Zpět na článek

Diskuze: Tvůrci SOCOM před uzavřením pracovali na FPS titulu pro PS4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Andrea
Andrea
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lukkys je az neuveritelne co dokazes napsat, fakt sila. 😲

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Riskantní je to možná u nových studií, která nemají dostatek zkušeností.

Lukkys

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chepa - Právěže konverze na jiné platformy není tak náročná a drahá jako celý vývoj a vyplatí se. Dělat hru jen na jednu platformu je riskantní.

Chepa
Chepa
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lukkys - ale hovno, kdyby jim to nevydelavalo tak to asi neprovozujou ... A prave kdyz se hra dela na jenom jednu platformu o to vic je ta hra kvalitnejsi ... protoze vyvojari se mohou soustredit na hru a ne na porty na ostatni platformy.

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lukkys: Jen ve tvých sladkých snech.

Abakanius
Abakanius
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MAG mě tehdy docela bavilo. Grafika sice nebyla úplně nejlepší, ale zábava byla velká.

Smejdcz
Smejdcz
Level 1 Level 1
25. 4. 2013 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lukkys: S prominutím, drž už hubu...

Lukkys

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vývoj pro jednu uzavřenou platformu je srazil na kolena. Hry si na sebe nevydělaly a SONY už to dotování nebaví, stačí, že se musí dotovat PS 3 a co teprve balík za PS 4, čeká to více konzolových studií.

Reklama
Reklama