Zpět na článek

Diskuze: Prohlédněte si nejlepší lučištníky ve Skyrimu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ostrostrelec
ostrostrelec
Level 1 Level 1
10. 12. 2011 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to chcu taky umět

Rambo
Rambo
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Borci

tovlasek
tovlasek
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dovolím si přidat také komentář o koních Jednoho dne jsem jel po zimní krajině a tu náhle vidím úkryt Obrů i s mamuty jelikož jsem na to neměl prostředky rychle jsem ujel na svém oři poté jsem uviděl nějjaký oltář tak jsem sesednul a šel se podívat tu náhle vidím jak kůň míří k obrovi tak rychle seskočím a běžím za ním naštěstí se nic nestalo nakonec jsem s ním pak spadnul ze skaly a byl konec Proto už dlouho chodím po svých není nad to vychutnant si krajinu 👍 . Já osobně nemám rád žádné RPG s výjmkou Mass Effectu a to ani neřadím mezi RPG ale Skyrim to je krása zábava svět je to moje nová láska

Marigold
Marigold
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Core : Přesně tak. Já koně používám jen pro imidž. Vždycky většinou chodím pěkně po svých. Přidává to takového dobrodružného ducha.

Core
Core
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OS1R1S : So say we all!

OS1R1S
OS1R1S
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsme si vyřikali klady a zápory hry, jsme všichni spokojení s přijetím faktů všech stran a zase se paří o 106 A tak to má být

Core
Core
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Marigold: Beru na vědomí. Já už to dohnal tak daleko, že na koně rezignuju a chodím prostě pěšky Na RPG mě prostě nejvíc baví objevování světa a v kulisách zasněžených hor, je to prostě paráda. Bylinkaření a climbingu zdar!

Marigold
Marigold
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Core: Já bych to řekl asi takto. V rámci obrovské rozlehlosti, příběhových linií, objevování a dalších krásných věcí se alespoň v mém případě spousta neduhů naprosto vytrácí. Inventář, mapy, koně vem čert. Já se raduju jen z holého faktu, že už je Skyrim konečně tady a také proto si hru naprosto užívám. Dokázal by mne vytočit jedině bug, který by mi znemožnil pokračování v některé příběhové linii či prostě znepřístupnění něčeho a to se (zatím) nekoná.

Ontyyyy
Ontyyyy
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je čistě o haluzi. . Mě se taky stalo že jsem sejmul Orla nebo co to tam všude lítá. . a to jsem si jen tak řekl že to zkusím. .

Core
Core
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Marigold: OK, dobře, ale je cílem hry, aby se člověk pořád hlídal a varoval se něčeho? Podle mě to mělo zůstat ještě ve studiích Bethesdě tak půl roku, aby vychytaly ty největší masařky... Ale jak jsem napsal, Skyrim jinak dobrej, sympatický je mi seversky laděný svět. Je to radost objevovat a běhat po mezích

Marigold
Marigold
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bug asi ne, setkává se s tím více lidí. Já se však snažím různých situací varovat prostřednictvím zmíněných postupů a tudíž se ani kolikrát s nepříjemnostmi nesetkám. Proto si možná hru daleko více užívám a spousta věcí mi vůbec nevadí, nedotýká se mě.

Core
Core
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RyanGame: Tak to je prostě Vávra. Ovšem jak jsem napsal, nic to nemění na tom, že má v mnoha bodech pravdu. Skyrim je příjemná hra, ale neviděl bych to tak utitmátně. Páčení zámků je vyloženě k smíchu, perky jsou celkem nepřehledné, ale ještě to jde. Je to pěkný nápad, jen to chtělo ještě drobet poladit. Osobně doufám v mod, ktery upraví inventář...

Core
Core
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, tak to je skutečně zvláštní, mě kůň prostě jde úplně do.... pryč. Klidně X kilometrů Takže pravděpodobnost, že slezu z koně a vydám se dělat něco na vlastní pěst, což je právě že pořád, a že mi koně mezitím něco / někdo zabije, je prostě obrovská... Zmiňoval se o tom i Poláček v podcastu. Tahle věc mě naprosto se** asi nejvíc, protože na oře jsem se fakt těšil a do hry mi prostě zcela pasuje. Škoda. Že by bug na mé straně?

RyanGame
RyanGame
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se týče perků, tak má naprostou pravdu. Mám tentýž problém, pokaždý se mi to přesune uplně někam jinam. . Takzvaná nepříjemná minihra je trefný název. Ale přesto mi autor příjde prvoplánově zaujatej proti.

