Zpět na článek

Diskuze: Obrázky menu i ze samotného hraní multiplayeru Battlefieldu 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Panikudlanka.cz
Panikudlanka.cz
Level 1 Level 1
11. 6. 2013 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

imho me bf3 moc nebavi ale nemuzete soudit rozdilnost noveho dilu dokud jste ho nehrali... to mate jako u counter-strike 1. 6 a source. na pohled uplne stejne, stejne mapy, stejne zbrane, stejnej gameplay ale hratelnost je velice rozdilna. podle videa z nejakeho gameplay nemuzu posoudit zda je hra identicka dokud si ji nezahraji.

ResRat
ResRat
Level 1 Level 1
11. 6. 2013 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abakanius: Nevím, z jakých zaostalých statistik čerpáš, zda-li vůbec z nějakých čerpáš, o čemž pochybuji. Projel jsem statistiky křížem krážem a žádná nenapovídá tomu, že by BF zaujímal nějakou přední pozici, pokud se v žebříčcích vůbec nachází, tak byl zpravidla pod 20. místem. Před ním se nacházeli hry jako Dishonored, Mass Effect 3, Bioshock Infinite, Far Cry 3 atd a i kdyby byl nehranější, tak to o jeho kvalitě nic nevypovídá. Trabant byl taky nejrozšířenějším autem ve Východním Německu a přitom to byl jen laminátový šunt.

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
11. 6. 2013 06:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Změny ano, ale ne drastické. BF4 není úplně stejný jako BF3 a ani nebude. Hlavní ale je, že nejde o drastické a značné změny. Byla by to škoda. U BF3 to funguje perfektně a nějakých vašich stromů a dalších kravin si aktivní hráči, kteří si chtějí zahrát, ani nevšimnou.

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
11. 6. 2013 06:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MoRt8: Nepochopil jsi mě. Přechod z BF3 a BF4 nemusí být tak drastický. Řeč o BF5 a více nebyla.

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
11. 6. 2013 06:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je zajímavé, že ty tvé (pod) průměrné hry bývají nejhranější a nejzábavnější. Čím to asi bude?

ResRat: Zatím jsem nic takového nepotřeboval, a že jsem těch hodin nahrál opravdu hodně.

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
11. 6. 2013 05:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to nejaka schizofrenie. V jednom prispevku je to nadrazeny Mount Everest herniho prumyslu udavajici smer. V tom dalsim nevadi textury z roku 1990, neni potreba soundtrack a uz vubec ne nejaka snaha o zlepsovani nebo vyvoj. Neboli vsechno, cim BF disponoval pred vydanim 3. dilu.

deff
deff
Level 1 Level 1
10. 6. 2013 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abanikus: Možná bys mohl pochopit, že jen to, že je to hodně hrané neznamená, že to je kvalitní. BF3 je prostě jen další (pod) průměrná FPS, která zařizuje šaškům z EA další přísun peněz od tupých mas a BF4 bude úplně to samé. Kdybych viděl jen trailer k BF4 tak si řeknu, že to je jen další DLC. No a o tom jak tady mluvíš o reálných zbraních se ani nebudu zmiňovat.

ResRat
ResRat
Level 1 Level 1
10. 6. 2013 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zprovoznění fyziky, trojrozměrné stromy a poslouchatelný soundtrack jsou drastickou změnou? Ano? Tak dobře. Klidně ať to nemění, ať to zůstane, tak jak je, ale prosím, nenazývej tento průměr vrcholem herního průmyslu, protože existují hry, které mají lepší perspektivy a ambice, než střílecí hru pro prosté masy.

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
10. 6. 2013 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty jsi evidentně nepochopil, jak jsem to myslel. Proč by se měl BF4 nějak DRASTICKY, tedy výrazně, lišit od BF3? Nějak moc, vše překopap, když to u BF3 funguje a je to jedna z nejhranějších her nehledě na mindráky některých atd. ? ...

