Zpět na článek

Diskuze: Star Wars: Battlefront běží při stabilních 60 snímků za sekundu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
17. 11. 2015 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyjo už chci hraaaat …:D

mayfish
mayfish
Level 1 Level 1
17. 11. 2015 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Morthsir : Taky jsem mel rad stare battlefronty ale nadruhou stranu mezi tema hrama je 10 let ... Samorejme neco bude jinak ... Byl bych rad kdyby k temhle Sw davali digitalne treba i ty stare ale bohuzel

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
17. 11. 2015 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mayfish: budu online do pul hodky, tak uz cekej v lobby (;

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
17. 11. 2015 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobijeni a obnovovani zdravi pomoci droidu jak tomu bylo, take neni.... No necham toho, at si nakonec nezkazim zazitek.

mayfish
mayfish
Level 1 Level 1
17. 11. 2015 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk : Samorejme myslim normalni mody To potom muzes rovnou tvrdit, ze Cs je extremne rychle v surfech ... Samorejme, ze tam naboje mohou byt ( a podle tebe i jsou ) ale nemyslim si, ze zrovna tohle je stezejni bod kterej udela spatnou hru

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
17. 11. 2015 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mayfish: Trajektorie laseru je samozrejme primka, takze v tom mas pravdu, ze tam neni moc co resit. Ale rikam dobijel by si zasobniky tibanskeho plynu. Ve starych battlefrontech bylo tohle zpracovane mnohem lip. A neni to jen tam, i v Clone Wars to jde dobre videt, jak s kazdym "blaster kulometcikem" beha jeden nebo dva nosici munice co nesou prave obri bednu se zasobniky. Takze je to defakto kanonova vec, tak mi moc nejde do hlavy, proc to tu zmenili. Ano CSko je mozna pomalejsi do doby, nez nekoho potkas, pak je to otazka par vterin. A je to dano koncepem respawnu vsude. Kdyby si nemel respawny a cekalo by se jak v CSku na vybiti celeho tymu, tak by ti to tak svizny nepripadalo, to mi ver. Nebo jako kdyz si das v CSku gungame, taky ti prijde pomalej ? Nemyslim si

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
17. 11. 2015 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mayfish: Vsak O. K. Mas pravdu, nemusis mi rikat, ze se mi musi libit.... me se totiz libit bude, na BF se tesim, preci. Nechme Battlefieldy stranou uz...me jde o ty veci, ktere meli byt pritomny dle predlohy a alespon vice autenticity ze sveta SW by tomu neuskodilo.... vzdyt co jineho , nez prave ta autenticita zasadnich detailu , by mela byt pro fanouska hvezdnych valek prioritou, ze?

mayfish
mayfish
Level 1 Level 1
17. 11. 2015 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Csko je celkove pomalejsi zpusobem jake se hraje, proste takticky , jinak si neskrtnes ... nesmis hrat surfy... Morthsir : Ja ale nerekl , ze je Bf 3 a 4 tezkopadne tim, ze by tam bylo nejake pomalejsi behani nebo tak ... Je pomalejsi zpusobem jak se hraje coz se odviji i od te tve velikosti map ... V Bbc 2 jsou mapy spis takove nudle ... V Sw taky .... Nejsem nadrzenej , jen po dlouhe dobe tu mam strilecku ktera je proste zabavna ... Ja tu nerikam, ze se musi libit i tobe . . celou dobu jen a pouze rikam svuj nazor

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
17. 11. 2015 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mayfish: Absence dobijeni je jen spetka.... je toho spoustu co mi tam bude chybet, ale chapu, ze jsi nadrzenej a pres to nic nejede.

