Zpět na článek

Diskuze: Sigil od Johna Romera se opozdí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
18. 2. 2019 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aneb jak žít přes čtvrt století ze hry, na které jste toho vlastně zas tak moc neudělali.

Štěpán Šikýř
Štěpán Šikýř
Level 1 Level 1
19. 2. 2019 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot udělal ty nejlepší mapy které jsou dnes už klasiky a na tu dobu měl dost originální nápady to se mu musí nechat. Ale je pravda že Romero už asi nebude v herním světě spojován z ničím jiným než z Doomem.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
19. 2. 2019 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Štěpán Šikýř Dělal level design první kapitoly Dooma, a pak ještě pár levelů z kapitol ostatních. Ale za sebe nemůžu říct, že by mi přišlo, že nad zbytkem map v Doomu jeho mapy nějak vyčnívají. Ve své době slušný level designer, to jo, ale že by byl extra třída jako třeba John Carmack coby programátor? Ale jestli se něco musí Romerovi nechat, tak to, že měl čuch na lidi, když sestavil dnes už legendární tým id Softu.

Reklama
Reklama