ResRat
ResRat
Level 1 Level 1
10. 6. 2013 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abakanius: Ty nepotřebuješ evidentně nic. Stačí pohyb do osmi směrů a střelba. Těžko pak můžeš BF nazývat "nadřazenou" hrou, když stojí na 20 let starém herním designu z Dooma. Každým svým příspěvkem, co tu vkládáš vlastně hru degraduješ na úroveň průměrné až podprůměrné hry, protože, jak tvrdíš, inovativní herní aspekty a detaily jsou na nic a důležitý je základ FPS, který všichni dobře známe z 90. let.

The_Darkness2
The_Darkness2
Level 22 Level 22
10. 6. 2013 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale furt BF 3 je zabugovana sracka

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
10. 6. 2013 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co z toho? Odehraju SP dlouhý +- 5-6 h a pak jdu stejně na MP či jiné módy. U BF3 mám více než 1830h a nějaký kvalitní soundtrack není nutný.

The_Darkness2
The_Darkness2
Level 22 Level 22
10. 6. 2013 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takove MW 2 naprosto luxusni soundtrack Hans Zimmer je machr

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
10. 6. 2013 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ke zdokonalení zážitku? Že jsem to zatím nepotřeboval....

obivan568

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ke zdokonalení zážitku...

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
10. 6. 2013 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Soundtrack u FPS? Hmn, k čemu?

The_Darkness2
The_Darkness2
Level 22 Level 22
10. 6. 2013 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dufam ze si ti vypatlanci z EA najmu nejakeho poradneho skladatela aby udelal pro tu hru nejaky poradny sountrack protoze to co bylo v BF 3 bylo strasne jakysi slepenec zvuku a to bylo vsecko EPIC FAIL

Panikudlanka.cz
Panikudlanka.cz
Level 1 Level 1
10. 6. 2013 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to ze tam je nejakej 2d strom neni chyba enginu, imho bych spise poslouchal vyvojare jak jsou stim a stim enginem spokojeni. + urcite je bezva kdyz ma engin nastroje pro lehke vytvareni her a modu jako ma napriklad unreal3. Frosbite neznam v zakladu a nikdy jsem na nem nic netvoril proto u me vede u3 a tesim se na u4 kdyz uz je teda rec o tech enginech.

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
10. 6. 2013 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono hlavně na jedné z map z posledního DLC to nebyl jeden strom ze sta, ale tak 50 na 50, což už bylo opravdu hodně vidět a u hry běžící na špičkovém enginu a s rozpočtem desítek milionů dolarů to už považuju za prachsprostej flink. Bejt to v indie střílečce za 9 dolarů tak neřeknu ani ň, ale tohle se pasuje na absolutní vrchol žánru.

ResRat
ResRat
Level 1 Level 1
10. 6. 2013 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mongos: V Air Superiority jsou skoro všechny stromy 2D a bez kolizního modelu. Hráči se potom se stíhačkami ukrývají v lesích [ odkaz ]

mongos cz
mongos cz
Level 15 Level 15
10. 6. 2013 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale já se teďˇ bavím konkrétně o těch stromech

Silent
Silent
Level 1 Level 1
10. 6. 2013 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ono by toho bylo více. Už zmiňované kolimátory. Směšný model poškození. Kule nelítají ze zbraně etc. .

mongos cz
mongos cz
Level 15 Level 15
10. 6. 2013 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MoRt8: já jen že se to strašně řeší že ze stovky stromů se našlo pár kusu ve 2D tak mi to příjde trochu směšné nic víc

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
10. 6. 2013 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mongos : : : Promiň, ale pokud se má jednat o nejlepší engine současnosti, předpokládal bych trochu víc než technologie užívané před 20 lety.

morfin
morfin
Level 1 Level 1
10. 6. 2013 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cobrattak: ve skutecnosti je to pry kram co se furt zasekava a na 58 nema ani zdaleka

Reklama
Reklama