Zpět na článek

Diskuze: PS3 může dohnat X360 v prodejích, říká EA

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Reklama
Mikovec

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ani Playman ani Kvip nemáte pravdu. Takže za1) Grafická karta PS3 není založena na samostatné práci jako u X-boxu, je navržena tak aby přímo pracovala s cellem, tkzv. cell v podstatě usnadňuje všechny výpočetní operace co se grafických věcí týče. Za 2) Cell nemá 12 JADER ale 8, osmá jednotka je vypnuta, kvůli výnosnosti čipu a sedmá je vyhrazena pro operační systém. Zbylích 6 je určeno pro programování. Za 3) Programovat na 3 jádra je daleko jednodušší než programovat na 6 (jednotek) mezi laiky jader. Proto každá multiplatformová hra na PS3 je jen port z X-boxu 360, proto také hra vypadá o něco hůře.

Za 4) Hry se nezakládají na grafice, ale na hratelnosti, srovnání GTA4 vs GTA san andreas. Mafia1 vs Mafia2 atd. to ovšem nic nemění na faktu že grafická karta v PS3 je výkonější naž v X-boxu jelikož nepracuje jako samostatný jedinec, ale tvoří spolu s cellem výkoný tým ( RAM se mi tu rozebírat vážně nechtějí)

A za 5) Pokud víš co to jsou jednotky TFLOPS a vyznáš se alespoň trošku ve skalárních operacích můžeš zjistit jaký systém je výkoňější. Ve výsledku je PS3 2. 5x výkonnější než x-box a když se podíváš na jednotlivé parametry tak zjistíš že je i mnohem lépe navržen. . To je fakt, který nikdo nemůže popřít.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
27. 9. 2010 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kvip: Však oni si v Cryteku už něják poradí ... Nemělo by to být kdo ví jak hrozné ale samozřejmě i High-end PC se konečně budou moci pořádně využít

Eriador: Díky a taky doufám že se jim to konečně podaří

Kvip
Kvip
Level 1 Level 1
27. 9. 2010 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No PS3 je daleko výkonější než XBOX 360, zase PS3 má jen 256 mb kartu a X360 512 mb. PS3 má 12 - jádrový procesor ale 3 jádra jsou využávána ke hraní stejně jako X360. Jsem zvědavý jak to udělají s Crysis 2, když všude říkají, že bude mít nižší než 1, což je podle mě velká blbost, Když si vezmete, že jste potřebovali na Crysis 1 2. 4 Ghz procesor, a Crysis 2 má mít nižší HW nároky, jak 1, když 2 má luxusní grafiku? Move.... no nevím jak to s ním dopadne, ten ovladač je přesná rána do oka . Jsem zvědav, jak to bude s PS4, a to mají dnešní konzole vydržet ještě 4-5 let. . Průběhem se jejich HW zastará, až pak PS3 tedy porazí X360

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
27. 9. 2010 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velmi pěkně popsáno (Playman + Gargamel) . Já bych ještě k té PS4 dodal, že sice je to zatím velká neznámá, ale údajně nový šéf Sony (který dohlížel na vývoj PS Move a nyní i PS4) oslovil vývojáře a od začátku chtějí vyvíjet architekturu, která bude jednodušší a použitelnější. Doufám, že se to teda podaří.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
26. 9. 2010 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prvenství na trhu hraje zcela zásadní roli, klíčovou - > vždyť právě o to se všichni perou! Nintendo udělalo asi největší inovaci ze všech - taky se mu to nejvíce vyplatilo: z pohledu nákladů a konečného prodejního úspěchu, který byl tak obrovský a velký - že to donutilo oba konkurenční výrobce k vlastním řešením pohybových ovladačů a všichni pochopili, že to má budoucnost a něco do sebe, těmi ovladači byly samozřejmě PlayStation®Move Motion Controller a Kinect.

pipijo-04
pipijo-04
Level 1 Level 1
26. 9. 2010 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pánové hry nejsou jenom o grafice a válka konzolí nestojí jen na síle jejího HW viz Nintendo. Tato společnost slavila úspěch s mnohem slabším strojem. Což dokazuje že vedle grafického zpracování her hrají faktory jako hratelnost, nápaditost , inovace atd. také důležitou roli v tomto boji o prvenství na trhu.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
26. 9. 2010 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PS4 je zatim jedna velka neznama a je ve hvezdach jak to vsechno bude ...

Gargamel
Gargamel
Level 1 Level 1
26. 9. 2010 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to musi byt pro sony tezka otazka, jestli neobetovat vsechny ty prachy, co do PS3 nacpali, a neprivest na trh jako prvni dalsi next-gen konzoli - PS4 (s vylepsenym HW a hlavne jeho architekturou) - s tim ze si vybuduji naskok jako kdysi MS s X360 a trhnou tim poradnej ranec penez, , , ,

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
26. 9. 2010 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano ano, je to presne tak ja rikas: Aby Mafie 2 vypadala na PS3 stejne jako na X360, tak by si to vyzadalo vice prace = vice penez = coz se jim u multiplatformniho titulu nevyplati ( rekli si ze si to stejne tak jako tak koupi tak se na to vys...)