Marigold
Marigold
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak říkám, mám jiné zkušenosti. Kůn vždy zůstane stát na místě po rychlém přesunu, i kdybych 4 hodiny běhal po okolí a nikam jinam se nepřesunu. Pakliže kůň nezačne bojovat s nepřítelem, který se objeví v jeho zorném poli, tak stojí jako přibitý. Když se pak přesunu na jiné místo, kůň se objeví vedle mě. Případným problémům se také varuji sám, jelikož nikdy s koněm nechodím k chumlu nepřátel, ale nechávám jej opodál a k cíli se blížím a plížím sám, což považuji za realistické a optimální. Něco jiného však je, když mi zkříží cestu nějaký nepřítel. Sesednu a bojuji spolu s koněm, poté však nasednu a všechno je v pořádku. Kůň mi nikam neutíká.

Co se týče nemožnosti střílet ze sedla, tak ta mi nevadí. Nějak si nedokážu představit, jak to dost dobře udělat, abys vůbec něco trefil za jízdy. Bylo by to podle mě docela náročné a daleko lepší výsledky by přinesla střelba ve stoje/ v kleče.

Životní cyklus v Gothicu sice byl, ale rozhodně ne na zdejší úrovni. Pokud si dobře pamatuji, tak se dle určité doby akorát NPC objevovala na jiných místech a to jen některá. Tady dělají všemožné činnosti, mluví mezi sebou apod. Není to přivedeno k úplně dokonalosti, ale neznám hru, která by to momentálně zvládala lépe.

Core
Core
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Marigold: Mě nepřijde košér (bavíme-li se o koni) , že si koupím za vydřený peníz koně, z něho sesednu, abych si nasbíral bylinky, vylezl na kopec a on mi mezitím, protože se toulá, zhebnul někde kdesi uprostřed lesa a po rychlém přesunu do jiné lokace budu bez koně... To jednoho dost naštve. To ještě ke koni. Plus nemožnost vystřelit z koňského sedla z luku, to je čistě osobní pohled na věc. Tobě to nechybí, mě ano. Nevidím důvod, proč by to nemohlo v roce 2011 jít... V Oblivionu to také nešlo, nepletu-li se.

A ještě bych zmínil, že onen 24 hod. cyklus NPC je zcela a naprosto srovnatelný s životním cyklem NPC v PRVNÍM Gothicu. A to se psal rok 2001. Čili i zde bych šetřil body a ultimátními větami typu RPG roku.

Kde s Vávrou zcela určitě nesouhlasím, tak to je hudební podkreslení hry. Až na dungeony jde o solidní a velice vkusný soundtrack. Sice NIC objevného v repertoáru mistra Jeremy Soulea, ale osobně se mi soundtrack hodně líbí a poslouchám jej celkem často.

Marigold
Marigold
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám Stína (kůň Temného bratrstva) a ještě nikdy se mi nestalo, že by někam sám od sebe utekl. Když je poblíž nepřítel, tak na něj vyrazí, ale jinak vždy stojí na místě po rychlém přesunu. Koneckonců stejně většinu času trávím na vlastních nohou, tudíž mne ani nemožnost bojování ze sedla vůbec neirituje.

S mapou nemám žádné problémy. Lokální mapu moc nepoužívám, ale i tak na ni nevidím nic špatného. Světová mapa, uznávám, může být docela nepřehledná, ale pokud si dáš sledování úkolu, pak nemáš problém. Inventář mi vadí jen ve smyslu pořádání si věcí do sbírek. Nikdy věci v truhlách, skříních apod. nezůstanou v takovém pořadí, v jakém je tam umisťuji, tudíž pak musím nepříjemně hledat.

Core
Core
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Marigold: Jasně má tam i hnidopišské zbytečnosti + některé věci opravdu nepobral (viz paklíče u poctivých kramářů) , ale článek obsahuje stejné množství věcí, které skutečně člověka musí iritovat. Například pro mě osobně je naprosto nepochopitelné chování koně... Nemožnost z něj bojovat... To že útočí na vše kolem sebe (plus jsem včera viděl jakéhosi cizího koně bez pána ubít čarodějku, která mi pár vteřin předtím zapálila koudel u zadku) ... Nejhorší ale je, že draze zakoupený kůň se skutečně potuluje po Skyrimu a to mi přijde zcela absurdní... Plus další hromady věcí, které mi hraní znepříjemňují...

Za sebe: inventář / mapa / koně = největší slabina + se mi nelíbí, že v horách běhají NPC takřka v "bikinách" (a další drobnosti) .