Ze BF3 a 4 jsou tezkopadne, a BC2 je snad ultra Unreal strilecka, ci co? Vzdyt je to stejne, akorat BC 2 ma mensi mapy, proto ti to asi pripada svizne Jo a CSKO je zas pomalejsi? No ty perlis chlape.

mayfish
mayfish
Level 1 Level 1
17. 11. 2015 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rawe i to mam ... nemyslim tim jen rychlost ... ja to nedokazu tak uplne popsat slovy proc se mi to zda podobne bbc 2 ... po bete battlefrontu jsem ho ale chvilku zapnul a proste a jednoduse se mi to hralo stejne ( nerikam, ze hry jsou stejne ) ... bf 3 a 4 se mi zda tezkopadne a takove , no rekneme suche ( zase porovnavam s bbc) ... neni to zly ale radeji si zahraju pomalejsi csko ... jenze bbc 2 a sw bf jsou proste podobne ve sve sviznosti a pritom to jsou hry s vetsima mapama , takze mozna tim + nemoznost zalehnout rawe a tebe jsem uz dlouho neslysel muzem dat to codko

edit : Lazy : no uprimne od star wars neocekavam ze budou mit laserove strely nejakou trajektorii a dobijet laserove zbrane nabojema? ! ? , zvuky se mi zdaj skvele ( taky co bych chtel , je to podle predlohy) ...

Morthsir : I tady se da planovat Ok sice ne ve squade po 5 ale 5 lidi do party chatu a uz to jelo .... Ja nerikam ze Levolution je uplne blba vec ... jen hry v kterem byly proste nepovazuju za tak dobre jako byly ty predchozi bez nej ... Mam to s tou 3 a 4kou jednoduse spojene

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
17. 11. 2015 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mayfish: Tak to sme asi hrali kazdy neco ineho, pac pocit ze srileni je ve SW hrozny (uz jen z toho ze nepotrebuju dobijet) , zvuky zbrani taky nestoji za nic a trajektorie strely je taky nulova oproti Battlu.

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
17. 11. 2015 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mayfish: jestli chceš rychlou střílečku tak si pořiď BlackOps3, už tam mam lvl32 a je to sakra rychlá akce 👍 Star Wars je prostě Star Wars, když ji miluješ neni co rešit 😂

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
17. 11. 2015 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mayfish: Aby nedoslo k omylu, ja se na BF tesim, jako fanda si to nenecham ujit... je to sci-fi strilecka na vyblbnuti a hlavne pro fanousky, ale tahat do toho Battlefield , kde je to mnohem vic o tom taktizovani, spolupraci a nekonecne variabilite planovani dalsich postupu, je docela mimo. A o znovuhratelnosti ani nemluve, zde se toho obavam.... Nebudem si nandavat ruzove bryle.

Mimochodem, zde by se to levolution hodilo jak pes do boudy.

mayfish
mayfish
Level 1 Level 1
17. 11. 2015 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Morthsir : Ano vidim ... Zadne debiln* sviteni do obliceje baterkou, lasery , zadny levolution zadne jine podobne chujoviny... Jen obrovska dynamika a neskutecny pocit z boje... Sam nedokazu popsat proc mi to pripomina BBC2 ale uz s mnoha lidma jsem se schodl , ze Od BBC2 tu nebyla tak zabavna hra xo se tyce pocitu ze samotneho strileni.... Je to rychle ale desne zabavne ...

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
17. 11. 2015 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mayfish: Tvl to vidis jak BBC2 ? 😲 To je jak srovnavat krabicove vino s archivnim chardonnay ! ! ! ! 😗

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
17. 11. 2015 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pry podobnost s BC2 inak prvni recenze na SW je 7/10!

mayfish
mayfish
Level 1 Level 1
16. 11. 2015 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozirozi : Ja to vidim jako BBC2 jen trosku vic osekane co se tyce moznosti atd ale stejne zabavne .... Je tu mene techniky, ne takove rozdily u zbrani ( ale tak byla to beta tudiz jen 4 zbrane) ale zachovava si to naboj a atmosferu Star wars. V bete byla 1 mapa ktera este byla nevyvazena ( ale to bych videl hlavne jako problem bety) , protoze vsichni chteli jen zabijet a nesoustredili se na plneni cilu... Kdyz mas partaka ( v battlefrontech jsou squady jen po 2) a spolupracujete spolu tak to ma i neskutecne kouzlo kdy si navzajem kryjete zada .... Hlavni minusy bych videl asi prozatim v ne uplne nejvetsim obsahu ( takze budes muset koupit dlc) a vlastne v tom , ze beta mela horsi spawny ...

