Zpět na článek

Diskuze: První obrázky z Mass Effect 3: From Ashes DLC

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Charliehk
Charliehk
Level 1 Level 1
26. 2. 2012 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Elishak Humbuk kolem DA2 Exiled Prince nebyl protože je Sebastian každému ukradený a pro tu sérii neznamená nic v porovnání s Protheanem v ME3.

Strec
Strec
Level 26 Level 26
25. 2. 2012 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Elishak: No věř, že s těma penězma to může být opravdu pro některé problém... například pro mě před 3 roky by byl problém dát dohromady i tu tisícovku, sice čas bych na to měl něco nastřádat, ale výdajů bylo taky dost a příjem téměř 0. A nebo o CE neměli/nemají zájem a jde jim jen o příběh a teď se cítí ochuzení (přeci jen velká část CE jsou jen ptákoviny) . Ale to je jedno. To už je každyho individuální věc stejně jako s "vítáním" či "nesnášením" dlcček.

Za mě prostě chci hru a finito, pokud je DLC ve vývoji až po vydání a rozšiřuje hru (znatelně) budiš, ale když dělají na hře řekněme 3 roky, tak je tak zatěžko tam vrznou vše a ne ještě pak nějak hned po vydání ještě hru doplňovat po kousíčkách (mi to vážně příjde pomalu jak puzzle nebo jak je ten povedený obrázek s "Monou alis DLC") . Pěkny, že to neukončili hned po poslání do lysoven, to je všechno krásny, ale prostě tohle se mi nelíbí a proto se mi takové hry příčí kupovat už jen z toho pocitu, že si pak koupím hru a nemám ji kompletní. Když hru, tak chci zaplatit za celkoví obsah = celou hru a ne že měsíc po vydání mám ze hry, a o tom jsem už asi i psal, jen 90%, byď těch nejdůležitějších 90%, ale už to nemám celou hru za kterou jsem původně, jak jsem si myslel, platil. Tady jde hlavně o ten princip... aspoň u mě. Kdybych předem u nějakých her vědět, že bude plná zadnice dlcček, tak ji nekupuju a koupím ve slevě i s těma dlcčkama, když o ni budu opravdu stát (přeci jen vyhodit 1100 + 200 + 200 + 150 a až pak mám komplet hru je někdy dost. Si pak raději vážně počkám, když už to můžu čekat... aspoň na slevu základní hry) .

Všechno tohle ber obecně, ne na konrétní hru.

Ale vraťmě se ještě k tomu jak si psal, že by byli zase majitelé CE ochuzeni, kdyby to dali free i k normální edici... to máš sakra pravdu a na to nic namítat nemůžu. Tady jde vážně jen o to načasování a o ten obsah (přeci jen kdyby to bylo dlc o nějaké bezvýznamné osobě, dokonce jen člověku, tak by to asi takový poprask nebyl) . Když se nad tím zamyslím, mě je to vcelku všechno jedno, mě zkrátka vadí jen to, že hned při vydání už plná hra není tak plná jak bych očekával... obsah neobsah.

Jinak k tomu DLC k DO2 se vyjádřid nějak nemůžu, nehrál jsem a vlastně si ani nevybavuju, že by něco takovyho bylo . Ale možná nebyl takoví humbuk kvůli tomu, že už DO2 byla pro mnohé propadák, tak už od toho DLC nic převratnyho nečekali.

Elishak
Elishak
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strec: tak tady jde o to jestli to DLC už měli udělané nebo na něm začali dělat až potom co začali lisovat, tohle se asi nikdy nedozvíme takže nemá cenu se tu o tom hádat

k DLC chápu, že někomu se to může jevit jak ty říkáš, ale je to prostě dodatečný obsah, který je už jen na tobě pokud koupíš, protože máš zájem o ten universe jakékoliv hry, máš to vpodstatě takové malé "datadisky"

k ceně, že každý nemá na CE je blbost je oznámená řekněme nejméně 4 měsíce + takže těch 600Kč za tu dobu je jednoduchy vydělat ať už na brigádě nebo v práci nebo jak už jsem psal abstinence cigaret na par dni

Charliehk: čekal jsem, že to vytáhneš, ale zajimavý je že kolem toho nebyl takovej humburk jako je teď kolem tohohle + když už to udělali tady a musím říct, že Sebastian teda nic moc tak bych jim spíš fakt věřil, že na tom dělali v tom volnym čase

Charliehk
Charliehk
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Elishak kdy? třeba v DA2 Exiled Prince.

