Zpět na článek

Diskuze: PC verze Watch Dogs nebude odložena, ujišťuje Ubisoft

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

EliminatorCzech
EliminatorCzech
Level 1 Level 1
2. 7. 2013 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tož Watch Dogs není Assassin.

Routa
Routa
Level 1 Level 1
28. 6. 2013 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Abakanius To je jen tvůj pocit . Je to tak těžké pochopit, že PCčkařům může přirozeně vyhovovat hraní na K+M stejně jako tobě (konzolistovi) gamepad? Osobně jsem si na něj nikdy nezvykl (nezkoušel jsem Dual Shock) . Vadila mi ta snížená přesnost, rychlost a hlavně pohodlnost po dlouhodobém hraní.

Kinxli
Kinxli
Level 1 Level 1
28. 6. 2013 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já si nemůžu stěžovat mě K+M náramně vyhovuje a s AC se neměl nikdy žádně problémy

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
27. 6. 2013 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak se to vezme. U některých her ani zvyk nepomůže.

Strec
Strec
Level 26 Level 26
27. 6. 2013 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abakanius: Mě se všechny hry hráli skvěle na K+M. Je to jen o zvyku.

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
27. 6. 2013 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím tím Splintera a hraní na K+M bylo utrpení. A ještě větší utrpení bylo hraní AC s K+M.

Strec
Strec
Level 26 Level 26
27. 6. 2013 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abakanius: Jo s Conviction měl taky problém... já zase ne . Pokud teda myslíš Splintera. A to hraju na K+M. Jako je to možny, ale zkrátka je to špatně udělanej port na PC.

Nic, pro chvilu končím v diskuzi, musím vyjet. Pokračování možná večer nebo za 10 dnů

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
27. 6. 2013 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strec: Jenže ono to všechno spolu souvisí. Propady FPS, hraní na K+M hru hodící se spíš na gamepad... Kupříklad hraní dílu AC nebo Conviction s K+M pro mě bylo velké utrpení.

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
27. 6. 2013 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To, že je DRM ochrana na hovno, nezpochybňuji. Dokonce i darmožroutský MS po nižších předobjednávkách XONE a masivní, zkrátka celosvětové nespokojenosti DRM ochranu zrušil... Ale i přesto nevidím důvod proč se na DRM ochranu vymlouvat. Watch Dogs je spíš vyjímka a jedna vlaštovka jaro nedělá.

Strec
Strec
Level 26 Level 26
27. 6. 2013 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abakanius: Ty si utrpení... mluvím tu o propadech FPS a ty furt o ovladači... to je jak jeden o voze a druhej o koze . Taky mluvím z vlastní zkušenosti. Ovládání na K+M je v pohodě... aspoň pro mě i DS2.

Nemusím ji stáhnout ani koupit... z obou dvou možností nebudou mít peníze. Tak budeme vydávat hry jak na bežícím pásu se samími omezeními, které zamaskujeme funkcema o které málokdo stojí a snad si nějakou z těch her koupí dostatek lidí . Jako v něčem máš pravdu, ale některy tvoje teorie jsou strašně nevychytany.

Co je tedy lepší, udělat pořádnou hru bez lží a slibů, kterou si pak lidi s vděkem koupí a udělají si dobré jméno (i jméno vydavatele dokáže dobře prodávat... dokonce pak i ty podřadnější hry a lidi od nich snáží i nějáká ta omezení) nebo vydat nějaký šmejd ještě k tomu třeba přechváleny a pak plakat jak se to neprodává a ukřivděně se dívat na PC hráče, protože oni můžou za to, že si ten brak nekupujeme, tak by si přáli?

Zamysli se taky trochu. Vina je na obou stranach. Pokud bojují s piráty (může za tím být něco i jiného) , tak těmi boji akorát poškozují platící hráče (možná ne všechy, ale převážně je) a důkazy není třeba předkládat (ti, co hrají a hráli dříve na PC vědí o čem píšu) .

A já jako platící zákazník nestojím o to být hradbou do které se střílí ze všech stran: piráti x vydavatelé. Až dojde PC hráčům trpělivost a pomyslná hradba se zhroutí, tak jak vydavatelé, tak piráti budou mít utrum... protože ty hry, které jim někdo platil... už jim platit nebude.

