Zpět na článek

Diskuze: Přes hodinu z hraní Far Cry 5

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
13. 2. 2018 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Semuel

On zije ? ? ?

Doufam, ze na FC5 konecne dorazis at mam s kym hrat : P Momentalne trenuji ve FC4 a je to supr : P

Co je pro nekoho stereotyp je pro druheho jistota Popravde radsi si koupim tohle co me bavit bude, nez treba Kingdom Come nebo nyni hodne chvaleny Monster Hunter u kterych proste nevim, zda by me bavili i kdyz me lakaji svymi svety. Elex me taky zlakal svetem atd. ale jelikoz uz nekolik tydnu nevysel slibovany patch co na PC uz maji davno, tak me presla chut to dal hrat...

Narw
Narw
Level 1 Level 1
13. 2. 2018 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Corvus

Naprosto, ale fakt naprosto s Tebou souhlasim. Já jsem to bohužel ani nedohrál. Můžeš mít nádhernou grafiku a ohromnej svět, ale bez větší hloubky úkolů a činností co v tý hře děláš to je k ničemu a za chvíli to začne nudit. Bohužel po tom co jsem dohrál Zaklínače mě jen tak některá podobně laděná hra nedostane. U Zaklínače mě taky combat a prostředí po několika hodinách přestala bavit. V tu chvíli ale nastupuje kvalita scénáře questů a postav, které tě tu hru donutí dohrát s radostí. Z AC si nepamatuju kromě Kleopatry, Bayeka a tý jeho (už i to mi vypadlo) jednu jedinou postavu. Questy bych dal dohromady tak 3 co si vzpomenu.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
13. 2. 2018 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to jednoduché: mám za sebou 165 hodin Assassin Creeds. Můj první a poslední dohraný Assassin. Jak už jsem mockrát uvedl: Ubi mají neskutečný talent na zpracování otevřených světů, umí jej zaplnit spoustou krásných míst, atmosféra jak řemen. Ať už je to Division, Assassin nebo třeba i Far Cry série. Ale jsem Assassinem TAK unavený, až otrávený, že jakmile dnes domalsknu DLC Skrytí, tak už nebudu čekat ani na ten výukový režim a ihned odinstalovávám. Důvod? JE to šíleně plytké. Na těch nádherných místech se NIC neděje... Ubi prostě neumí pracovat se scénářem a hlavně úkoly. Připadá mi to jako... já jsem prostě stavěný na RPGčka, pořádné příběhy a dlouhé úkoly, výzvy... Na nejtěžší obtížnost jsem s ničím neměl problém. Ale totálně mě po těch 165 hodinách ubily úkoly. Ve Far Cry mě opět láká nádherná Montana, tématika kultů a také letadla (mám tyhle vrtuláky rád) . Ale tento 1, 5 hodinový záznam nádherně ukazuje opět tu plytkost a šíleně se opakující aktivity. Už prostě ne. Vyloženě toužím si dát pořádnou, propracovanou hru s neotřelými questy (Pillars of Eternity 2 či Kingdome Come) . Dokonce se mi nelíbí ani gunplay. Zbraně zní jako pistole z pouťouvé atrakce (proč nemají zvuky jako ve Wolfovi? ) . A poslední hřeb: nedávno jsem hrál Far Cry 4 (nedohrál) a neskutečně mi to právě tento díl připomíná. Je to vyloženě jako přes pauzovací papír... Čili nejprve jsem zavrhnul sběratelku, následně i standardní edici a počkám si až to spadne za pětikilo do slevového koše na Xzone. Tak někdy za rok. Toto ne. To dám v květnu raději šanci Vampyr od Dontnod, nemluvě o tom, že v dubnu mi dorazí backer edice Pillars of Eternity 2: Deadfire. Měl by snad vyjít i Phoenix Point a pokud se vrhnu na střílečku, tak Metro: Exodus je úplně někde jinde, jiná liga... Čili asi tak...

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
12. 2. 2018 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Semuel

Máš zcela úplnou pravdu a i když máme mnohdy odlišné názory - na tomto bychom se zdá se, shodli. 👍

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
12. 2. 2018 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Playman

No to samozřejmně ale co je dnes originální? ! Filmy už tímhle trpí dobrých 5 let.... v poslední době najít kvalitní film s originální myšlenkou nebo tématem se skoro nemožné. Hry mají jedno malé plus na rozdíl od filmů kde jsi jen divákem ale ne tím kdo do jisté míry děj prožívá skrze hraní a postup hrou. Netvrdím že hra je originální nebo že má jiskru, pouze jsem tím poukazoval na to že lidská mysl má sklon k přikrášlování si vzpomínek. Dnešní hry nejsou nijak rozdílné co se tématu týká, možná jsou nějaké scénáře ohrané a člověk jích už může být přehlcen ale to není důvodem k jejich odsouzení jako ke špatnému počinu. Osobně si hru zahraji až pak budu vynášet soudy.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
12. 2. 2018 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Semuel

V tomhle máš pravdu ale jen z části. Jasně s meritem názoru souhlasím. Nicméně ty původní hry měli originalitu a jiskru v hratelnosti. Když ale některá studia jedou jak přes kopírák tisíckrát omílaná témata – tak tě potom ani ty hry nemůžou bavit, když si hrál všechno a již víš, co kde kdy bylo. Je to něco jako filmový kritik. - Viděl všechny filmy a tím se mu samozřejmě ty nároky zvedají úplně někam jinam – než ten, co viděl jeden film jednou za rok.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
12. 2. 2018 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Corvus

Proč? Můžeš se rozepsat u hlavního důvodu? Příběh? Hratelnost? AI?

