Zpět na článek

Diskuze: Takhle se nahrávaly zvuky tanků do War Thunder

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Cannaboss
Cannaboss
Level 1 Level 1
22. 10. 2013 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skalfok

Stane se . )

Skalfok
Skalfok
Level 1 Level 1
21. 10. 2013 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chlapci WoW opravdu nemá 100 mil. Člověk se může překlepnou a omylem přidat nulu

Cannabos a ty neměj vánoce z toho, že se člověk přemáčkl. Ty jsi taky napsal vidělat místo vydělat a já se tady z toho nepokakám.

thundeus
thundeus
Level 22 Level 22
20. 10. 2013 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

War Thunder je nejlepší.

martyEF
martyEF
Level 1 Level 1
20. 10. 2013 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

člověk si odjede na víkend na chlastačku a nestačí se divit jak se to tu rozjelo ... vše co píšete je pravda, nahání si zisk a na staré hráče se*ou a když se jim to snažíš řict že to chceme jinak, tak tě na foru totálně uzemní že seš menšina a že mají celé oddělení na to, aby jim říkalo co hráči chtějí a tak to i dělají, a když po nich chceš nějaky čísla z nějakého průzkumu tak prostě odpoví že jde o interní informaci, s takovým přístupem ať si ****

Reklama
DwaneDibbley

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

WG sice ma penize, ale nepouziva je na vytvareni kvalitni hry pro hrace, pouze se snazi maximalizovat zisk. Pro maximum zisku potrebuji na hru nalakat co nejvice platicich hracu, coz jsou v prevazne vetsine noskill decka, co si platbu vybreci u rodicu. Aby toho dosahli, zjednodusi hru jak to jen jde aby i ti nejhorsi hraci neco nahrali a byli ochotni v hrani pokracovat a platit.

WG ZATIM nema konkurenci, takze hru przni a przni a se vsema komu se to nelibi si jen vytiraj prdel, protoze vedi, ze hraci nemaji na vyber. A prave tady maji sanci mensi studia, kterym rozpocet nedovoli masove reklamni kampane apod. , ale casto musi naslouchat hracum a delat hru pro ne a ne jen pro sebe.

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
19. 10. 2013 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to urcite, ale je videt jak s nema zachazej, wowp totalne p*covina, world of tanks nesnasi polovina komunity, ale hraje to, protoze jina podobna hra neni a jediny k cemu jsou ty penize dobry, ze jejich reklama je v televizi a kazda google reklama ti vygeneruje jako prvni world of warplanes. Super.

Cannaboss
Cannaboss
Level 1 Level 1
19. 10. 2013 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebudu tady resit jestli je to nejbohatsi studio a nejhranejsi hra. Proste maj urcite vice penez a moznosti nez Gaijin Entertainment, kterej nemel velky penize z ceho videlat.

DwaneDibbley

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kojot: ta hra ale hledi na potreby hracu. Na potreby nejvynosnejsich hracu, coz jsou lowskill decka. Takhle funguje herni prumysl uz hezkych par let (krasnym prikladem budiz vyvin WoW) .

kojot
kojot
Level 1 Level 1
19. 10. 2013 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cannaboss: Asi máš pravdu, že bych se neměl sr. . do takové pos. ané hry která staví na tom kolik to hraje hráčů a vůbec nehledí na jejich potřeby...

Reklama
DwaneDibbley

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cabbanoss: kdyz nemuzes uvest svoje lzive zdroje tak se koukneme primo na [ odkaz ]

Zde vidim rekord 190, 541 hracu hrajicich na jednom serveru najednou, coz nepoukazuje na hranost ale na to, ze wot nezatezuje server tolik jako jine hry, takze si mohou dovolit vice hracu na jeden server (o tom, ze jim to laguje aby lamali tento pseudorekord radeji pomlcime) . Navic jsou hraci na jednotlivych serverech od sebe oddeleni, zatimco v jinych MMO hrach vyuzivaji shardy, kde je jeden svet spusten na nekolika serverech, takze server utahne treba 10k lidi, ale ti jsou navzajem propojeni v jednom svete (prikladem budiz EVE) .

Druhe cislo udava 800k hracu VE SPICCE + NA RUSKYCH SERVERECH. Selektivni cislo v krajich s nevalnou herni povesti, navic nikterak vysoke.

