Zpět na článek

Diskuze: Studio Guerrilla Games propustilo 10 % zaměstnanců

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že Sony vyhazuje ze studií všechny,kdo nějak dělali na podpoře PSVR2. Asi se ve Firesprite (tam už se čistka oznámila) a částečně v Guerilla dělalo na pokračování Call of the Mountain?

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Myslíš špatně protože se to dotýká skoro všech studií… insomniac NG a další, tohle nemá s VR nic společného. Jde prostě o balanc a škrty.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Ano, souhlasím. Vyhazuje se všude. Jen se mi zdá, že Sony vyloženě v této várce pozavíralo všechno, co se týkalo podpory VR, kromě jiného.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
28. 2. 2024 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Za covidu herní průmysl zažil boom a teď se to vrací do normálu, proto to propouštění.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 A ten normál je ale co? Nepamatuju, že by před Covidem bylo v herním průmyslu něco "normální". Všichni naskakovali na trendy stejně jako dřív nebo později. A když spálili miliony, tak propouštěli. Shawn Laydon v roce 2020 (v roce 2019 skončil jako šéf PlayStationu) dal médiím dlouhý rozhovor/přednášku, kde vysvětloval, že nevidí růžovou budoucnost v dalším navyšování rozpočtu na výrobu her, která už tehdy překročila 100 milionů dolarů. Možná si to myslel už dřív, ještě před tím než ho nahradil Jim "Multiplayer" Ryan. https://www.gamesindustry.biz/shawn-layden-gamelab No jsem zvědavý, do jakého normálu se to vrátí.

Reklama
Reklama