Strec
Strec
Level 26 Level 26
25. 2. 2012 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Elishak: To jem ti právě napsal, nemyslel jsem tím konkrétně bioware.

Jo nebo jak píšeš ty, pokud to věděli dopředu, tak dopředu měli dát vědět, že tam bude takové DLC s podobným obsahem... a nejen tak mlžit a pak najednou tohle. Nemuseli by napsat kdo to bude (přeci jen by to bylo supr překvápko) , ale mohli už dát vědět, že to bude zajimavá postava s vlastním dějem "tečka".

No i s tím, že by jsi "prodělal" máš pravdu. Vím jak mi bylo, když u AC: B pak ty dlc všude dávali jako bonusy k normální edici a já pak platil 2000, - vlastně za co... (a to byla opravdu přemrštěná cena) . To je solidní argument a plně ho uznávám.

Já jen beru to, že prostě chápu co na tom může někomu vadit a hlavně těm na ktery nevyšla CE nebo prostě na ni nemají peníze (ta druhá možnost spíš, protože fandovi co na ni má by neunikla) .

Zkrátka je blbej pocit si koupit "plnou hru" a už při vydání vědět, že mi tam docela podstatná část chybí. Kvůli tomu si kupuju Collectorky (a taky tomu pocitu mít collectorku) a nebo prostě hru nekoupím. Například celkově u her, kde už před vydáním oznamují jak už mají DLC a že ho týden po vydání vydají za nějakou částku a dělají už na dalším, tak o hru okamžitě ztrácím zájem... Zkrátka chci mít hru kompletní a ne platit plnou cenu a za měsíc budu mít jen 90% hru. Prostě nemám rád všobecně DLC.

Samo, že u bioware her se s tím počítá, teď jsem měl na mysli všechny ostatní hry, kde by člověk ani neřekl, že by to mohlo mít i dlc.

Já si třeba raději počkám na slevu, protože jinak bych musel mít CE a do toho se mi jít nechce, není to must have collectorka. A normální edice je opravdu ubohá v porovnání s tím kolik digitálního obsahu už při vydání bude (a i normální edice co si, když už normální edice, kupuju mají i něco navíc) a cena taky není malá 1099+PPL. Raději si nějakej ten měsíc počkám a jak bude nějaká příhodná cena, tak i třeba koupím.

Elishak
Elishak
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strec: tou otázkou na oškubat jsem myslel kdy tohle naposled Bioware udělali protože u ME 1, 2 nic takovyho neudělali takže to udělali těd poprvé

k EA je pravda, že ne všechny hry jsou kvalitní v tom s tebou souhlasim

k ceně DLC, jestli ti cca 180 Kč přijde hodně tak to už pak nevim ( někdy to je i míň podle obsahu)

k vydání, spíš by bylo lepší ( pokuď to věděli dopředu) když oznamovali tu CE a to, že tam bude nějaká postava, tak měli říct přímo, že tam bude tahle a taky by byl klid

a jinak celkově k CE a DLC, když by tohle DLC bylo zdarma pro všechny tak vlastně koupí té CE bych trochu prodělal, protože když jsi ji předobjednavám tak počítám s tím, že tam budu mít víc věcí než v norm edici

Strec
Strec
Level 26 Level 26
25. 2. 2012 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Elishak: Tím oškubat, zase nemyslím přímo Bioware, ale spíš EA... u nich celkově ceny her sahají nad 1000, - i když kvality jsou někdy v porovnání s hrama za 800, - (a poslední dobou bez lokalizace co pro mnohé může být na obtíž) . A s DLC, ktery jsou potřebností na hranici se zbytečností a chtějí za to ještě dostat zaplaceno poměrně nemálo korun (ale to už tak nesleduju, takže možná jsou to jen zkresleny informace) . Ale to je vedlejší a už to beru jako samozřejmost... Oškubání, je to jen slovíčko bez nějaké zvláštní hodnoty, ale něco se tam napsat muselo, aby věta nevypadala prázdně. Poprvě určitě ME3 nedělali jen z dobroty srdce a pro své potěšení, byli by blby kdyby se nechytli šance jak nejvíc podojit ze zavedené a kvalitní značky/hry. PS: Prosím, nechytat se slova podojit...

