Zpět na článek

Diskuze: SWTOR Update 2.1 - hratelná rasa Cathar

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
1. 5. 2013 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vojta H. : jj tuhle bitvu jsem už dávno prohrál ve chvýli vložení údajů mé kreditní karty do formuláře na originu takže to skutečně smysl nemá. Jinak je to výňatek z doupěte . Možná se jednoho dne dočkáme MMO , které nás bude bavit oba tři .... a skutečně se hráči přesunou k jiné hře , která bude stát za to.

Vojta H.
Vojta H.
Level 1 Level 1
30. 4. 2013 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lootmaster: posli mi odkazy na tyhle clanky a pak uverim tvym prohlesenim.

A pak moje raekce na tohle "Svým způsobem nabízí ostatní němý film, zatímco my jsme první film se zvukem. " tak s tim naprosto souhlasim. Ale myslim že tohle vystřelování granátů přes fůrom mezi náma dvěma nemá moc valnej smysl, protože ty seš zapřísáhlej odpůrce SWTOR a já zas sem arcikacíř proti ostatním MMO hrám a pro mě osobně není lepší online hry než SWTOR. Takže co kdyby jsme odložily zbraně, nechaly se na pokoji a každej si hleděl toho co má rád a přestal rejpat do toho co mu nevoní.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
30. 4. 2013 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vojta H. :

Lol takže jsi nebyl u head startu .

Něco málo z oficiálních prohlášení.

"Přestože mnozí o úspěchu MMORPG Star Wars: The Old Republic pochybují, ředitel EA John Riccitiello je přesvědčen, že hra úspěšná bude. Dokonce jí věří natolik, že ji považuje za přímého konkurenta současné jedničky na trhu, World of Warcraft.

fakt prča

"Jdeme přímo na věc, " prohlásil Riccitiello na konferenci Goldman Sachs. "Chceme si utrhnout kus pro sebe, chceme vedoucí pozici. Nečekám, že je úplně vyřídíme, ale... Chceme ukousnout velkou část jejich trhu. "

...další neméně vtipné

"Svým způsobem nabízí ostatní němý film, zatímco my jsme první film se zvukem. "

jinak tu blbost wow hraje 18 X větší komunita každý měsíc platících hráčů - (já už ne není čas)

PS: : Ano jsem na tuto hru vysazenej protože mě zlákala a vyhodil jsem za ni peníze stejně jako několik mých přátel a to byla chyba. Je to tedy velmy osobní. Tento podvod se dotkl několika set tisíc hráčů a celého odvětví MMO cena vývoje odláká investory do jiných oblastí protože tato hra neuspěla ani s rozpočtem 200 m dolarů zato by jste měli 2X diablo nebo 3 starcrafty .

Vojta H.
Vojta H.
Level 1 Level 1
30. 4. 2013 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lootmaster: Otom tvym takzvanym vyzívání na souboj nikdo od Bioware nebo EA nic nerikal a ani nic nepsal. To bylo pouze zbožné přání fanoušků takže radši vychladni. Dungeony i Raidy můžeš jít samořejmě i ve více hráčích než jen ve čtyrech u úkolú máš vždy napsáno 2+ a 4+ to znamená dva a více a čtyry a více, ale tobě to asi nedošlo. Letající mounty tam máš jsou ve formě rychlé přepravy a vznášedel takže taky nevidim problém.

A jen takovou tečku za svým komentářem, já se ti taky nenavážim v každý druhý diskuzi do WOW, ikdyž to považuju za odpornou, nechutnou, nehezkou, pitomou, vykradenou a vlastně úplně zbytečnou hru. Ale mám nějakou úctu ke hráčům, kterým se ta hra líbí tak jim to prostě nekazim a nechávám je bejt.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
29. 4. 2013 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Saix: Za SWTOR jsem vyhodil peníze při startu protože hru prezentovaly jako konkurenční WOW.... Doslova jej vyzívaly na souboj.... a přitom musely vědět jakej fail vydávaj. Je to provar desetiletí a poškodil celé MMO odvětví.... a mě hrozně naštval koridorový desing všechno extremě stereotypní s pokusem opsat vše od wow.... já nevím jak vy , ale fail dělat dungeony o 4 lidech když 8 let starý konkurenční produkt má 5.... a tak by se dalo pokračovat u všeho. Raidy to samý, mounti ? Oni ve star wars zapoměli na letající mounty ? LOL nemusím být genialní desinger aby mě to trklo, že si o to taková hra jen říká.... města systém copy and paste ...žádná snaha.... máš pravdu zase se opakuju jako u každé diskuze pod swotr článkem ... takže toho nechám.

