Zpět na článek

Diskuze: O průzkumu a objevování nových světů v Mass Effectu: Andromeda

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Phenonmen
Phenonmen
Level 1 Level 1
6. 3. 2017 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aaryn Flynn z Bioware prohlásil a poté odvolal , že hra bude vesmírné porno Je na co se těšit ...

HruLeX
HruLeX
Level 1 Level 1
5. 3. 2017 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman

Zase tak tu hru nefetuji, abych se díval co za lidi na tom makali. Jen říkám že 3 předchozí díly byly skvělé, tak šance že 4 dojebou není tak vážná, abych si to nekoupil. Možná budu nadávat na optimalizaci nebo nějaké nedodělky, ale já to zkousnu a stejně si to zahraji. DA: I jsem dohrál i přes své nedostatky mě to bavilo. Takže aj kdyby to navrhnul samotný herní bůh, tak to neznamená, že ta hra bude dobrá.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
4. 3. 2017 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mythix

Tak ty DLC byli lepší než celá původní hra, ta byla po příběhový stránce nevydařená a začínám si myslet že trilogie jsou prokletý První díl dobrý, druhý díl perfektní a třetí ve znamení nevyužitýho potenciálu i gamepley se podle mě osobně nepovedl. To samý ME, prostě nedovedou to ukočírovat ke zdárnému vyvrcholení Teď například hraju Horizon a to je prostě jiný open-world RPG kde každá část hry funguje. Z3 neměl být open world ale větší lokace jako v Z2 jen jich mělo být víc. Open world měl přijít až s dalším zaklínačem.

Jako mě upřímně Z3 tehdy zklamal a to jsem kvůli němu tunil PC.

cajteekanee
cajteekanee
Level 1 Level 1
4. 3. 2017 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mythix

Co je na tom trapas? Možná tak trapas pro ostatní studia, že je poráží pouho pouhé dlc.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
4. 3. 2017 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě třeba Zaklínač příjde jako dobře propracovaná hra, ale ani gameplay, ani hlavní postava a ani atmosféra světa mě nebavila

Mythix
Mythix
Level 1 Level 1
4. 3. 2017 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @hRDLA

ještě nepochopili, že mu odzvonilo DLC vyhrát tolik cen jako hru roku, to je prostě trapas

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
4. 3. 2017 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Radši bych tu původní verzi stealbooku : /

Atramil
Atramil
Level 1 Level 1
4. 3. 2017 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Spinder

Co mi přišlo v mailu od Xzone, tak se u steelbooku změnil vzhled, takže by měla platit jen ta současná verze.

Spinder
Spinder
Level 1 Level 1
4. 3. 2017 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jsem zvědav jak to dopadne, prostředí vypadá parádně, combat taky, jen ty postavy mi přijdou divné

PS: Jak je to se steelbookem ? to jsou 2 verze ? protže původní byla s helmou a ted je to jak art k ME3 (co byl na artbooku)

Alcatras
Alcatras
Level 1 Level 1
4. 3. 2017 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro mě je Zaklínač 3 tou nejlepší open world hrou co jsem kdy hrál Co mě ale nejvíc překvapilo jsou vedlejší mise, které nejsou stereotypní a překvapilo mě, že mají i vlastní menší příběh a nejsou to jen jednoduché stereotypní blbosti na zaplnění času. Zaberou klidně i hodinu. I co se týče zakázek, které jsou vlastně nájemné vraždy a fungují jako vystopuj a zabij, tak i ty občas nabídnou nějaký ten příběh Se zaklínačem jsem moc spokojen a konečně povedeny open world s nadprůměrnou herní dobou.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
4. 3. 2017 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman

Sakra takže nejsem jedinej co považuje Zaklínače 3 tak za 7-8/10 Mě se DAI po příběhové stránce celkem líbil a pamatuju si ho Je pravda že nebyl nejhorší ale ani nejlepší, spíš mi vadilo že navazují příběhem na DLC. Jinak to bylo typický BW schéma co neurazí ale DA2 byl lepší.

Open-World je vždycky žrout času alá Skyrim kde 300hodin je nic moc ale jak Z3 tak ani DAI tě nenutí otazníky/filler content sbírat a hledat. Je to volba. Gothic 1 a 2 jsou perfektní ale z jiný herní éry, dneska většina hráčů očekává něco jinýho. Risen mě nebavil takže nemůžu soudit.

cajteekanee
cajteekanee
Level 1 Level 1
4. 3. 2017 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman

V Zaklínači tě nikdo nenutí ty otázníky lovit. Osobně jsem jich udělal tak max 10, ale vedlejší úkoly obecně tam jsou asi na nejvetším levelu co jsem kdy viděl. Ano souhlasím, že většina úkolů bylo sledování stop, ale byly zabaleny do takové dějové omáčky, že mi to absolutně nevadilo.

Gordon Freeman
Gordon Freeman
Level 1 Level 1
4. 3. 2017 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @AsuraCzech

já jsem jeden z mála těch, kterým nejen že se nelíbil DAI, ale nebyl jsem nadšený ani z Witchera 3. W3 měl taky docela špatný game design. Myslím že open-world mu vůbec nesedl, protože se z toho opět stalo lovení otazníčků, které však nenabízely žádné odměny. Přijmi zakázku na lov potvory, stopuj červené fleky v trávě, zabij potvoru, vyzvedni odměnu. Zábavné je to 3x, jakmile to člověk dělá po padesáté, tak už to není fun.

