Zpět na článek

Diskuze: Unikátní ohnivé zbraně v Dragon Age: Inquisition

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Reditel.Lolek
Reditel.Lolek
Level 1 Level 1
1. 5. 2014 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FireWolf napsal: "nějaký nekonzistentní trollí průjem... blablabla... souhlasím s Reditel. Lolek, jsem jen hloupý troll a retard... blablabla"

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
30. 4. 2014 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Reditel. Lolek: Nejoblíbenější? Wtf, dovol, abych se od srdce zasmál. Hru jsem hrál, když vyšla a něco ti o sobě řeknu: mám velmi špatnou paměť (ne, to není výmluva, ale je to pravda a hodně mě to znevýhodňuje v osobním životě) . Takže promiň, že si nepamatuju jméno jedné postavy ze hry, kterou jsem hrál před x lety. Navíc ze dvojky mám nejradši Varrica, to jen tak abys věděl. Ale co už, ty jsi zase nenapsal žádný klad, jak jsem se tě ptal, ohledně jedničky, takže předpokládám, že jsi jen troll nebo hater nebo obojí. Takže si odhlásím odběr a věř, že mi nebudeš chybět

PS: měl by ses naučit líp číst, psal jsem: "Varric a Cassandra (nebo Isabela? Proste ta piratka" takže kdo z nás dvou je mimo? Zjevně ty. Jo a ještě k těm postavám. Ty jsi napsal, že postavy jsou špatné. Já argumentoval tím, že oproti DAO nebo DAA jsou sice špatné, ale zas tak ne, aby na nich nedržel celý druhý díl.

Reditel.Lolek
Reditel.Lolek
Level 1 Level 1
30. 4. 2014 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Halalí: ad Cassandra - vidíš tam ty uvozovky? Jen tím dokazuji, že si FireWolf ani nepamatuje svoji nejoblíbenější postavu, ale je to omluvitelné, vzhledem k jejich "kvalitám" 😗 Navíc sám nejdřív píše, že postavy jsou špatné a nezajímavé, pak najednou otočí a dává je do kladů. No comment. Retardace.

Nicméně zatím jste nebyli schopni přednést jediný aspekt hry, který by stál za to, aby jste si odůvodnili 7/10 a v podstatě jen souhlasíte s mými argumenty. Hodnotíte, ani nevíte na základě čeho. FireWolf přišel s postavami a boji, ty jsem mu sfoukl jak pírko a Varric tuhle parodii na RPG nespasí.

Halali
Halali
Level 1 Level 1
30. 4. 2014 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Reditel. Lolek - Cassandra moc kroutit zadkem nemohla, páč vyzpovídala Varrica a nebyla v Hawkově partě, milý trolle, nebo hattere, asi si ji pleteš s pirátkou Isabellou . Ale to je jen detail, působíš jako troll, nebo DA hatter (jestli jím nejsi, tak se omlouvám) a je tedy zbytečné tě "krmit". Jen ještě dodám, že dabing rozhodně nebyl špatný, Varric byl skvělá postava a hláškovací Isabella taky (ostatní byly klišoidní, to s tebou souhlasím) . Jedno město a opakující se dungeon otravoval všechny hráče i mě. Pokud to chápu dobře tak podle tebe je s*ačka i DAO (ehm? jedno s nejlegendárnějších novodobých RPG) a snad i BG ("Příběh ctrl-c/ctrl-v klišé už od dob BG", jakože nechápu, na svou dobu byl příběh BG skvělý nemluvě o obrovské komplexnosti, rozsáhlosti a složitosti hry, která nebyla podle mě dosud překonána) . Jsem sice trochu fanboy, DAO je prostě moje srdcovka (podobně jako BG a BG 2) , ale rozhodně ne zaslepený na DA2 vydím moře chyb moře nedostků (lokace, respawn, nudnější příběh, konzoloidní bitky, horší levelování, nemastné neslané postavy atp. ) , ale ono pouhopouhé jedno dohrání mně prostě docela bavilo, asi tak na těch 7/10 s přivřeným okem. A to ze mě dělá mainstream casua, který hraje hry přibalené k banánům z Tesca, inu zajímavá logika, možná zkus nejdřív zjistit, co dotyčný hraje, než ho začneš osočovat, jako "hráče-tydýta".

