Zpět na článek

Diskuze: PC verzi Falloutu 4 můžete obohatit o textury ve vysokém rozlišení

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

einfari
einfari
Level 1 Level 1
7. 2. 2017 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

I sebelepší textury průměrnou hru stejně nevylepší.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
7. 2. 2017 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemůžu si pomoct ale je to celé směšné. I ten starej, dobrej S. T. A. L. K. E. R. s módy by tohle setřel. 😗

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
7. 2. 2017 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[ odkaz ]

Adamsr
Adamsr
Level 1 Level 1
7. 2. 2017 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

změna je rozhodně znatelná! bohužel ale jen v nárokách....

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
7. 2. 2017 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, že by na to byla potřeba zrovna i7 a 1080...

Strec
Strec
Level 26 Level 26
7. 2. 2017 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @RockMax

Já teda jo. Když mi z disku zmizí už jen 10Gb tak si toho všimnu. Jakmile je to víc nebo rovnou polovina ze stovky, tak to bije do očí.

Libor Jary
Libor Jary
Level 1 Level 1
7. 2. 2017 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemůžu si pomoct, ale nevidím rozdíl

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
7. 2. 2017 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je dobrý džouk. To vysoké rozlišení je kde? 8-gigovou 1080 na takový šit? 😲 🙇

Se divám a apríla ještě nebylo. 🙇

Tak ta hra měla vypadat při vydání a ne po víc než roce od vydání zamachrovat 60-gigovým balíkem ničeho. 🙇

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
7. 2. 2017 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Komprese se dělá automaticky na úrovni API či ovladačů grafiky. Komprese třeba je. Ona funguje na úrovni HW automaticky jako SSD s řadičem obstarávající šifrování. Jsou tedy levely úrovně koprimace. Pokud se vývojáři hry přizpůsobí řádné tomu jak je specifikovaná koprimace API a hw grafik tak ztráta výkonu a kvality je zanedbatelná.

Jenže to je dnes pohádka a vývojáři stále řeší desítky let starý a mnohokrát vyřešený problém jak správně renderovat textury.

Vyšší rozlišení textur zvyšuje nároky pouze na RAM/VRAM a její propustnost pokud je jí málo. Nepotřebuješ vyšší výkon CPU a ani GPU.

Reklama to všechno je. Nic víc.

To stejné dnes i PhysX. Na AMD kartách jede přes Direct Computing ale oficiálně tato funkce neexistuje.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
7. 2. 2017 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak oni doporučují 8GB VRAM ale každá scenerie 8GB nezabere. Ten maximální počet kapacity si vezmou jen špičky. Ti co to nesplnují potom zaznamenají "trhání", které je zpusobováno nedostatečně rychlým uvolňováním VRAM pro nové data. Stejně by mě zajímalo, kde ta hra dokáže zaplnit 8GB, když textury celé mapy mají 58 GB, a GPU v jednu chvíli zobrazuje úplně minimum. O kompresi textur se tu nemužeme bavit, komprese se dělala kvuli Xbox 360 a PS3. Ted už jsou vyvojáři pohodlní a komprese neexistuje, aneb welcome do dnešní doby.

Reklama
Reklama