Zpět na článek

Diskuze: Nové detaily a obrázky z One Piece: Burning Blood

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Strill
Strill
Level 1 Level 1
6. 11. 2015 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně na Tokyo Ghoulovi strašně vadil hlavní hrdina. A nedokážu se koukat na anime, kde mě rozčiluje postava, která v něm vystupuje ze všech nejvíc. Ale ti ghoulové a ty jejich různé třídy se mi vážně zamlouvali. Možná se k tomu ještě někdy dostanu.

Taky nemám rád SAO a Fairy Tail. Nejvíc mě vždycky dokáží pobavit argumenty ve stylu "Tebe to nebaví, protože nejsi hráč a tak k tomu nemáš takový vztah. ", i když si o sobě myslím, že jsem hráč jako poleno a to s mým postojem na to anime nemá, co dělat. Zkrátka je to nekvalitní, ať je to ve hře nebo ne. Na Kill la Kill jsem se chtěl podívat, ale když o tom tak mluvíš, tak ho bez problému přejdu. A Queens Blade mi nic neříká.

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
6. 11. 2015 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To neřeš, občas to dělá.

Jinak já třeba Tokyo Ghoula miluju, ale vůbec jsem nevěděl, do čeho lezu. První dva díly jsem koukal a nechápal a pak si o tom něco přečetl a bylo to to pravé.

Několikrát jsem se totiž fakt spálil, asi jako ty. Právě s Kill la Kill, Fairy Tail, Queens Blade anebo se SaO. To mně vůbec nebavilo.

Strill
Strill
Level 1 Level 1
6. 11. 2015 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pardon, nemám ponětí, proč se odeslalo dvakrát.

Strill
Strill
Level 1 Level 1
6. 11. 2015 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To já se právě hodnocení vyhýbám. Např. Tokyo Ghoul dostával taky samé desítky a když jsem ho zkusil, tak mě to vůbec nebavilo a o Narutovi ani nemluvě. Ale jak jsem říkal, že se zeptám lidí, u kterých mám jistotu, že mě to bude bavit, když mi to doporučí, tak jsem měl na mysli taky jen lidi, které znám přes internet, poněvadž osobně znám jen jednoho člověka, co sleduje anime a ten spadá mezi ty "všechnopožírače", takže od něj si moc anime doporučovat nenechávám.

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
6. 11. 2015 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já to beru tak, že pokud se mi něco líbilo, tak kouknu na autory a zkusím skouknout něco jiného. Takhle jsem po Durarara! ! objevil Bacano. A je fakt, že mi dost věcí doporučili internetoví kamarádi, co se známe už roky přes videohry. Tam jsem skoro nikdy nešlápl vedle. Nebo jet podle hodnocení na akihabaře nebo AniDB.

Strill
Strill
Level 1 Level 1
6. 11. 2015 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bohužel v autorech moc přehled nemám, ale zatím si nevybavuji jediné anime od Mad Housu, co by mě zklamalo. Takže pokud slyším o nějakém oblíbeném anime, které udělal právě Mad House, tak mu dám šanci. Ale když se nejedná o anime od Mad Housu, tak se většinou zeptám na názor lidí, u kterých vím, že mají stejný vkus jako já a tak mám jistotu, že když mi to doporučí, tak mě to bavit bude. Ale různá fóra jako je např. "Sčítání českých a slovenských otaku" vážně nemají smysl.

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
6. 11. 2015 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono jde taky hodně vybírat podle autorů, což se mi už taky osvědčilo. Když už máš tedy někoho osvědčeného. Ale souhlasím, že lidem stačí málo nebo velký hype a sežerou všechno. Taky mám poslední dobou pocit, že když vzniká anime podle úspěšné mangy, tak autoři nedokážou využít potenciál a pak to končí tak nějak divně neurčitě. Viz skvělý Owari no Seraph a jeho hooodně podprůměrné anime.

Strill
Strill
Level 1 Level 1
5. 11. 2015 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono je docela těžké vybírat jenom přes popis příběhů nebo uživatelská hodnocení. Většina fanoušků anime je dost nenáročná a i když zní příběh zajímavě, tak ve většině případů s jeho potenciálem nedokáží vývojáři naložit.

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
5. 11. 2015 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je v pořádku. Hodně hypu je smrt. Proto si vybírám anime přes Konatu. Vždycky se kouknu na přehled, přečtu si o čem to je a najdu se podle žánrů na Akihabaře něco podobného. Někdy to vyjde, někdy ne.

Strill
Strill
Level 1 Level 1
5. 11. 2015 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hajime no Ippo by podle mě chytlo i člověka, kterého sportovní anime nebaví (posuzuji podle sebe) .

A zrovna Akame ga Kill jsem nedokoukal, poněvadž se na to přede mnou začal koukat známý a když to dokoukal, tak o tom mluvil pořád a pořád a tak mi to zhnusil a už ani nemám chuť se k tomu vracet.

Díky za doporučení. Určitě se na něco z toho pokusím podívat. A to, že je Trigun starší mi vůbec nevadí - když je anime kvalitní, tak mi je jedno jak zastaralou animaci to má.

