Zpět na článek

Diskuze: Steam, PSN i Amazon vám vrátí peníze za No Man's Sky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
31. 8. 2016 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak přeci nebudou vracet peníze jen tak, lidi neblázněte...

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
31. 8. 2016 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @jardo_PD

tak zkus ty hallo games no, ale ocividne se jim penize vracet nechce... ja takhle omylem koupil hru bez dlc, pri tom v akci meli balicek ty samy hry+dlc za stejny penize a taky me to odmitli vratit, zlatej steam a jejich refund system...

jardo_PD
jardo_PD
Level 1 Level 1
31. 8. 2016 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak už som dostal od podpory (skôr mi to pripadá ako hnutie odporu) email č. 2.

Dobrý den,

Děkujeme za Váš email.

Bohužel refund za produkt nemůže být nábídnut, jelikož nejsou splněny podmínky storna nákupu:

- žádost byla předložena do 14 dnů od koupě

- hra nebyla stažena

Jak jsme již zmínili v předchozím emailu Hello Games si je vědom určitých nedostatků a vydal update pro odstranění chyb.

Prosíme tedy o jeho kontaktování, nahlášení chyb a uchování referenčního čísla a konverzace pro případnou eskalaci problému na SCEE.

S pozdravem,

Radka

PlayStation Support

Zaujímavý prístup. Vôbec nebrali do úvahy moje argumenty o tom, že poskytujú nepravdivé informácie. Na svojom webe v hernom obsahu NMS majú uvedené: "Síťové hraní", čiže MP, ktorý ale v hre nieje! ! ! Priložil som error log, kde som preukázal, že hra mi padala skoro každú hodinu. Takže keď Ti SONY predá šmejd, nič s tým nemôžeš urobiť od momentu, odkedy si si hru stiahol na HDD Tvojej konzoly. Nebrali vôbec do úvahy skutočnosť, že mi odopierajú právo na reklamáciu vadného produktu? ! ? ! ? !

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
31. 8. 2016 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Smirnow

v naprosty vetsine pripadu vubec nectou co jim pises, ale vybiraji odpoved z predpripraveny kolonky podle toho, jakou kategorii dotazu na zacatku zvolils

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
31. 8. 2016 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Joo. . kokoti, co si poridej hru, nepresvedcej se o cem to vubec je a pak placou jak je to hrozny. Smula no.

Smirnow
Smirnow
Level 1 Level 1
31. 8. 2016 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poslal sem ticket na steamu support, kde sem stručně napsal, že chci refund. Napsali mi nějakou kravinu o tom , že komunita se zmýlila, a že platí stejné refundy na No Man´s Sky. Tak sem to zkusil udělat jak to psal jeden borec, naházet na ně fakta, poslat jim odkazy a citace co řekli tvůrci a co ve hře vůbec neni a stresovat to, že jsem dlouho na steamu a chtěl bych i nadále používat steam v dobrém duchu. Napsal sem jim jednu A4 a oni mi jako odpověď poslali jako přes kopírak uplně tu samou zprávu, že komunita se zmýlila. Mega borci

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
30. 8. 2016 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @jardo_PD

Jj to je klasický ojeb co na mě skoušelo EA na Originu.

Musíš je umlátiti fakty a popřípadě jejich chování postnout někde na sociálních sítí. Jen ať to každý vidí. Na špatnou reklamu většinou každý slyší.

Jinak na PS4 je výpis logu pokud ti hra padá apod. Viděl jsem video kdy konzolista na PS4 měl po 15-25min. samé pády hry za sebou v logu, To by snad mělo jít nějak přeposlat ne? !

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
30. 8. 2016 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To sa dalo čakať, hádam si nemyslíte, že chcú aby všetci vrátili hry. Aj keď by teoreticky mohli.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
30. 8. 2016 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @jardo_PD

nejdriv po dobrym, potom po zlym, pokracuj pres PSN, rekni ze ani pres patche nejspes spokojenej s hrou a citis se podveden a zmin, ze na komunikaci s hallo games nemas dostatecnou anglictinu a znovu pozadej o refund, kdyby se dal cukaly, bude to chtit citaci zakona (to budes muset asi vygooglit, ale urcite to tam je) o tom, ze reklamace resi prodejce, tzn PSN

jardo_PD
jardo_PD
Level 1 Level 1
30. 8. 2016 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Keď som vypísal formulár, dostal som takúto odpoveď:

Dobrý den,

Děkujeme za Váš email.

Publisher hry No Man´s Sky si je vědom určitých nedostatků a vydal update pro odstranění chyb.

Zasíláme odkaz ohledně této problematiky i kontakt na Support Hello Games, kde můžete bugs ve hře nahlásit popřípadě informovat o požadavku vrácení peněz.

[ odkaz ]

[ odkaz ]

Doporučujeme vyzkoušet přeinstalování hry, obnovení licencí i rebuild database v safe modu.