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
16. 11. 2015 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

rozirozi: Rikam, nevim moc jak to lip popsat. Proste me to hrani nebavilo. Takove moc stereotypni. Zadna variabilita. 4 blastry a vsechny takrka stejny. Jasny pak jich bude o neco vic, ale co si mam o tom pomyslet. Nejak sem nemel radost z killu ale ani sem nebyl nasranej, ze me zabili. Mozna ze proto, ze oboji je nadmiru lehky. Proste takove flegmaticke hrani. Rikal jsem si, ze bych treba zastim koupil jen zaklad, a s Premiem pockal, jak moc to bude stat za to, ale kdyz sem cetl, ze i za zbrane a dalsi vychytavky se bude taky platit a platit se bude teda defakto uplne za vsechno novy, tak jsem si rekl, ze mi to za to nestoji. Uz jsem se spalil tolikrat a ty love neseru Aspon zatim ne Jako treba to bude mit pak takovej ohlas, ze stejne neodolam, ale one day buy urcite ne. A to jsem se domlouval s kamosema, ze to koupime vsichni. A nakonec to kupuje jen jeden z nich, a zbytek zustava u BFka pac je to taky celkem zklamalo. A nebo si hold pockam az vyjde pred SW VIII Battlefront 4

rozirozi
rozirozi
Level 1 Level 1
16. 11. 2015 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tam melo byt slovo rika, ne rok

rozirozi
rozirozi
Level 1 Level 1
16. 11. 2015 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk:

Nezazivne? Jak tomu mam rozumět? Sledoval jsem in game videa a nebylo to zas tak špatný.

Respektive rychlejší než battlefield to sice bohužel je, ale celkove mi to prisli celkem zazivni.

Ja opravdu nevím. Nikdy jde snad u žádný hry nebyl tak na rozpacích. Polovina lidi rok jak je to úžasný...nejlepsi.... . druha polovina, ze je to sracka.... Co si o tom mam myslet?

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
16. 11. 2015 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mayfish: Okej, tak mely no Ja se teprv pred pul hodkou vratil ze skoly, tak je toho na me moc 😗 😗

mayfish
mayfish
Level 1 Level 1
16. 11. 2015 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk : Nejsem velkym fanouskem sw ... jestli mely tak mely

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
16. 11. 2015 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mayfish: Pokud vim, tak v puvodnim Star Wars byly blastery na tibansky plyn, cili zasobniky mely, cili to nevychazi ze samotneho Star Wars, nybrz z dementnich prznitelskych hlav

rozirozi: Battlefieldy mě taky hodně baví (krom Heardline nebo jak se jmenoval ten posledni) , ale tady tenhle Battlefront bohuzel ne, ac jsem fanousek SW universa. Neni to jen kratky cas ve vozitkach, jak psal kolega, bohuzel variabilita vozitek co byly v bete byla velmi mala a podle me zas tolik moznosti nemaji, co vsechno tam pridat. Jasny, ze tam nebylo uplne vse, ale za me proste slabota. Hlavne ale jsem se tesil na obri epicky bitvy a dostal jsem prumernou strilecku na odreagovani sice s peknym kabatkem, ale aboslutne nezazivnou hratelnosti a prakticky za dvojnasobnou cenu. Battlefield si fakt uzivam i delsi dobu v kuse, ale tohle jsem mel chut po hodince vypnout a nevracet se k tomu. Jedinej duvod proc jsem se vracel byla znacka. Ona hratelnost se blbe popisuje, abych ti presne rekl co se mi na tom nelibi. Jednim slovem - nazazivne. Nic lepsiho me asi nenapadne

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
16. 11. 2015 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

At si tam klidne skacou metrovy pixely ze strany na bok jak vyplaseny.... . tohle jsou SW a tim to hasne !

mayfish
mayfish
Level 1 Level 1
16. 11. 2015 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozirozi : Je to jednodusi ale to tak nejak vychazi ze samotneho Star wars ... proste laserove zbrane nemaj zasobniky , je to rychlejsi nez battlefield a pritom zabavne ... Dovolim si tvrdit , ze od Battlefield Bad Company jsem se u zadne hry od Dice tak moc nebavil

Reklama
Reklama