Zpět na článek

Diskuze: Steam Machine od CyberPower odhalil cenu i se sestavou

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Darius
Darius
Level 1 Level 1
9. 1. 2014 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Maxiiik: V konzolích není nic jiného než APU, není totožný ale podobný (to jsem vlastně napsal, takže se nauč číst) , a ano to si tedy klidně můžu koupit. [ odkaz ] .

Dobře, trochu jsem to přehnal zrovna tahle i3 není špatná, ale to nic nemění na tom že když si dneska kupuji herní PC tak si do ní žádnou i3 nebo ještě hůř 2-jadro od AMD prostě nedám.

Potom už nerozumím ani slovíčku takže se dál hádat nebudu. “z dvoj jadra by sa asi tazko robilo vypoctovo vykonne APU“ To kolik má procesor jader výkonové nemá na GPU část žádný vliv, klidně mohli ořezat CPU část a posílit GPU, takže ho tam klidně dát mohli, ale nedali, dali tam 8-jádro a díky tomu poroste výkon u aplikaci které ty jádra dokážou využít i u deskopu.

Maxiiik
Maxiiik
Level 1 Level 1
8. 1. 2014 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darius Jaguar je totozny s Vishera, Trinity... (AMD FX, FM2) ? ty si naozaj myslis ze nieco taketo [ odkaz ] napr. AMD FX-8350 + v APU prevedeni je v Next-Gen konzolach?

minimalne by si si o tom mal nieco precitat, lebo ty to absolutne nechapes. odsudzujes Dvoj-jadra, aj AMD aj Intel ako by to bolo to iste. rozlisujes len pojmi 2-jadro, 4-jadro a 8-jadro a myslis si ze kvalitne intel 2-jadro so 4 vlaknami je o nieco horsie od prerobeneho energicky usporneho 8-jadra s nizkimi frakvenciami? ved oni tam nedali to 8-jadro lebo je to zazrak a vydobytok vypoctovej techniky, ale nic ine sa im neoplatilo viac. z dvoj jadra by sa asi tazko robilo vypoctovo vykonne APU. ale ty sudis na zaklade toho ze v PS4 je 8-jadro APU, ze 2 jadro so samostatnou grafikov v PC je nahovno? sak sa uvedom trosku co hovoris

[ odkaz ]

Darius
Darius
Level 1 Level 1
8. 1. 2014 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Maxiiik: Jaky představí o konzolích. Ten procesor je téměř totožný s tím co si můžu koupit v obchodě a osadit do svého PC a ve hrách které ty jádra dokážou využít prostě AMD podává skvělý výkon. V dnešní době si prostě 2-jádro, ať je to Intel nebo AMD můžu koupit jen úplný debil a přesně pro tyhle lidi je tahle naprosto směšná "konzole" určená. Jen se zbavit zásob co už nikdo jinej nechce.

Arindis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

darkramm88: To samé já u PC i když se SteamOS tomu budu muste říkat jinak už.

darkramm88
darkramm88
Level 1 Level 1
7. 1. 2014 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Arindis: Tak zase mě jejich politika nevadí, zaplatím si na rok PSplus a sem tam něco koupím na day one a pohoda takže jde spíš o to jak si to zařídíš, každopádně na PS hraji od roku 1994 a jsem na své oblíbené exkluzivky a jiné hry zvyklí a mám je rád. PC beru spíše jako doplněk na Armu a tak.

darkramm88
darkramm88
Level 1 Level 1
7. 1. 2014 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SamFisher: Díky za odpověď, chápu že steam je výhodný ale tohle by mě prostě mrzelo. Zatím mé oblíbené duo PS3/4 a PC steammachine z bytu nevytlačí za ty prachy je to úplná zbytečnost

Arindis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

darkramm88: Na steamu seženeš každou hru kterou vydavatel povolí jim nabízet. Čili EA nové hry bohůžel ne protože ty se snaží dělat to co sony a xbox a drží si to na originu. Nicméně Ubisoft a jiné firmy nemají s Valve problémi i když mají vlastní distribuční kanály. Možná je to pro EA a origin výhoda možná ne ukáže čas. Uvidí se jakým způsobem se zachová třeba valve při vydání HL3. Ale je hloupost bránit uživatelům/hráčům vybrat si platformu podle sebe. Mě například politika EA SONY A MICRO. odrazuje od koupy jejich výrobků.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
7. 1. 2014 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

darkramm88: je pravda, že na Steamu si takovéhle hry nezahraješ, ale na druhou stranu je tam spousta jiných dobrých her.... ale je zajímavé, že na Steamu seženeš i AC, Mass effect a další hry, i když mají své distribuční kanály jinde....

darkramm88
darkramm88
Level 1 Level 1
7. 1. 2014 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SamFisher: U Xone se vyměnit nedá ale časem by měl podporovat externí uložiště stejně jako 360. A mám takovou otázku, je to konzole Valve a jak píšeš pojedou na tom hry které sou jen na Steamu. Řekni mi tedy jediny pádný důvod proč pořídit mašinu za 14 000 ( v čechách pokud se sem někdy oficiálně dostane tak určitě za víc) na které si nezahraji Battlefield a nebo třeba Assasina jelikož to nejsou steam hry. Každopádně by to bylo i logické jelikož by samozřejmě museli dělat ubisoft i EA speciální nastavení pro Steam controler. A za další by se jim asi nechtělo podporovat konkurenci jelikož mají vlastní distribuční kanály. Díky za odpověď.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
7. 1. 2014 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fane18: určitě dá, u PS4/Xone se to vyměnit dá dokonce i za SSD disk