Kdyz se vsak jedna o nejaky PS3 only titul tak ten vypada uplne suprove, grafika a vse mnohem lepsi , proste se vyuziva vsech vyhod PS3 - > Sony hru nejenze dotuje ale maji to prioritni, aby dosahli co nejlepsiho mozneho vysledku - zavisi na tom uspech cele konzole samozrejme ... Bez dobrych her by se PS3 prodavala jen tezko

Gargamel
Gargamel
Level 1 Level 1
26. 9. 2010 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze je to tak, ze aby napr. Mafie 2 vypadala na PS3 stejne jako na X360, tak by si to vyzadalo vice prace = vice penez = se to u multiplatformniho titulu nevyplati? Ale kdyz se jedna o nejaky PS3 only titul (tzn. tahoun konzole, u ktereho se na penize jen tak nekouka - napr. dotovany vyvoj od Sony) , tak ten vypada lepe nez X360 only titul? Ale u multiplatfrom. her (kterych je preci jen asi vice) proste slozita PS3 nedosahne (kvalitou) na (jednodussi = lepe vyuzitelne) xko?

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
26. 9. 2010 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Papírově je PS3 výkonnější, Ve skutečnosti je však o něco horší než Xbox 360. Abychom nezabředávali do příliš velkých detailů - tři obecně využitelné procesory Xboxu 360 jsou v současné době PODSTATNĚ lépe využitelné než SPU's (Synthetic Processing Unit) u PS3 -> pro vývojáře je to zkrátka a dobře moc složitá architektura a celková skladba konzole...

Xbox 360 je jednoznačný vítěz. Grafická jednotka je výkonnější. Má výkonnější fillrate a modstatně více výkonu na zpracování pixel a vertex. Jeden z důvodů je volba paměti a architektury zpracování pixel a vertex. Nemohu jít do velkých detailů, ale ten samý vertex shader pobeží mnohem pomaleji na PS3 než na Xbox 360. Dosažení srovnatelných efektů na PS3 je zatraceně náročné!

Hra Uncharted 2 je však výborně uděláná na PS3 a to díky tomu že využívají přednosti PS3...

Gargamel
Gargamel
Level 1 Level 1
26. 9. 2010 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasim s Eriadorem. Celkem me zarazi, ze mulitplatform gamesy vychazeji v soucasnosti pri vzajmenem srovnani napric platformami nejhure na PS3... je to skutecne tim, ze ma PS3 natolik odlisnou architekruru a proto je tezsi na ni neco vyvijet (respektive nakladnejsi nez na PC/X360) nebo je za tim neco jineho?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
26. 9. 2010 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Těžko říct, ale nemyslím si, že by Sony mělo větší popularitu v EU. Jednak se začínají objevovat multiplatformní hry, které jsou graficky nejhorší na PS3 a Sony začíná bláznit z prolomení jejich ochrany. Chrlí nové FW a blokují starší ovladače třetích stran. Za chvíli snad deaktivují i USB porty. Začínám pomalu uvažovat o výměně za Xko. Jediné, co mě u PS3 zatím drží je Blu-ray a exkluzivní tituly.

Gargamel
Gargamel
Level 1 Level 1
26. 9. 2010 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dohnat a predehnat, to uz tu jednou bylo Sony je v Japonsku uspesna nejen proto, ze se jedna v podstate o domaci konzoli, ale i diky tomu ze herni portfolio tak mnohem vic odpovida nature a chutim Japoncu. Pokud nekdo v Japonsku byl, tak vi o cem mluvim. Jsou tam popularni takove herni serie, o kterych na Zapade nikdo nikdy neslysel a ani si nedovedl predstavit, ze by mohly byt uspesnymi hrami. Zatimco Japonec je v nirvane, Evropan/Amik se divi/zasne 💃

Pennywise
Pennywise
Level 1 Level 1
25. 9. 2010 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak Move se teprve rozjíždí a pokud se podíváte na různé názory lidí, nedá se říct, že by všichni čekali na kinect tak bych se toho tolik nebal, jinak má JakER pravdu s tím japonskem přesně tak jsem to myslel

Arided
Arided
Level 1 Level 1
25. 9. 2010 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Xbox 4EVER! Škoda, že ho nemám

JakER
JakER
Level 1 Level 1
25. 9. 2010 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sk8mancj: Na tom nezáleží. Japonci sou moc hrdý na to než aby si koupily americkou konzoli. To radši podpoří domácí produkt od Sony. btw: Teď možná Sony vede, ale to je tím že už je Move. Zatímco většina lidí čeká na Kinect. Po vydání Kinectu by teprve měli hodnotit. Rozhodně né teď

sk8mancj
sk8mancj
Level 1 Level 1
25. 9. 2010 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kvip, PennysWise: A proč tam teda exklusivně vychází několik her pro X360? Třeba BrainTest apod.

Pennywise
Pennywise
Level 1 Level 1
25. 9. 2010 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kvip v japonsku ani neví co je to xbox prosímtě, tam jasně vede ps3

sk8mancj
sk8mancj
Level 1 Level 1
25. 9. 2010 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímě si myslim že pokud budou koukat na kvalitu za rozumnou cenu , pujdou pro XBOX.

Kvip
Kvip
Level 1 Level 1
25. 9. 2010 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak toho se obávám kort v EU. Ale v Japonsku myslím, že PS3 jednou předhonil X360

Reklama
Reklama