Zpět na článek

Diskuze: Nový trailer na Doom Eternal

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Kross
Kross
Level 40 Level 40
12. 5. 2020 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky bohu, že se to dá koupit normalne a ne jako u Rage 2, kde clovek kupoval mince aby koupil DLC s tim, ze vzdycky mel par minci extra aby ho to jo nutilo koupit si dalsi-prasarna proste...

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
10. 5. 2020 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě by zajímalo, jak to někdo může hrát na vyšší obtížnost než ultra violence? Zkusil jsem si to, ale po chvilce jsem musel snížit na hurt me plenty a i tam jsem to považoval za těžké. Neustále řezat malé démony kvůli munici, BFG a Unmaykr si téměř neužiješ kvůli málo nábojům, dementní skoky viz konec levelu Urdak, některé schovky stojí dva a více extra životů a naprosto OP Marauder. Příště prosím více vyvážit obtížnost, odstranit skákání a zredukovat hledání otázníků.Jinak cajk.

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak Total war velkou mapu využije a je tak vyvážená - tohle bych přirovnal spíš k prvnímu Supreme Commander a u závodní hry je velké množství aut kvůli různorodosti což jde srovnávat s druhy nepřátel které jsem uváděl jako plus ale na třiceti metrech spawnout 50 nepřátel je doslova lenost kor když 80% z nich je otravný balast co ti má jen sypat náboje na ty větší.

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Ty malý můžeš ignorovat. A spousta se jich dá zabít jedním výstřelem naráz. Doom 2016 mohl mít najednou maximálně 12 demonu a šlo to poznat, tady je limit snad dvojnásobný a je to jedině dobře

Rack

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dohrál jsem to 3x Nightmare a těžký byl možná tak první run, zbylé 2 runy byly brnkačka. Problémy s municí jsou jen v prvním levelu. Marauder je spíš meme s tím jak je jednoduché ho zabít. Skákání mě osobně nevadilo ba naopak jsem si ho užíval, ale chápu proč to lidem vadí. Pokud člověk k tomu přijde jako k jakékoliv jiné střílečce dost těžce pohoří. Eternal nejde hrát jako bezduchou střílečku kde vypne mozek, tady musí neustále přemýšlet nad arénou, nepřátely, tím co má aktuálně k dispozici a vytvořit si optimální cestu k vítězství. Tady už nejde celou hru projít jen s dvouhlavňovkou nebo Gaus cannonem. Každá zbraň a každý jeden prvek schopnosti kterých hráč disponuje musí používat. Nemůže hrát s tím že polovinu arzenálu bude ignorovat

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi se to moc neprodává. Už to má pár dní slevu 25% a popravdě se tomu ani moc nedivím. Většinou se snažím dohrát celý level a to množství nepřátel je až otravné. Pokaždé mě to začne nudit a přemáhám se dokončit level a někdy to už prostě nejde. Takhle se dnes prostě dělají hry. Aréna za arénou kam vám pošlou padesát nepřátel bez přemýšlení a prostě napráskají random spawn aby se stihla svačina a říkají tomu obtížnost. Kolikrát už skoro křičím kolik minionů mi tam ještě pošlou než budu moct jít dál a mít to konečně za sebou. Naskákáno na jedné aréně mám více než za celou trilogii crashe bandicoota a navigace je v podstatě jen na vás. Design levelů je díky parkouru taky na pěst. Kolikrát nevíte jestli je to cesta k secretu nebo prostě jen design který díky double dash klidně skočíte ale zastaví vás neviditelná zeď když zjistíte že nope - tady není secret jen level design. To vás nějaké prozkoumávání rychle přejde ale to nevadí protože vám časem dojde že o většinu secretů stejně zakopnete jak jsou nenápadné a hra vás před ně doslova dovede - jen se občas musíte podívat nahoru. Rozhodně to není plynulá jízda jako DooM 2016 a trávíte tu na mapách zbytečně moc času díky zbytečným hordám a častému hledání nějakého miniona v nějakém rohu mapy aby vás hra pustila dál a musíte k němu ještě doletět. Za mě jediná dvě plus co tahle hra má jsou druhy nepřátel (včetně jejich likvidace) a obtížnost. Už na střední je to slušná jízda. Za 20 Euro to bude super nákup.

Rack
Rack
Level 28 Level 28
10. 5. 2020 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Stěžovat si na velké množství nepřátel v DOOM hře je jako si stěžovat na velkou mapu v Total War hře nebo velké množství aut v závodní hře. Názor ti brát nebudu, ale 92% pozitivní hodnocení na steamu říká opak.

Frezen9

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaslouženě. Dohrál jsem ho zatím třikrát, neunikl mi ani jedna týdenní challenge a zrovna jedu kampaň na ultra nightmare. Okamžitě se z Eternala stala jedna z mých nejoblíbenějších her. Teď jenom doufám, že ty DLCčka budou za něco stát.

Reklama
Reklama