Takze se znovu ptam, kde mas ta svoje multimilionova cisla, a kde maz alespon zminku o tom, ze WG je nejbohatsi studio na svete?

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
19. 10. 2013 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cannaboss: Je videt ze sis pekne otevrel hubu, tak ja ti ji zase zavru. Wowk hralo v nejvetsi slave 12 mil hracu, ale hracu co meli zaplaceny hrani, cislo hracu co to nekdy zapli a meli hru koupenou a registrovanou je daleko vetsi, Wot se nechlubi kolik jim to hraje mesicne, ale kolik se jich registrovali, u free to play hry, naprosto nepodstatna zalezitost, kdyby ukazali cislo kolik lidi u nich utratilo aspon 10 E, tak kolik jich bude? 2 mil? .

Je v knize rekordu: Ale ne s nejvetsim poctem soucastne hrajicich hracu, ale s nejvetsim poctem soucastne hrajicich hracu NA JEDNOM SERVERU, to je velky rozdil a zase to neznamena nic, protoze to nikomu nepomaha, kazda hra by se mohla spoustet na vlastnim serveru a na hrace by to nemelo zadnej dopad, je to uplne nepodstatnej rekord. Takze si zase vklidu sedni na prdel a uklidni se, diky .

Srovnavat cisla registrovanych u Wot a Battlefieldu, kdyz jeden je zadarmo a druhej stoji penize, to je logic jak pod na me z boku. Ses presne ten tip, co hlasa, ze wt kopiruje tanky, protoze vypadaj stejne jako ve wot

Cannaboss
Cannaboss
Level 1 Level 1
19. 10. 2013 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kojot

LOL neber to cislo co se ti ukazuje ve hre. To je jen evropskej sever. A ty jsou minimalne 2 Kdyz vis pi. . , tak se do toho prosim neser.

Skalfok

wow opravdu nema 100 mil. hracu ale rozesmal si me dobre. Seknul ses o nulu. V dobach sve nej. slavy mel pres 12 mil. Ted ma pod 10. mil. Prej 100 mil. LOL kluku netlac tolik na pilu

DwaneDibbley Wot je v guinessove knize rekordu s nejvetsim poctem soucastne hrajicich hracu. O tom se wowku apod. muze jen zdat. Je to v soucastnosti nejhranejsi hra a na tom ty nic nezmenis

DwaneDibbley

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak WoW pokud se nepletu tak na zacatku roku mel neco pod 10M subs, a jde to mirne dolu. WoT si o techto cislech muze nechat jen zdat a rekl bych ze 2M aktivnich nebudou mit ani s japoncema.

Skalfok
Skalfok
Level 1 Level 1
18. 10. 2013 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kojot - nemáš pravdu. Na EU serveru je průměrně kolem 21: 00 hodiny cca 150 k hráčů a o víkendu samozřejmě ještě víc. Pak jsou další severy. Takže si myslím, že denně se tam tam 1, 5 milionu hráčů vystřídá, ale 60 mil. to fakt není.

Nicméně jak píšu. WoT se prostě pustilo do systému ždímání hráčů. Prosazuje hráče, kterí nic neumí, ale kupují si úplně všechno za peníze na úkor veteránů, kteří už si toho tolik kupovat nemusí.

Veteránská komunita WoT je nasraná, proto přeju Gaijinu, aby tam přišlo co nejvíc hráčů a Ti pubertální blbečci, ať si hrají WoT.

Reklama
Skalfok
Skalfok
Level 1 Level 1
18. 10. 2013 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cannaboss - Možná jsi zapomněl na Blizzard. World of warcraft, Starcraft a Diablo 3. Myslím, že WoW má kolem 100 mil. hráčů. Takže WG nemá proti Blizzardu asi šanci.

martyEF
martyEF
Level 1 Level 1
18. 10. 2013 06:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bělorusákům prostě po úspěchu před rokem narostlo ego (čti péro) teď zjistili že se můžou vykašlat na hráče co tam jsou už od začátku a že jim stačí peníze z peněženek rodičů malých dětí co se tam nahrnuly, že 60 mil. accountů? možná, ale aktivních je malé procento, dle nich je vše ok a dělají to tak jak prej všchni chtějí, je to výsměch a dobře se jim to vrací v totálním failu jménem World of Warplanes, hra jim má vyjít 13. listopadu a online tam bývá ztěží 1000 hráčů a to tak 3/4 jen díky akci jak snadno získat premium účet do WoT, dle nich opět v pohodě, s tímto přístupem čekám po spuštění WT opravdu velkej odliv, minimálně těch co do té hry moc nevrazili ...