Nebo už si myslíš že hra ztratila kouzlo původních dílů? Rozhovoř se prosím.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
12. 2. 2018 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po tomhle videu jsem se přestal o hru jaksi zajímat... Nic pro mě.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
12. 2. 2018 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Rivers25

Jehličnany jsou po celé herní ploše, tvoří krajinu, člověk je vidí pořád a zabírají mnohdy celou obrazovku. Zrcátko, na které se dívá opravdu málokdo, vidíš, jen když jedeš v autě, a to se ještě musíš dívat do strany, přičemž pak má asi tak centimetr. To je trošku neporovnatelné. Mimochodem, já ti něco vytýkal? Doslova tu píšu: "Kritika konkrétních prvků je v pořádku, byť jde třeba o tak nepodstatnou věc jako odraz v zrcátku. "

Rivers25
Rivers25
Level 1 Level 1
12. 2. 2018 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Je docela vtipný, že mě kritizuješ za odraz v zrcátkách a sám řešíš takový blbosti jako je zpracování jehličnanů. Na rozdíl od tebe jsem ale neměl důvod ti něco takovýho vytýkat i když to je ještě větší volovina. : /

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
29. 1. 2018 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

klasicka freneticka akcicka. . parada

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
29. 1. 2018 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už jsme u těch změn, tak bych docela rád viděl další Far Cry na motiv prvního dílu.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
29. 1. 2018 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Chesse

To je pravda no...

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
29. 1. 2018 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @TheStargat3

Pak by zase lidi nadavali, ze je to az moc odlisne od ostatnich FC.... Preci jen neco podobneho je u AC Origins, kde se taky najdou taci, co tvrdi, ze uz to neni AC...

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
29. 1. 2018 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Narw

Někteří hráči budou rýpat tak dlouho, až se jednou se vývojáři naštvou a začnou dělat hry úplně bez zrcadel. Mimochodem, The Order považuju za hodně dobrou hru, škoda, že nebude druhý díl, zvlášť když jednička neměla konec.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
29. 1. 2018 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč ty zbraně jsou divně barevný? A proč je tam wallhack? Vypadá to divně. Proč neudělají něco ve stylu FC1 (FC3/4 jsou taky dobré díly, které se liší pouze prostředím) .

Nejlíp by bylo vytvořit nějaký originální díl, který by se od ostatních dílů lišil, ale to by muselo dělat jiné studio, protože Ubisoft jede pouze podle šablony...

Narw
Narw
Level 1 Level 1
29. 1. 2018 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Neni to v pořádku, ale prostě to tak je. Asi máš pravdu s tím UBI a těmi pořadovými čísly, ale to nic nemění na tom, že lidi budou na internetu vždycky více nadávat než chválit.

Ještě příběh k těm zrcátkům: Kamarádovi jsem kdysi půjčoval The Order 1886. Hodinu poté, co jsem mu hru předal mi volal: "Hele, já ti tu hru musim vrátit, hned v první místnosti je zrcadlo a není v něm vidět odraz postavy. Tuhle hru hrát nebudu. " Takže ano, nějakým lidem to může vadit

zebrostroj74
zebrostroj74
Level 1 Level 1
29. 1. 2018 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Behavioralista

To je ten Ubisoft downgrade

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
29. 1. 2018 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aha, zápalným šípem střelí do čelního skla a samozřejmě to zapalí i týpka co je už z auta dávno venku. Výborně, bravo. To je nějaká jakože zkušební neodladěná verze ještě že? 🙇

RoGGen _
RoGGen _
Level 20 Level 20
29. 1. 2018 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Bonny

GTA V mám i na PC a nejsou tam. To ale to asi bude tím, že nemám nejlepší grafiku a na videa jsem se nedíval jestli tam ty odrazy jsou

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
29. 1. 2018 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak video teda zklamani.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
29. 1. 2018 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @mammon3

To neni ochranou Denuvo , ale nepodporou stareho Phenomu II (myslim SSE) ! Pokud ti to teda nejde ani spustit.

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
29. 1. 2018 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @jiiirka

Mozna na old gen konzolich nefungolay, ale na PC zrcadla funguji v GTA V. Mas tam i chrom lak na auto co odrazi vsechno

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
29. 1. 2018 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Narw

A tak ti to přijde v pořádku? Mně když se něco líbí, rád to napíšu. A že by všechny diskuze byly negativní, není pravda (třeba reakce pod Metrem jsou ryze pozitivní) . Tady jde jen o to, že jistí lidé nemohou vystát, že je to AAA hra, že jde již o pátý díl, že je to hra od Ubisoftu- viz komentáře od zebrostroje, RobotFishe a carahrozneho, popořadě.

Kritika konkrétních prvků je v pořádku, byť jde třeba o tak nepodstatnou věc jako odraz v zrcátku (na který jsem se v žádné hře nikdy nedíval) , říct, že je na hře špatné úplně všechno, je nesmysl.

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
29. 1. 2018 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrovna zrcádka mi příjdou zbytečná. Ano, vypadalo by to pěkně, ale stejně bych to nikdy nevyužil... K čemu koukat na taky malý kousek obrazu, jestli tam náhodou není nějaký odlesk vozidla za námi, když vidím, že mi ukazatel ukazuje že tam někdo je a slyším, že po mně střílí? Navíc je to jenom malý výřez obrazu - Zbytečnost. A k čemu jinému by pak ty zrcádka ve Far Cry měla být? Abych se kochal stromy za sebou? Navíc je pohodlnější stisknout klávesu pro pohled vzad a mám komplet přehled o tom, co se děje za mnou a nezabere to ani tolik času, abych musel do něčeho nabourat....

Reklama
Reklama