Onos T'oolan: Nestydím se za své suběktivní hodnocení jakékoliv hry a AC3 si po druhém dohrání nezaslouží 10/10 , ale napoprvé mě to dostalo a rozhodně své hodnocení nezměním.

Miroslav Hesoun
Miroslav Hesoun
Level 1 Level 1
29. 4. 2013 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lootmaster: Ty jsi do toho ale musel narvat peněz dospěláku. Jsi určitě zkoupil půlku cartel shopu a teď tě to žere. Jinak nechápu, proč musíš takhle rejpat v každej druhej swtor diskuzi. V tom je něco osobního. On tu nikdo hru do nebes nevychvaloval. Navíc ne každej chce hrát fantasy WoW. Universum SWTORu je docela jedinečné. No nic, jdu si hrát na koberec s legem a ty si dej dnešní dávku WoWka. Po těch letech by to byl absťák jako prase, to nepřeju nikomu.

Onos T'oolan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ Lootmaster Jsi opravdu k popukání. Kritizuješ game desing a v hodnocení máš AC3 za 10/10...trolololo

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
29. 4. 2013 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SWOTR má mnoho a mnoho dalších problémů od game desingu, herní mechaniky až po optimalizaci takže nožky při zemi děcka.

Jan Polyák
Jan Polyák
Level 1 Level 1
29. 4. 2013 00:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každá MMORPG co vyšla nebo vyjde bude mít ubohý end game a hráči si budou stěžovat, že není co dělat... chce to čas a ten end game se časem přidává. Problém? ! Hráči tak dlouho čekat nechtějí a proto hra ztrácí hráče a stává se F2P, což ve finále zaplatí hráči tím, že ten obsah co se časem přidává nebude tak kvalitní jako kdyby hra nepřešla na F2P model...

Batole
Batole
Level 1 Level 1
27. 4. 2013 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když SWTOR vyšlo tak velký problém byl End game, který zde více méně nebyl a byla to prostě nuda na 50lvl, ale i tak jsem nepřestal platit a platím dodnes Dnes už se ve SWToR dost změnilo a end game je opravdu velký a rozsáhlý... no je co dělat My s klukama se věnujeme PvE od začátku SWTOR a nemůžeme si stěžovat. Jen je opravdu škoda, že po*rali ten začátek a tím taky ztratili dost hráčů. Měli tomu ještě chvíli nechat a dodělat to, ale dnes tu hru můžu už jen doporučit

Vojta H.
Vojta H.
Level 1 Level 1
27. 4. 2013 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dubisek: Jinak za sebe hru doporucuju. Hratelnost dobrá, grafika taky, taky velké plus že každá herní classa má svůj originální příběch, úkoly jsou napadité, plný dabing postav u zadávání úkolů a možnost na něj reagovat taky velké plus

Vojta H.
Vojta H.
Level 1 Level 1
27. 4. 2013 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lootmaster: A vzkaz pro tebe nevyzdvihuj tady hru jejíž autoři dokázali akorát vykrást warhammer a to posledni co vymysleli zase okopirovali z kung-fu pandy od dreamworks.

Filip Manak
Filip Manak
Level 1 Level 1
27. 4. 2013 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

on to ještě někdo hraje? : P

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
27. 4. 2013 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no vzkaz pro ty co uvažují o placené verzi je samotný odliv 3/4 populace během prvního čtvrtletí od spuštění.... . zlatý wow

Xenus
Xenus
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
27. 4. 2013 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Plus tam přidali achievementy... takže se na tom i f2p hráč celkem na expí... jen na některých z nich nejvíc mi to dalo nějakých 2. 5k exp. Byl jsem spokojen díky tomu jsem se i tak celkem dostal na 42lvl... ale co pak warzone 5krát do týdne je fakt málo... spacebattle můžeš hrát 3krát tak sice ze začátku je to celkem lehké ale ty další space ti ty 3 skoro ani nebudou stačit...

Miroslav Hesoun
Miroslav Hesoun
Level 1 Level 1
27. 4. 2013 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S legacy se začínající hráč trápit nemusí. První postavu bude chtít stejně dojet do 50ky a to mu zabere 2 měsíce určitě. Než ho napadne, jestli vůbec, hrát za další postavu a využije legacy, tak už bude stejně vědět sám nejlíp, jestli hrát dál f2p nebo platit.

