Zpět na článek

Diskuze: Návrat série Injustice je zřejmě na obzoru

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

fabioozo86
fabioozo86
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: Xbox
20. 5. 2025 06:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A k čemu by bylo Injustice 3. Zas by to bylo to samé, Supermanovi přepne a Batman ho musí zastavit

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
20. 5. 2025 16:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fabioozo86 @fabioozo86 A proč by ne? Batman je stejně v tomhle příběhu ten idiot, co to dopustil. Příběh Injustice je právě o tom, že přehnaná snaha dělat dobro není vždycky dobře. Že i ten největší může padnout, pokud se bude držet neustále na uzdě aby se někomu neudělalo bebínmko na dušičce. V sérii Injustice je toho hodně co se může dít a nebo stát. Injustice je ne nadarmo jedna z nejoblíbenějších sérií od DC, protože tam lidi většinou pak fandí Supermanovi proti největšímu pokrytci v DC, Batmanovi.

WampyR
WampyR
Level 30 Level 30
Hlavní platforma: Xbox
20. 5. 2025 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Norbi001 @Norbi001 Co sa tyka lore, tak to mas asi zmaknute dost dobre, ale povedzme si co mozeme realne ocakavat od hry ako takej. Dojenie mrtvej kravy do aleluja, postavy so strelnymi zbranami (ci nejaky ekvivalent toho v schopnostiach), ktore v MP zdehonestuju celu zabavu lebo jakmile sa niekto nauci spamovat strielanie, tak nemas sancu nech hras s hockym.

Treba nam dalsiu takuto hru?

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
21. 5. 2025 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Norbi001 @WampyR Všechny opstavy v Injustice 1 i 2 měly možnosti jak se s tím vypořádat. Zónování byl problém s pár postavami, ale kdo chtěl, tak se naučil. Já proti Deathshotovi šel vždycky rád, protože většina lidí s ním dělá jenom zónování, což je sice efektivní, ale mnoho charakterů na to mělo odpověď. Dojení mrtvé krávy? V čem? Je zde tolik možností co s tím udělat. Ta hra má velký potenciál a po dvou tisících hodinách co mám v druhém díle mohu bezpečně prohlásit, že zónování není takový problém. Opravdu není. Doslova všechny postavy tam mají možnost se k takovému hráči dostat velice rychle. Navíc framy a "okna" mezi komby jsou taky důležitý. Mnoho lidí ale nechce akceptovat fakt, že tyhle hry se skutečně musí naučit hrát a jinak přes to nejede vlak. Deathshot, Starfire, Captain Cold, Darkseid a další měli ohromný potenciál na zónování, ale stejně tak s nima šlo dělat nádherný komba. Kreativita v kombech je srovnatelná s Mortal Kombat X. Mimořádná kreativita kde schopnosti ještě víc zvyšovali počet komb, které šlo dělat. Legendární vybavení v Injustice 2 některým charakterům tak pouměnily komba, že se nějaký věci musíš pak učit pomalu odznova.

Injustice 3 má širokou škálu možností co dělat. Příběhově, stylem hraní atd.

Reklama
Reklama