HSGID
HSGID
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
18. 10. 2013 00:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hravam WOT ale ako pozeram na toto tak prejdem na to sak to nie je normalne v tom WOT ten ich dementni MM a dokonca ani tanky nemaju pancierovanie ake maju mat a cim dalej tym viac to hra dementov cize ti tam nikto nepomozes ak poziadas

DwaneDibbley

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cabbanoss: odkdy ma pocet accountu co docineni s hranosti (obzvlast u f2p hry) ? Si muzu naprogramovat piskvorky a botem naregistrovat 100M accountu a hned budu mit nejhranejsi hru? A co to tvrzeni o nejbohatsim studiu? Mas k tomu nejake podklady, nebo jentak placas abys vypadal jako velmi informovany boss?

kojot
kojot
Level 1 Level 1
17. 10. 2013 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cannaboss: Jo 60milionu REGISTROVANÝCH hráču a pokud vím tak součastně to hraje kolem 80 000 hráču a z toho vyplíva, že ten zbytek 59920000hráčů přejde raději na WT.

Reklama
Cannaboss
Cannaboss
Level 1 Level 1
17. 10. 2013 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DwaneDibbley

Wot mel pred pul rokem 60 milionů registrovaných uživatelů. Ktera jina hra to ma? Treba takovej battlefiel 3 ma 13 mil. uzivatelu.

A drzi rekord v poctu soucasne hrajicich hracu. Dopln si znalosti komiku.

DwaneDibbley

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lol, zkouset neco na ofik foru WoT je hooodne velka troufalost. Tam staci krivi pohled proti hre/firme a tamnejsi dva gestapaci (idahou a clear) te ubanujou az zcernas.

martyEF
martyEF
Level 1 Level 1
17. 10. 2013 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak já vůl jsem se snažil diskutovat na ofiko foru WoT k nové aktualizaci 8. 9 takovej shitstorm od některých hráčů a komunitních manažerů jsem dlouho neviděl, totálně zaslepené ovce a když je upozorníš na jejich chyby a na problémi hry v poslední době tak se na tebe vrhnou jak slepice po flusu, jak omezeně myslící stádo jsem dlouho neviděl a opět mě posunuli dalším krokem směrem k WarThunderu a také i mé spolubojovníky ... opravdu neuvěřitelné jak se chovají ke svým platícím zákazníkům ...

vajajo
vajajo
Level 1 Level 1
17. 10. 2013 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

senrimer: Ještě bych dodal, že tanky budou moc střílet nepřímo (trochu jako arty) . Jinak sem rád, že jsou lidé tak oddaní WT jako já

DwaneDibbley

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejbohatsi studio na svete? Nejhranejsi hra na svete? To mas odkud ty komiku?

Reklama
Cannaboss
Cannaboss
Level 1 Level 1
17. 10. 2013 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ty zvuky motoru ve world of tanks jsou otresny. Kazdej tank zni stejne. Nechapu ze tak bohaty studio neni schopny obstarat realnejsi zvuky. Do wotka jsem si to namodoval, takze jsem uz spokojenej. Ale nejbohatsi studio na svete a nejhranejsi hra na svete a predbehnou je takovyhle manici. A ten macth making to je neco co vas muze klidne privest do ustavu. S jednim tankem mam vyhernost 65% a s jinym, kterym davam jeste vic mam 40% i kdybych se pretrhl, nejde s tim nic udelat. Uz po prvni minute sme chudsi o 3 tanky kazdou bitvu. A wargaming rika ze jsou s MM spokojeny a nic zasadniho menit nebudou. Snad jen do timovejch her ted planujou zmenu. Kazdopadne furt je to pro me nejlepsi hra a nic jinyho nehraju, ale s nekterejma vecma me fakt serou moc.

Reklama
Reklama