OS1R1S
OS1R1S
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Core: To je pravda že někde šlo čistě o nátlak davu, ale co můžu říct za sebe (jako fandovi série TES, kde Morrowind je pro mě srdcovka) , se mi prostě Skyrim líbil (líbí) natolik, abych mu tu desítku za sebe dal Chápu někomu se to nemusí líbit a jak řikám, názor nikomu brát nebo vnucovat nebudu, ale názor pana Vávry byl pro mě natolik fanatický a proti hře samotné, že mě to prostě naštvalo

Marigold
Marigold
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím se smát, když vytýká třeba málo paklíčů u obchodníků. To je snad sakra jasné, že každý obchodník nebude prodávat paklíče, abys mu pak následně mohl vykrást dům. Zlodějští obchodníci jich mají plno a tak to mát být. Hrdina vydrží běžet jen chvíli? Stamina mu asi nic neříká. Skyrim dabují 4 herci? Pán asi špatně vnímá a slyší.

Nejvíce mne dostalo tohle : 56. Teď se pouštím na hodně tenký led, ale romantické syntezátorové cajdáky z doprovodného soundtracku, které jsou skoro stejné jako v Oblivionu, mi už lezou pěkně na nervy a že se do toho občas přimíchají sbory Alexandrovců (Rusko, Norsko koho to v Bethesdě zajímá) to opravdu pro mě nezachraňuje. Pseudo barokní hudba a vikingský svět jdou k sobě asi jako Lady Gaga a Přátelé zeleného údolí.

3x klystýr a facepalm.

Core
Core
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teclado: Zkoušel jsem trefit také toho kněze v Bílém průsmyku. Skutečně to jde.

Jen se mi nějak nedařilo po " vilémo-telovsku" nasadit mu na hlavu jablko, pořád padalo.

Teclado
Teclado
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak se mi těm výstřelům do nebe nechce věřit.

Core
Core
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OS1R1S : Jasný, OK, v pohodě! Beru. U mě osobně nic nepřekoná ISO klasiky od Bioware / Interpaly / Black Isle. System Shock (původní) a z novějších Deus Ex I a III + Gothic série a Zaklínač I + II. Skyrim je až za tímhle vším, ale to už opravdu zacházím daleko. To je čistě osobní pocit.

Jinak ještě abych to doplnil: Já naprosto chápu postoj Vávry i z toho úhlu pohledu, že každej téměř nekriticky, zbožně a hystericky dává ultimátní hodnocení. Což mi také nesedí. Nemám tyhle davové nátlaky rád čili i proto jsem si rád přečetl alespoň jeden článek vyloženě kritický. Ovšem to se dalo od Vávry čekat. Koho článek šokoval, tak je naivní blázínek.

OS1R1S
OS1R1S
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Core: Určitě nevidím pod konverzací útok, zase taková citlivka opravdu nejsem Navíc psát dnešní generace a neuvádět svůj věk, je poněkud zcestné Více či méně souhlasím že hra má dostatek nedodělků, ale nevidím v tom důvod proč hru tak extrémně odsuzovat jako pan Vávra, to už hraničilo s linčováním hry Ve všem se člověk musí krotit, což pan Vávra asi neumí, ale dost o něm a článku co napsal. Osobně mám v srdci hluboko zakořeněnou jinou RPG hru, o které vím že je pro mě hrou roku a Skyrim to (světě dív se) taky není Jen řikám, že Skyrim rozhodně není tak špatná hra, jak bylo řečeno v jistém článku, po kterém by hodnocení muselo znít jedině brak To se snažím říct, ne že ta hra je dokonalá nebo dokonce něco, co tady do té doby nebylo, jen že to je lepší hra, než se psalo

Marigold
Marigold
Level 1 Level 1
28. 11. 2011 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si ten článek přečetl a musím se docela smát. Většina věcí, které vytýká jsou totální pitomosti. Některým se zkušený hráč dokáže vyvarovat, jiné se dají v pohodě ignorovat (alespoň u mě) . Je to opravdu rýpání do samého jádra pudla, ale o tom článek asi měl být. Souhlasil bych v pár bodech ohledně uživatelského rozhraní a grafiky, ale to je tak vše. Asi jsem nenáročný hráč nebo spíše (to je pravděpodobnější) vždy hledám a vidím na hře ty lepší stránky. Mám nahráno přes 140 hodin a minimálně s polovinou věcí, které autor vytýká jsem se nesetkal či jsem si jich nevšiml/mám jiné zkušenosti. Tudíž jsem s hrou maximálně spokojen a jednoznačně převažují epické pocity.

Reklama
Reklama