Onos T'oolan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Saix např. na Tomb of Freedom Nadd je spousta cz/sk guild, které progresují hard mode Denovy či Asation. Normal verzi zvládneš i s worldem

Onos T'oolan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak legacy systém je system perků-- legacy je opravdu fajn čili např. když máš odemčený všechny rozhovory se společníky odemkne se ti pro všechny postavy boost critical strike, accuracy, víc hp apod... to samé platí pro buffy... doexpíš další postavu a máš buff na všech nebo koupíš si rockets boost (cca +3mega na 30 sec cd) a máš to na všech postavách .

Miroslav Hesoun
Miroslav Hesoun
Level 1 Level 1
27. 4. 2013 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V placenej si na začátku můžeš vybrat z více ras, ale classy máš k dispozici všechny, takže jde jen o vzhled. Já začal platit asi až od 10 levelu, takže jsem na výběr taky neměl. Platící levelují rychleji a sbírají rychleji credity, přičemž ceny u prodejců mají nižší. Příběhová část se všemi vedlejšími questy ti ale zabere několik desítek hodin, přes stovku asi určitě, takže ono není zas kam pospíchat. Já nakupoval dost vybavení přes aukci, ale přišel jsem tím trochu o zábavu. U většiny NPC se stejně platí "pověřeními", která sbíráš za questění. Jako free hráč si budeš muset počkat o něco málo déle na speeder, ale z počátku se stejně moc nenaběháš, rozsáhlé planety přijdou až později.

Co je ale hodně blbý, jako free hráč máš omezenej počet slotů pro spelly. Jako předplatitel si můžu UI přizpůsobit a přidat si další řadu slotů dole nebo po stranách. Já hral jako subscriber, takže nevím přesně kdy se to zlomí, ale slyšel jsem, že od levelu 30 (z 50ti) už je to skoro nehratelný. Já sám jsem ke konci používal skoro 30 políček, ale coby f2p hráč máš tuším jen 12. Takže je potřeba dobře přebírat, který skill potřebuješ nejvíc, případně si je zaměnit, když narazíš na zdánlivě nepřekonatelného protivníka.

Netuším jaká omezení mají PVP arény a raidy pro f2p hráče. Musel bych si býval najít nějakej pořádnej guild, abychom mohli dát vůbec dohromady dostatek hráčů a to už se mě nějak po 3 měsících hraní nechtělo. Já se nechtěl omezovat v ničem. Za celou dobu mě hra stála 6 stovek a to beru skoro jako slušnost zaplatit. Nová áčková hra stojí 2x tolik a jen u málokteré vydržíš tak dlouho. Ale to už je na tobě.

Xenus
Xenus
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
27. 4. 2013 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud sem to dobře pochopil v Legacy si můžeš udělat nějakej Familiérní strom ale je to zbytečné když free hráč může mít 2 postavy... Po 3měsících co jsem hrál a nehrál sem se dostal na 42lvl. Už si říkám, že tam vrazím prachy jinak se toho konce pomocí flashpointů, warzonů dožiju nejdřív za půl roku

Legacy sice můžeš vrazit kredity do toho aby ti to dávalo víc expů z toho na co se chceš víc zaměřit

Onos T'oolan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak omezení je tam dost... byl jsem předplatitel tak 3/4 roku... teď už nějak nemám čas takže info bude tak 4 měsíce staré. Tak hlavně free verze je dělaná hlavně pro expení. Až vyexpíš zapomeň, že budeš každý den chodit flashpointy a sbírat eq. Operace (Raidy) jsou úplně pasé. Free verze má zpomalené expení. Ma omezený počet kreditů. myslím cca 350k a ber v potaz, že já jsem vydělával cca +500k za den v daily qustech. Čili si eq nekoupíš ani za kredity jelikož např. jedna ze čtyř součástek meče - hit (určuje damage meče) stojí 1mega kreditů. Některá omezení se dají odemknout za kredity z aukce, čili si můžeš koupit sjednocení barvy, další pozice pro profesi, týdenní volný pass do pvp či flashpoinů atd. Já zkoušel free verzi asi den mezi platbami a pro mě to bylo nepředstavitelné, abych hrál free verzi. ČIli na expení dobré, na klasické mmorpg špatné.

Dubisek
Dubisek
Level 1 Level 1
27. 4. 2013 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvažuju nad tím že si hru zahraju... muže mi někdo napsat rozdíl mezi placenou-free verzí? a něco o hře přidat? pm klidně...

Reklama
Reklama