Problém DAI i W3 je ten, že jsou to hry, které si neváží hráčova času, protože jsou plné nesmyslného filler contentu, který je potřeba k tomu, aby se nějak zaplnil ten jejich open-world. A druhá věc ve které se liším od většiny lidí je v tom, že DA2 považuju za mnohem lepší než většina. Myslím si že DA2 > DAI. Dobré bylo právě to, že to nebyl open-world, ale bylo to jen jedno město + přilehlé lokace, avšak příběh byl logický a ucelené. V těch open-world světech je rozmělněný. Příběh DAI byl tak nudný, že už si ani nepamatuju o čem vlastně byl. Příběh W3 bylo 3/4 hry hledání Ciri - najdi toho, pak najdi toho, pak najdi toho, pak najdi toho a ten ti nakonec řekne, že Ciri je na Skellige. Opět W1>W2>W3. Já prostě moc nejsem fanouškem open-world světů plných filler contentu. Gothic a Risen jsou jedny z mála her, které to open-world udělaly správně.

A máš pravdu že výhoda MEA je, že ten combat vypadá mnohem líp než DAI. V nejhorším dostaneme alespoň solidní střílečku s nějakým příběhem.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
4. 3. 2017 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman

A upřímně, byla by to až taková chyba? DAI nebyl špatnej i když teď na něj rád každej nadává, i ti samí, co ho předtím chválili. Jeho slabina byly side questy a hlavně combat systém to po čase ubíjel. Andromeda má ale jiný combat, mnohem zábavnější, což dokazuje už fakt, že do dneška se hraje MP u ME3 s prakticky totožným systémem. V Andromedě ho jen dotáhnou o pár Lv. víš.

Takže i kdyby to bylo DAI ve vesmíru, tak pokud pořeší side questy, nebude to mít stupidní příběh a parťáci budou dostatečně sympatičtí, tak to bude dobrá hra.

Gordon Freeman
Gordon Freeman
Level 1 Level 1
4. 3. 2017 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @HruLeX

"Předchozí díly byly perfektní, takže předobjednáno. Nevidím důvod si myslet, že to bude prkotina. "

---

je třeba si uvědomit, že předchozí díly dělali uplně jiní lidé, a nejspíš mnohem talentovanější. Např. Drew Karpyshyn, která napsal první 2 Mass Effecty a KOTOR na tom už nedělá. Stejně tak z Bioware odešli doktoři původní zakladatelé, kteří měli nějakou vizi. Zůstali akorát ti, kteří se přizpůsobili diktátu manažerů z EA a není žádný důvod si myslet, že to jsou ti nejtalentovanější.

To že to bude DAI ve vesmíru se jeví jako čím dál tím jistější.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
4. 3. 2017 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ria Kon

Naštěstí mně od toho pomáhá Horizon Vlastně jsem až překvapenej jak se na Andromedu těším a to patřím skutečně mezi ty, co ME3 proklínaly a dohrál jsem ho jen jednou. Ne jen kvůli konci, to byla jen poslední kapka. Ale Andromeda se mi líbí po herní stránce, combat fakt vypadá dobře a snad story taky nebude nejhorší i když u BW je furt to samý dokola

Atramil
Atramil
Level 1 Level 1
4. 3. 2017 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ač jsem poslední tři měsíce nahypovanej jak blázen, tak jsem byl neskutečně línej jít a hru si konečně předobjednat Každopádně po téhle novince jsem se k tomu konečně dokopal a mimo hry mi v košíku skončil ještě průvodce a čepice, takže tři litry v háji - vypadá to, že asi budu muset jít zase do práce

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
4. 3. 2017 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak už trpím posledním stádiem hypu. Posledních pět dní nemyslím celé dny na nic jiného, než "ať už to sakra výjde". Ale dobrý, s DAI to začalo už půl roku před vydáním

Atramil
Atramil
Level 1 Level 1
3. 3. 2017 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @AsuraCzech

Koukám, že MP bude hodně podobný tomu ze trojky, to je fajn 👍

cajteekanee
cajteekanee
Level 1 Level 1
3. 3. 2017 23:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Svět vypadá krásně, já se jen modlím ať je to tak dobrý jak doufám a ať to prostě není žádná opakovačka vedlejších nuda úkolů ve stylu Ubisoftu.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
3. 3. 2017 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MP [ odkaz ]

Komu nedělá problém anglina doporučím nový bsn [ odkaz ]

s3Cr3
s3Cr3
Level 1 Level 1
3. 3. 2017 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem fanoušek ME takže to koupím tak jako tak ale zatím se dost bojím aby to nedopadlo jako DA: I. Tam byly pěkné lokace ale bylo v nich uplný houno a jako výplň použili nezáživný mmo styl collectibles a vedlejší questy to ani nemluvim.

HruLeX
HruLeX
Level 1 Level 1
3. 3. 2017 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předchozí díly byly perfektní, takže předobjednáno. Nevidím důvod si myslet, že to bude prkotina. Takže se nechám jen překvapit a doufám že playtime bude vysoký. 😂

Stefan
Stefan
Level 30 Level 30
3. 3. 2017 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Při mluvení to vypadá divně a oči mají, jako by byli roboti.

Sarthanoom
Sarthanoom
Level 1 Level 1
3. 3. 2017 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No vyzerá to úžasne . Dúfam , že ma Andromeda nesklame a dotiahne sa herným zážitkom k tretiemu Zaklínaču .

Od 21 nespíme

Reklama
Reklama