Prosím uchovejte si historii konverzace s Hello games i přidělené referenční číslo pro případ nutné eskalace Vaší žádosti o vrácení peněz z naší strany.

S pozdravem,

Radka

PlayStation Support

Ja som hru ale kupoval od PSN CZ a nie od HALLO GAMES! ! ! ! Neviem prečo by som sa mal obracať na výrobcu, keď reklamácie sa vždy podávajú u predajcu... 🔫 😠 🔫

jardo_PD
jardo_PD
Level 1 Level 1
30. 8. 2016 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

👍

jardo_PD
jardo_PD
Level 1 Level 1
30. 8. 2016 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Alfajk

Veľmi pekne ďakujem. 👍 Formulár som vyplnil a odoslal.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
30. 8. 2016 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Smirnow

Třeba byl zájem tak velký, že to radši zrušili, aby měli aspoň nějaký zisk z prodejů (myšleno Hello, ne Valve)

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
30. 8. 2016 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @jardo_PD

PSN podpora je i cesky kupodivu, ja jim taky psal anglicky a nakonec odepsali cesky, prihlas se a tady [ odkaz ]

Smirnow
Smirnow
Level 1 Level 1
30. 8. 2016 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Thank you for inquiring about a refund for No Man’s Sky. There has been some recent confusion in the community about Steam refunds for this title. Our standard refund policy continues to apply to No Man’s Sky, and playtime continues to matter when refunding the product.

No tak internetoví ogaři asi zase kecali

jardo_PD
jardo_PD
Level 1 Level 1
30. 8. 2016 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Alfajk

Stále klikám ako pako... Dopracoval som ku kontaktu na podporu ale v anglicku. Nechápem... Keď máme PSN CZ pre CZ/SK komunitu, prečo nie je sídlo podpory na území ČR? Anglicky neviem, takže som skončil... Majú to vymakané. Popisujú výhody zakúpenia hier cez PSN, ale keď sa chceš na nich obrátiť so žiadosťou o vrátenie peňazí, lebo ti predali šmejd, môžeš sa uklikať k smrti, ale nenájdeš formulár, ktorým máš požiadať o vrátenie peňazí... A podpora? Má sídlo v zahraničí.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
29. 8. 2016 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @jardo_PD

taky to tam nevidim, normalne to zkus pres podporu, oni te pri nejhorsim navedou

jardo_PD
jardo_PD
Level 1 Level 1
29. 8. 2016 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Buď som slepý, alebo blbý, ale na stránkach PSN sa neviem nijako dopracovať k formuláru, ktorým by som požiadal o vrátenie peňazí. Tu je link: [ odkaz ]

Postupujem presne podľa pokynov:

Pro žádost o vrácení peněz jednoduše vyplň náš kontaktní formulář na adrese [ odkaz ] a vyber „žádost o vrácení peněz“ z vysouvacího seznamu v sekci Služba PlayStation Network a účet.

Keď ale kliknem na link, otvorí sa mi stránka, ktorá ma žiada aby som si vybral región. Keď tak urobím, som tam kde som bol aj predtým... Čiže v pérdeli pane hrábje... Zase na stránke PSN, ale formulár nikde. Solídny link by mi mal otvoriť rovno formulár, alebo aspoň stránku kde sa formulár nachádza... Neviete mi niekto poradiť kde to mám hľadať? ? ? Vopred ďakujem.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
29. 8. 2016 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @halloween

Vsak to polovina, ne-li vetsina ani nehrala, nebo to vzdali u par planet na YT, kde zrovna byla nuda a to jest spousteci mechanismus k bezmyslenkovemu prutoku hate ...Clovek na to bud nema, nebo spokojene hraje a tot kamen urazu. Tu druhou variantu holt nekdo neprekousne, ale to uz je problem jinde. .

Skapco
Skapco
Level 1 Level 1
29. 8. 2016 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @halloween

Spokojný môže byť jedine troll

halloween
halloween
Level 1 Level 1
29. 8. 2016 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tolik negativ na tuhle pecku jsem jakživ neviděl, a to vzpomenu na ubisoft a jejich assasín, a jiné hry. . Když Vám vrátí peníze ta vo co vám jde. . Nehrej te to, nekupujte to, jsou jiný pecky pro vás. . Tady je uživatel co je spokojený, ale nedej bože když to tady napiše. .

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
29. 8. 2016 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud vám neprojde refund na steamu, napište na podporu.

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
29. 8. 2016 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Smirnow

Ja to zkousim porad xD 8 hodin

Smirnow
Smirnow
Level 1 Level 1
29. 8. 2016 06:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak mně to refund nedalo po 12-ti hodinách gameplay 👍

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
29. 8. 2016 05:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @alesekmoravec

Ano Star Citizen me nezaujal, stejne jako vas nezaujal No Man's Sky.

Reklama
Reklama