Zpět na článek

Diskuze: Tvůrce hry Pathfinder neočekává od příští generace konzolí výrazný grafický posun

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Theogreel
Theogreel
Level 1 Level 1
18. 3. 2020 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já ani nic převratného v grafice nechci. Myslím, že je na to čas. Spousta času. Myslím, že každý to vidí jinak - "naši grafici tam viděli obrovský rozdíl, já ne".

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
18. 3. 2020 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak buďme upřímní, spoustu výkonu si sebere 4K a 60fps (který snad se již stanou standartem) ale i to beru jako posun i když osobně bych ocenil, kdybych si u her mohl vybrat jak výkon konzole využiji, zda rozlišení 4K nebo se spokojím jen s FullHD ale lepším vizuálem. To ale bohužel nejspíš nehrozí. Druhá věc je, že pokrok nebude z počátku moc znatelný a to dokud neodříznou i stávající generaci a nebudou se plně věnovat té nové, což MS v plánu nemá a tak se hry stále budou muset podřizovat té nejslabší, stejně tak i tvůrci třetích stran jen tak neodříznou tak obrovskou základu potencionálních hráčů (Xko 40mil a PSko 100mil pokud se nemýlím)

Josh

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zda se ze ma pravdu. Skok v grafice tam skutecne neni

Reklama
Reklama