ResRat
ResRat
Level 1 Level 1
27. 6. 2013 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pirátství na PC stoupá kvůli hlouposti vydavatelů a jejich DRM ochranám, které zákazníka šikanují za to, že si hru koupil. Musíš být neustále připojený k internetu a k serveru, který čas od času, jak to bývá u EA nefunguje. Není po tom divu, že PC hráči radši zvolí SKiDROW verzi hry. Watch Dogs ale DRM mít nebude a hlavně je to inovativní hra s jedinečným herním designem, což je pro PC hráče důležité, takže o prodeje na PC bych se nebál.

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
27. 6. 2013 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strec: A jakým přístupem se pirátství zbaví? Žádným. Proto mnozí vývojáři vydávali a vydávají hry spíše na konzole, nebo si PC verzi rozmysli někdy později a posléze ji vydají jako port. Pokud s hrou nejsi spokojen, tak si ji přeci nekoupíš a nemusíš ji ani nelegálně stáhnout.

Ovladač je u takových her důležitý a kamarád se u té hry sakroval především kvůli tomu, že hrál na K+M. U takových her hraní na K+M utrpení opravdu může být. Mluvím z vlastní zkušenosti.

martyEF
martyEF
Level 1 Level 1
27. 6. 2013 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strec: nic než souhlas, ... pokud někde nějaká hra na PC má nízké prodeje nedával bych hned na první místo za vinu pirátství, je spousta viníků a většinou na straně výrobce/vydavatele ...

Strec
Strec
Level 26 Level 26
27. 6. 2013 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abakanius: To zase meleš voloviny, PCčkáři si za to nemůžou samy... neházej do jednoho pytle PC hráče/zákazníky s pirátama. Díky tomuto pohledu se právě dělají takovy stupidní omezení, ktery nejčastějí, pardon, odserou jen poctiví hráči, kteří zakoupí hru. Tímto přístupem se těžko pirátství zbaví. Osobně už jsem loni uvažoval, že ze sebe nebudu dělat blba a vybodnu e na nákup her (až na jsté kousky a srcovky - i když letošní srcovka mě taky mírně zklamala) ... když slibují hory doly a pak vyjde hra, kde marně hledám ty vychvalovany prvky nebo je už tak dost drahá a pak vydají tunu dlc, která má v poměru cena/obsah zveličenou položku CENA nebo a to je nejlepší, hra nefunguje tak jak má a to v základech.

Nejlepší by bylo, kdyby se nedělali rozdíly: konzole x PC nebo rovnou PS3 x PS4 x X360 x X1 x PC... prostě hra a hra konec, protože popravdě na všech platformách jsou piráti (to je prostě fakt) a co jsem tak slyšel, tak X360 (nebo PS3 nevím) a PC jsou vcelku nastejno... jen na tom PC je to snažší.

Jinak k tomu Darksiders2, o ovladači tu nepadla ani řeč... to jen u tebe. Port je to prý naprd, já sice neměl nějak problémy, že to nejede moc plynule... jsou tam propady FPS nebo tak nějak mi to popisoval kámoš, kterej u toho ze začátku docela sakroval možná ještě něco, ale mě to bylo fuk. A ovladač na PC? Primární vstupní zařízení na PC je pořád K+M, gamepad ať si pořídí ti, co na tom umí a baví je to na tom hrát. Ne z povinnosti, že hra byl dřív na konzolích, tak proto musí být hraní na K+M utrpení - další věc, čím i u PC hráčů pokazí jméno. Jednou zmrvená pověst se blbě napravuje a tím můžou padnout i prodeje... stejně tak u vydavatelů, tak i u PCčkářů, kteří jsou z dřívějších let brání jako největší piráti... ale tomu pravda už nějaký čas není.

Pokud se chceš bavit o prodejích, tak je dost slušný důkaz steam... tam i v předprodeji i kolikrát 2 roky po vydání trhají rekordy jenže tohle většinou nebývá v prohlášení vydavatelů o prodejích, ti mají většinou zaškatulkovany jen své digidistribuce a krabice.

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
27. 6. 2013 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chrom97: V případě takové akční adventury je port na PC jasný. Kolik lidí má na PC gamepad? Moc jich asi nebude z důvodů, které bych nerad jmenoval. Podle adamsr jsou " všem jasné ".

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
27. 6. 2013 06:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strec: Jenže tímhle nejsou " více nároční ", ale jen nespokojení za něco, za co si PCčkáři můžou sami. Vina není ve vývo h. Šťourat? Jistě. Myslel jsem, že se o tom víc rozpovídáš, abych zjistil, co tou " větší náročnostní " myslíš.

