Zpět na článek

Diskuze: Nejprodávanější krabicovky v Česku i celé Evropě za první polovinu roku

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

> Zajímavým paradoxem je, že kromě na závěr zmíněné hry Princess Peach: Showtime se na prvních pozicích umístily starší tituly, které vyšly dříve než v letošním roce.

To není paradox. Je to už delší dobu pozorovaný trend. Hráči přestali (v masovějším měřítku) kupovat a hrát nové hry. S příchodem GaaS modelu (a všechny ty každoroční "aktualizace" u FIFA, NHL a dalších her se k tomu počítají) se výrobci snaží co nejdéle hráče udržet u jedné hry. A vynakládají na to obrovské prostředky - hlavně na marketing. Všechny hry na čelných pozicích v prodejnosti jsou hry, kterým se dostává obrovská propagace. Hráči jim prakticky nemohou uniknout. Uvidí je v obchodech ihned při vstupu (ať už do kamenných nebo do digitálních prodejen), na internetu, v médiích.

Reklama
Reklama