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vím co to je, dokonce se připravuje i hra, ale mně sportovní anime nebaví.

Jinak co se týče Kill la Kill, tak mi přišlo zbytečně přehypované a je to jedna ze sérií, které mně osobně vůbec nebavila. Navíc jsem si to původně spletl s tím Agame ga Kill, což mně zase bavilo fakt hodně.

Jinak rozhodně doporučuju Durarara! ! , Bacano nebo Crows. Taky je hodně fajn Trigun, ale to je starší věc.

Strill
Strill
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kill la Kill mám taky na "to-watch" listu. Překvapivě jsem alespoň slyšel o většině anime, co jsi vyjmenoval a Kill la Kill si vzpomínám, že bylo chváleno na různých fórech právě nejvíc. Snad se k tomu časem dostanu. S mou rychlostí ale budu rád, když do konce roku stihnu dokoukat to Hajime no Ippo, co jsem rozkoukal. Pokud bys náhodou hledal nějaké anime, na které se podívat, tak Hajime no Ippo určitě zkus (je to anime o boxu, mimochodem) .

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Těžko říct takhle z hlavy. Zkusím zavzpomínat: Helsing (+OVA) , Alchemisty, Psyho-Pass, Ae no Exorcist, Owari no Seraph, Darker than black, Black Bullet, Black Buttler, Parasite, Death Note, Agame ga Kill, Attack on Titan, Kill la Kill, Tokyo Ghoul, Corpse Party, Girls und Panzer, Noragami, Nobunagan....

Víc z hlavy fakt nedám, ale je toho daleko víc.

Strill
Strill
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem viděl jen Brotherhood a i tak to, stejně jako ty, řadím ke své topce. Ale asi v tom bude mít prsty i to, že jsem moc anime neviděl, takže to ani nemám moc s čím porovnávat. Kolik anime máš za sebou ty? Já jsem nedávno rozkoukal Hajime no Ippo a hned od prvního dílu se mi to zalíbilo. Bohužel, jsem dost pomalý divák a tak nejsem ani u dvacáté epizody.

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alchemistu mám za sebou a patří k mé topce. Neberu ho ale jako dlouhé anime. Jinak to podle mně chce vidět nejdřív první sérii, pak má Brotherhood daleko razantnější dopad na celé vnímání toho "problému".

Strill
Strill
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak z tich dlouhých anime je One Piece jednoznačně nejlepší volba. Naruto je hodně přeceňovaný a taky mě nikdy moc nebavil. Ale určitě bych ti doporučil Fullmetal Alchemist: Brotherhood. Není to tak dlouhé jako OP (má to cca 60 dílů) a je to doopravdy kvalitní a zábavné anime. Kdyby někdy vyšla nějaká FMA hra, tak bych se taky vůbec nezlobil.

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vím o co jde. Psal jsem o tom hodně jinde: [ odkaz ] , [ odkaz ] , ale nikdy jsem se toho pořádně nechytl, protože mně Naruto nijak neoslovilo. Když jsem uvažoval, které "nekonečné" anime zkusím, padl jsem na OP a nic jiného dlouuuhého rozkoukávat nechci.

Strill
Strill
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[ odkaz ] To je zase bojová hra podle Naruta. Sice anime Naruto rád nemám, ale jako odreagovačka je to celkem fajn. A zrovna Burning Blood mi to celkem dost připomíná.

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To máš pravdu, skiny nebo scénáře. Postavy si nevybavuju, ale Ninja Storm neznám.

Strill
Strill
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To zní asi nejvíc pravděpodobně. Bohužel, co si z Ninja Storm či Pirate Warriors pamatuji, tak DLC byla vždycky jenom se skiny. Snad si z toho Buring Blood příklad nevezme.

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
4. 11. 2015 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Viděl bych to na nějakou provařenou sestavu uživatelů Ďábelského ovoce a případně další formou DLC.

Strill
Strill
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak pokud to bude mít dostupných tolik postav jako má třeba Ninja Storm, tak bych v tom neviděl problém. Kdyby tam byl každý uživatel Ďábelského ovoce, co byl v anime vidět, tak by to byla naprostá pecka! Snad to není jenom nesplnitelný sen.

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
3. 11. 2015 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, s tím souhlasím. Je to ideální věc na "zabití" času. Dokážu si představit sraz One Piece fanoušků a propařit s tím celý víkend.

Strill
Strill
Level 1 Level 1
2. 11. 2015 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, s tím bych souhlasil. Pirate Warriors jsem nikdy neměl potřebu odehrávat znova, poněvadž to bylo vážně stereotypní. Ale Burning Blood bych si dokázal představit jako hru, kterou bych zapínal jen tehdy, kdyby někdo přišel na návštěvu. Zkrátka zábavná rubačka pro dva jako již zmiňovaný Tekken.

Ivan Jeziorek
Ivan Jeziorek
Level 1 Level 1
2. 11. 2015 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak prozatím se všechny čistě bojové režimy One Piece her hrály dobře. Ale neudržel jsem se u nich, tak jsem právě zvědavý.

Reklama
Reklama