Kinxli
Kinxli
Level 1 Level 1
26. 6. 2013 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

krásný příklad špatného portu je například Darksiders 2

Strec
Strec
Level 26 Level 26
26. 6. 2013 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abakanius: Pokud sis nevšiml, tak zatím spousta lidí na PC se ještě pořád nehodlá smířit s podřadnými porty... většina nesnese i to slovo port. Chtějí kvalitu, takovou jakou jim může dát PC a výrobek dělaný na PC. Každé omezení bývá u velké většiny negativní a neholají se kvůli kravině omezovat a dávají to najevo. Je to i u konzolí, hlavně teď těch, co budou, ale u PC je to přece jen víc vidět. A vlatně proč to píšu... to jsi nepochopil z toho, co jsem napsal nebo jen chceš šťourat?

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
26. 6. 2013 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli je řeč o něčem, co nemá smysl, jak můžeš říct, že PC hráči jsou " více nároční "?

Strec
Strec
Level 26 Level 26
26. 6. 2013 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jsou dohady o ničem, málokdo dokáže sehnat nestrané důkazi o tom či onom. A málokdo se nebraní tomu je osočit z nestranosti. Navíc se kolikrát nezapočítávají do statistik digitální prodeje a ty teď vcelku vrčí. Bych tohle téma nechal uležet někde v chladu.

Jinak, co jsem si zatím všiml, tak mám pocit, že PC hráči jsou více nároční, za své peníze chtějí opravdu pořádný produkt a bez omezení... více nároční ke každé špatné zprávě (i blbosti) u hry, tak to taky pak může snižovat/omezovat prodeje. Nepohybuju se kolem konzolovích her, ale myslím, že ta náročnot je u PC hráčů o něco vyšší někdy až moc... ale to je jen dobře, protože některé hry opravdu upadají a kritiku si zaslouží... bez toho by jsme brzo byli opice smažící každou kravinu.

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
26. 6. 2013 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Icarus: Vzhledem k tomu, že tuhle stránku neznám, může jít klidně o PCčkářskou stránku. Takovým stránkám se, podobně jako DDworld, nedá věřit. A nejsem jediný, kdo DDworldu nedůvěřuje. Pokud chceš, tak mě zkus ignorovat, no.

Icarus
Icarus
Level 1 Level 1
26. 6. 2013 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abakanius: Nikde jsem nepsal, že jsi můj sluha, jenom jsem tě poprosil, aby jsi své komentáře mohl něčím podložit a jelikož jsi se k tomu postavil takhle, tak dáváš jasně najevo, že pravdu nemáš, ale to nevadí, všichni jsme lidi. A tak jsem to udělal za tebe a prosím, tady máš ten graf, který ti dokazuje pravý opak [ odkaz ]

PS: Jestli hodláš dále komentovat a dokazovat si, že to je lež a nic jiného, tak prosim, já na tvé komentáře už dál nehodlám reagovat.

Strec
Strec
Level 26 Level 26
26. 6. 2013 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abakanius: Spíš jde o to, že jsem v tvém seznamu viděl spíš takové ty "lehčí" hry (nemyslím obtížnost) . Jak napsal Brokar, jsi zkrátka snadno uspokojitelný. Já od hry čekám pořádnou hratelnost, příběh, pokud možno i hloubku a v neposlední řadě zábavu. Beru, že se ti můžou líbit (100 lidí 100 chutí) , ale nenašel jsem v tvém seznamu hry, až na vyjimky, které by mne nějak oslovili a které by byli celkově brané mezi hráči jako HRY a nejspíš nebudu sám s tímto názorem. Neber to zle, ale prostě ten seznam taky něco dokáže říct o hráči... ne o člověku, ale o hráči ano. Ale taky je možnost, že jsi prostě hrál jen tohle a proto jsi nemohl zařadit do "listu" jiné hry a líbili by se ti... jen si k nim třeba nenašel cestu.

Neříkám, že tam jsou strašny kousky, jen mě zaráží, že tam máš jen tyto kousky a u některých takové hodnocení... skoro to vypadá jako by jsi opravdu nic jiného nehrál.

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
26. 6. 2013 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co jiného bych na to měl napsat? Strec to napsal stylem, že to, co on považuje za pravý kousky, je ihned pravý kousek ( což může být ) , tak nebyla jiná možnost.

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
26. 6. 2013 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Navážet do vkusu někoho, kdo má kvalitní a vypracovaný" A je to tady:-) ) )

Reklama
Reklama