Jinak ohledně optimalizace her bych se nebál, pojedou na tom hry, které jsou jen na Steamu.... a hlavně, asi těžko by vydali HERNÍ konzoli, která by nezvládala hry Když už chtějí konkurovat PS4 a Xone

Fane18
Fane18
Level 1 Level 1
7. 1. 2014 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jediná věc, se kterou nesouhlasím je 500GB harddisk. Snad se dá vyměnit, nebo i přidat další.

-TomaS587-
-TomaS587-
Level 1 Level 1
7. 1. 2014 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty píčo to je cena : o

Maxiiik
Maxiiik
Level 1 Level 1
7. 1. 2014 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sonic tak ako mas pravdu, ale z druheho hladiska je ten cpu specialne energy efficient APU ktore do PC nekupis.

Ghost_
Ghost_
Level 1 Level 1
7. 1. 2014 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lightt: plynule nejspíš jo ale na jaký detaily to pak zjistíš. .

Lightt
Lightt
Level 1 Level 1
7. 1. 2014 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a bude to jako s klasickou konzolí ? Rozjedu tam uplně každou hru co je na steamu plynule ?

sonic
sonic
Level 1 Level 1
7. 1. 2014 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Smejdcz: Citoval jsem to ohledně CPU. Koukni na [ odkaz ] - je to obyčejný amd64 procesor, nic víc, nic míň. Dřív byla situaci jiná, to nepopírám, ale dneska komponenty PC jsou stejný jako konzole. Takže výrok "Dnešní konzole = uzavřené neupgradovatelné PC" je bohužel zcela pravdivý

Smejdcz
Smejdcz
Level 1 Level 1
7. 1. 2014 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sonic: Tak mi prosím popiš funkci a sdílení pamětí v PS4 a v PC. A celkově můžeš i v Xbox One a porovnat s PS4 a pak následně s PC, když víš jak to tedy je. Dokonce můžeš navštívit třeba pana Marka Černého a profackovat ho, jak to celé udělal blbě. Nebo si jen slepí a píšeš jak klasická PC ovečka?

sonic
sonic
Level 1 Level 1
7. 1. 2014 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já to věděl: "specializované cpu s jinou architekturou a jinými instrukcemi" proboha, kde jsi na to přišel? : -O Dnešní konzole = uzavřené neupgradovatelné PC

Lukkys

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

6. 1. 2014 22: 37 Wojki

Nějak v tomhle nevidím smysl oproti klasickému hernímu PC....

----

Je to přece další konzole, stejná cena jako PS 4 a Xone, ale asi tak 2x výkonějšíí, takže proč ne.

ja to vedel
ja to vedel
Level 1 Level 1
7. 1. 2014 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne není extra silné ale konzole používají specializované cpu s jinou architekturou a jinými instrukcemi navrženými přímo pro konzoli než klasické cpu a také další koprocesory na zvuk, video atd.

ja to vedel
ja to vedel
Level 1 Level 1
7. 1. 2014 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tady nemá cenu nic řešit, sam fišer tam plácne, že i levnější verze je 3krát výkonější než next gen a hned se sesypou děcka a bez přemýšlení mu nasypou pluska

Maxiiik
Maxiiik
Level 1 Level 1
7. 1. 2014 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je smiesne, ako si ludia myslia ze to AMD Osem jadro v next-gen ake je silne ludia uvedomne si ze osem jadro AMD FX pre pc je od toho v next-gen niekde uplne inde a intel dvoj-jadro (2 jadta, 4 vlakna) je niekde uplne inde ako AMD FX 6-jadra [ odkaz ] kuknite sa aku ma silu to dvoj-jadro oproti tomu 8-jadru na hry ako stvorene. darius zobud sa zo snov lebo tvoja fantazia a predstavy o konzolach su daleko za realitov

Darius
Darius
Level 1 Level 1
7. 1. 2014 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je naprosto směšný, hlavně ty procesory , to i PS4/Xbox má výkonnější procesor než tohle. V době kdy se konečně začne díky konzolím optimalizovat na osmijadra tam strčí 2-jádro, aby nám tu Steam nezačal zpomalovat vývoj

Koukněte se na výkon AMD a Intelu u her které jsou optimalizované na 8-jádro. Například novej BF, rozdíl ve výkonu mezi i7 a FX8350 naprosto žádny.

Smejdcz
Smejdcz
Level 1 Level 1
7. 1. 2014 06:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mattyy1hp: Na CES 2014 bylo už představeno 13 modelů...

mattyy1hp
mattyy1hp
Level 1 Level 1
7. 1. 2014 06:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Smejdcz: Vždyť tohle je jenom jeden ze 14 výrobců, každý nabídne jiný HW.

Reklama
Reklama