Přesně jak psal Marty, kdyby to vydali o něco později, tak si myslím, že spousta lidí ani nepípne. Ale hrozně záleží na tom jak to zakomponují do příběhu... pokud to je jen postava s mrzkým příběhem, tak pohoda, ale pokud je to něco ve stylu Tali, Miranda, Liara... tak je to pro ty co to nebudou mít dost špatny.

Jediná rada co mám, je buď si kupte CE nebo počkejte na slevu nebo nějakou jinou zvýhodněnou edici pokud bude (u EA her bývá téměř vždy, cca co 2 měsíce po vydání, nějaká akce) a za ušetřeny peníze koupit DLC.

Elishak
Elishak
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

martyEF: k té postavě na jejich stránkách [ odkaz ] tak na obrazku dole vpravo "additional downlodable mission & characters" a video [ odkaz ] kolem 1: 46

a k tomu DLC mě je to vcelku jedno mam už dávno obejdnano CE takže jsem happy

martyEF
martyEF
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dle mého názoru to prostě není o těch pár korunách, řekl bych že to načasování není zrovna štastné, kdyby 2 měsíce po vydání oznámili toto DLC tak si ho všichni koupí/pořídí a nikdo by ani nepípl a všichni děkovali Bioware za skvělé DLC, prostě to nemají vvydávat zároveň se hrou, akorát tím všechny nas*ali

*btw nikde jsem tedy nečetl před pár měsíci že k CE bude postava, jelikož před měsícem a něco jsem předobjednával a dlouho se rozhodoval a nakonec zvolil obyč, vědět že k tomu bude toto DLC mám předobjednanou CE, takto si to DLC prostě přikúpím v tom problém nemám

Elishak
Elishak
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no i kdyby to tak bylo tak co? jasny vidim, že ea začíná mít vliv na Bioware, ale i tak aspoň v mém případě tak si to DLC koupim takovou nebo onou cestou, protože vim, že za to stojí (a rozčilovat se nad tím nemá cenu každej chce rejžovat a dělal by to tak každej) a celkově bejt na*anej kvůli 180 Kč nebo kolik stoji těch 800BW bodů (prostě si jeden pátek nezajdete na pivko nebo oželíte cigarety ) se mi zdá naprosto nenormální (prostě chceš tak kup, nechceš nekupuj) a k větě zase oškubou. . mi teda řekni kdy už tohle udělali hmm?

ps: a jeste jak můžeš vědět, že Zaeed není důležitej? předpokládám že ve trojce se určitě ještě potká s tím svým miláčkem a mít pomoc proti Reaperům od Blue Suns taky určitě není k zahození takže asi tak

Filip Svoboda
Filip Svoboda
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spoluzakladatel největší Merc. Group vůbec není důležitý

Strec
Strec
Level 26 Level 26
25. 2. 2012 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasny DLC, ktery jen vyplní hru a není vůbec důležity. Jaky pak pro mě bylo překvápko, že je v ME3, hlavní postava "ve výkonu trestu" za zničení nějaké kolonie nebo něco takovyho, když přece zastavil kolektory a měl by být ještě oslavovanej... Aha ono to bylo v DLC . Jen, aby to pak nedopadlo takhle, že potom ve forech budou ti s DLC muvit o tom a ti bez DLC o něčem jinym, protože nebudou znát souvyslosti, nemluvně o tom, ŽE NEBUDOU ZNÁT SOUVYSLOSTI. Proto se nedivím, že je dost lidí naštvaných.

Charliehk
Charliehk
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ty tomu obrázku věříš ? Ten vyšel díky tomu že jsou fans nasr. . ý že je škubou o další love protože Protheana bude chtít mít skoro každý a i když si nebude nic pamatovat je to pořád důležitá postava v ME sérii ne jako Zaeed Massani. V červnu když ohlásili CE edici tak věděli že tam bude tak měl být ve hře a ne v DLC.