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
30. 4. 2014 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Reditel. Lolek: Mě je totálně jedno, jaký máš názor na tu hru. I když je tak odlišný od mého. Takže piš si co chceš, kam chceš a kdy chceš. Z tvého projevu jsem jen prostě usoudil, že tě Dragon Age nebaví. Píšeš tu samá negativa, ale pozitiva nenapíšeš (tím nemyslím pozitiva na dvojce, je mě jasné, že tam žádné nevidíš, ale tak třeba na jedničce, nebo i tam žádná pozitiva nevidíš? ) .

Reditel.Lolek
Reditel.Lolek
Level 1 Level 1
30. 4. 2014 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Klasická biodroní logika. Protože žijeme v otevřeném svobodném světě? Protože mě trojka zajímá a určitě si ji zahraju, abych mohl argumentovat, kritizovat její špatné stránky a pochválit ty dobré? Nebo je na tom něco divného? Kritika podložená fakty není házení špíny. To, že někteří oprávněnou kritiku nesnesou, není můj problém.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
30. 4. 2014 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Reditel. Lolek: Tak jen aby bylo jasno, nepsal jsem nic o 11/10, hru hodnotím 7/10 a za sebe můžu říct, že hra mě oproti jedničce nebavila. Ale to neznamená, že to je špatná hra. Nechápu, proč sem pleteš něco takového, že zakroutila zadkem. Já se tu normálně bavím o postavách a ty tu napíšeš takovou blbost. I kdyby zakroutila zadkem a mě se to líbilo, tak tomu stále dám (překvapivě) 7/10. Nebudu tu argumentovat s někým, kdo je zjevně zaslepený svým názorem a bude na něm pořád trvat.

A když teda podle této věty: "Herní mechaniky oproti zdegradované jedničce zdegradovali ještě víc. " jsou špatné oba dva díly Dragon Age a nepřinesly podle tebe nic nového, dvojka je navíc totální odpad (dle tvých názorů) atd. tak mi vysvětli jednu věc. Co děláš u novinky o Dragon Age? Já taky nechodím ke hrám, co mě nebavily, co jsem nehrál, co hrát neplánuju a nešpiním je (i když by to bylo v některých případech oprávněné ) . Neberu ti tvůj názor, jen mě zaráží, proč ztrácet čas u této novinky, když můžeš dělat něco smysluplnějšího.

Reditel.Lolek
Reditel.Lolek
Level 1 Level 1
30. 4. 2014 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FireWolf: "Cassandra zakroutila zadkem... Best game evaaah... 11/10. "

Postavy napsané dobře nejsou, opravdu. Nebudu se opakovat, ale jsou jen hloupé, ploché, x-krát viděné dříve. Možná Varrica ti nechám.

O soubojích jsem taky psal: trapné, nudné, konzoloidní. Nevyužitý potenciál zkryplený fillerama, které ještě více rozbíjí už tak slabý požitek.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
30. 4. 2014 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Reditel. Lolek: tak tady se musim DA2 zastat. Ano, hra to byla o dost horší nez jednička, dokonce i nez datadisk k jedničce, ale mela taky par kladu. Predevsim postavy, kdyz uz nic jineho. Varric a Cassandra (nebo Isabela? Proste ta piratka ) byly dva skvele napsané charaktery. Taky se me líbilo zrychlení soubojů (i kdyz stále mam radsi pomalejší a taktictejsi z jedničky) . 2. dilu bych dal taky 7/10.

Reditel.Lolek
Reditel.Lolek
Level 1 Level 1
30. 4. 2014 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

trissaana: Máš to své tvrzení čím podložit nebo sis jen chtěl/a vyzkoušet, co dělají ty divné hranaté čudlíky s ještě divnějšími znaky? Můžeš mi sem udělat výpis všech těch her a s odůvodněním?

Světlé stránky...ahahaha. Jediná světlá stránka bylo tlačítko Uninstall. Na dvojce není jediný aspekt, který jde považovat za dobrý. Herní mechaniky oproti zdegradované jedničce zdegradovali ještě víc.

Naprosto nejasné RPG prvky a staty k ničemu. Špatná itemizace a vývoj postavy. Level design k smíchu (nebo pláči) , jedno mrtvé město bez života, jeden opakující se dungeon. Prázdnota a linearita kam se člověk podívá. Tupé a nezajímavé charaktery bez charakteru. Ještě tupější dialogy, které v podstatě nic neovlivní. Hlavně jak skončí (homo) sexuální scénkou. Přesvědčení podle retardované šablony "Zlý-Neutrální-Hodný". Neexistující AI nepřátel se směšným designem. Trapné a nudné souboje. Otřesný dabing. Příběh ctrl-c/ctrl-v klišé už od dob BG. Nedotaženost a nevysvětlení spousty věcí. Mám pokračovat a jít hlouběji?

