kazí, že si nemůžu až tak moc upravovat svojí zbraň. Jinak Bad Company 2 je králem všech MP FPS . .

Pablo Piccassoonn
Pablo Piccassoonn
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PS: Bedikku, co ti na mapách v MW 2 připadá promyšleného a na BC2 odfláknutého? Docela mě to zajímá

Pablo Piccassoonn
Pablo Piccassoonn
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtěl jsem říct, že dávat prachy za směšně malé a nezajímavé mapy bez nápadu je zvrhlost.... Jedna mapa v BC 2 dá za celí tento "povedený" balíček, toť můj názor. Např. v BC 2 mě zatím žádná mapa neomrzela, pořád nacházím nové a to mám nahráno přes 80 hodin. V MW 2 mi po 15 hodinách lezla polovina map krkem (na steamu uvolnili 2dny MW 2 zdarma, tak jsem se k MP dostal)

Michal Jinoch
Michal Jinoch
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bedikku ještě že se dá hrát i bez dlcček online dál

Ondra Kopejska
Ondra Kopejska
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak mapy jsou dost o zvyku

Jirka Matouš
Jirka Matouš
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim to, že jsou ty mapy promyšlené

Jirka Matouš
Jirka Matouš
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bedikk: nevim, nepřijde mi, ale asi je to jen věc názoru .

Petr Vojtěch
Petr Vojtěch
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná zlodějina. Sice je pravda, že oproti BC2 jsou mapy v MW2 opravdu kvalitní a promyšlené. Ale za ty peníze? Ani náhodou

Paradse
Paradse
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když si vezmu že jsem měl ve slevě za 500, - BC2 . . a tady za 2 balíky map (z toho 4 remaky) bych měl platit přes 700, - tak se můžu jen zasmát ....

Pablo Piccassoonn
Pablo Piccassoonn
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všichni, kdo si toto koupí mi jsou k smíchu. Jednou jsem měl šanci porovnávat celé dva dny mapy v COD: MW2 a BF: BC2 . U Codka jsem se málem válel smíchy na zemi, jak za toto někdo může vyhazovat prachy. Zlatý Battlefield Bad Company 2

Michal Jinoch
Michal Jinoch
Level 1 Level 1
6. 7. 2010 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyhazovat za co prachy. . to tak. . stačí těch 1200 za samotnou hru. . oni trhnou rekord v prodejnosti. . a ještě chtějí abychom jim platili za 4 nebo 5 map. . tt

Reklama
Reklama