Elishak
Elishak
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Charliehk: no ten druhej odstavec nebyl myšlenej přímo na tebe, ale na ostatni a k tomu Protheanovy jak jsem psal třeba si nebude nic pamatovat tak tim padem by asi nebyl moc důležitej co? a pokud jses podíval na ten můj odkaz co jsem dával tak tam je to všechno hezky ukázané (oni to nevyřízly z původní hry, ale během toho jak lisujou dvd a dělaj certifikaci, atd. tak v tomhle čase to udělali, aby se nenudili nebo nemuseli dělat na nečem jiném)

anyway z meho pohledu se zatím ME točí spíš okolo Reaperů, Protheani jsou jenom jednou z více ras, které si podmanili, vyhubili atd a prakticky o nich nic nevíme (kvůli tomuhle asi to dlc je, aby jsme se o nich neco dozvěděli, ale pochybuju, že ti nějak drastickym způsobem ovlivní hru, protože Bioware dělá DLC jenom jako doplněk, kterej ti může vylepšit, doplnit hru, stejné to je s tim mulťákem, ale vždy se to dalo dohrat bez DLC) a o tom jak to bude vypadat v budoucnu nevim a nehodlam polemizovat, ale hold se musíme smířit s tím, , že budou ke hrám samé DLC a ne datadisky apod.

hruska
hruska
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

komu nevadí že to nemá v krabičce může si deluxe edici za cca 1000, -kč tady [ odkaz ]

Temgotin
Temgotin
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tu hru prostě musím mít, už jen ten coop v demu byl neuvěřitelně super

Lewak88
Lewak88
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hraje někdo Demo MP? Jestli jo, tak si mě přidejte - KryskaCZ. Dík

Charliehk
Charliehk
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

martyEF přes Bioware účet si koupíš BW body a za ně potom DLC.

Charliehk
Charliehk
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Elishak no tak jestli v ME není Prothean důležitá postava tak už nevím kdo když se kolem nich točí celá série a neboj se o peníze za DLC mi nejde (mám na účtě asi 1800 BW bodů) ale tímhle stylem si za 3 roky koupíš za 1000, - hru a když dám příklad ME2 tak dojdeš naverbovat 1 postavu Mordina na Omegu vlezeš do karantény a napíše to kupte si DLC ZA 800 BW bodů jinak nebudete pokračovat a to se bude opakovat u každé postavy. DLC má být doplněk a ne vyříznutý kus hry který sprostě vyjde v den vydání.

Norb
Norb
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Třeba to půjde jak u ME2, koupíš základní hru a DLC si stáhneš na šmé a nakopíruješ to tam, když nechcete platit. I když tohle je přes origin tak nevim nevim.

Filip Svoboda
Filip Svoboda
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A na 1. je Protheanská zbraň + Na tom kde je Atlas je z Eden Prime (Pravděpodobně)

draggo
draggo
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavý, že z těch pěti screenshotů k DLC je prothean na jednom a to ještě otočený zády k nám.

Elishak
Elishak
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Charliehk: jak můžeš vědět, že bude nějak důležitá? ty už jsi to snad hrál? jediné co víme je, že je to prothean, ale co se s nim stalo atd asi těžko (třeba byl ve stázovym poli a potu dobu si nic nepamatuje nebo třeba si nepamatuje vůbec nic)

každej kdo tu bréčí, že to nedali k normální edici tak si může bréčet dál, vědělo se hodně dlouhou dobu, že v CE edici je +nova postava takže jste měli dost času si ji předobjednat (a takovy řeči, že to stoji moc jsou zbytečny...norm stoji 1100 a CE 1700 bez koruny takže za těch několik měsíců jste si na to mohli ušetřit)

anyway koukněte se sem ať vidíte jak to chodí [ odkaz ]

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
25. 2. 2012 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo ví, jak to opravdu je mno. A ty ceny od EA jsou vždycky příšerný, to už je normální, akorát o to víc lidí si to stáhne načerno.

martyEF
martyEF
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mám možná blbej dotaz, ale jak a kdo bude to DLC nabízet ? ? ? Bude to EA, origin nebo jak vlastně ? ? ? díky za odp.

Reklama
Reklama