Sorry, ale 7/10 tomu dá jen zaslepený fanboy nebo maximálně mainstream casual, na kterého je ta hra cílená.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
30. 4. 2014 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Halali: Naprosto s tebou souhlasim. Dvojka mela své svetle stránky, ale oproti naprosto bozi jedničce to byl, no, takový chudší a mensi bratr

Halali
Halali
Level 1 Level 1
29. 4. 2014 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Reditel. Lolek - DA2 nebyl sice žádný zázrak, ale hrát se dalo, jsou mnohem mnohem horší RPG. Osobně jsem to jednou dohrál (i s většinou nepovinných questů) a nechal to být, oproti DAO, které jsem dohrál několikrát (včetně DLC a datáče ) to byla velká bída, to je jasné, ale nesouhlasím s tím, že by šlo o takovou s*a*ku, jak tvrdíš. DA2 bych dal tak 7/10

trissana
trissana
Level 1 Level 1
29. 4. 2014 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Reditel. Lolek: horší než dvojka? Ale lze to a velice jednoduše, když je horších 90 procent RPG, které dnes vychází.

Reditel.Lolek
Reditel.Lolek
Level 1 Level 1
28. 4. 2014 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenze DA2 tady na Zingu - 9/10. Ahahhhaaa

"Vadí nám: oblečení na hrudnících ženských postav, slabší grafický kabátek hry"

"Dlouho jsme o tom diskutovali v redakci, Dragon Age 2 si zaslouží těch 8, 5 z 10, avšak půlky na Zingu nevedeme a 8 se nám zdálo zase málo, takže nakonec 9/10"

Hmm, profíci Jaký matroš tehdy frčel? Ta hra je to nejhorší, co kdy z Bioware vylezlo.

Upřímně, aby trojka byla horší, to už by ti šimpanzi, co si je BW najímá, museli během těch 3 let od minula dostávat poloviční příděl banánů a prodělat lobotomii.

Lukkys

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Michalien

Je to hustý.... Nemůžu se dočkat už ( ( Už to chci mít domaaa! ! ! !

FireWolf - Dvojka nebyla vůbec zpackaná, jen si musel vydržet nějakou dobu a pak tě to město uplně pohltilo a už nepustilo.

----

Taky tam jiné město nebylo že. Nedivím se, že tě nepustilo xDDDD

hRDLA

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Itr: A to není pravda, byl to takový pomalejší sympatikcý mladík plný sarkasmu, jednoduše moje nejoblíbenější postava následovaná Oghrenem

fallanga
fallanga
Level 1 Level 1
28. 4. 2014 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alistara jsem nikam nebral, ale měl jsem ho celkem rád. Přeci jenom Šedí strážci musí stát při sobě

Sir Edgar

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já osobně už nevěřím dragon age z 1 dílu jsem slintal druhej vypadal ještě lépe v novinkách a tak a nakonec to tu nemá cenu ani psát

Kheyle
Kheyle
Level 13 Level 13
28. 4. 2014 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zevran byl z dao jedna z nejzajimavějších postav škoda, že tam nebylo o něm víc (hodně dobře popsaná jeho minulost ale chtělo to s ním nějakou zajímavou misi) , třeba alistair byla dost klasická postava viděna všude (ikdyž jsem ho měl rád no ) ale nijak zajímavý kdyby nebyl parťák od začátku a tank tak ho nikde neberu nejvíc se mi líbil asi oghren

Tupoun CZ
Tupoun CZ
Level 1 Level 1
28. 4. 2014 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je pravda, že druhej díl byl dost omezenej, chyby tam byly. Ale ten příběh byl boží. A zajímavých postav tam bylo víc než dost Varic samozřejmě vede

fallanga
fallanga
Level 1 Level 1
28. 4. 2014 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FireWolf: Každý má jiný vkus. Já jsem ho měl hodně rád.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
28. 4. 2014 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Murvudd: Protože jsem původně měl krabicovku na Origin, jenže jsem tam skoro vůbec nechodil (na co taky mít jednu službu nainstalovanou jen kvůli jedné hře, že) . A pak to bylo ve slevě na Steamu a já si řekl, proč si to tam nekoupit (tam totiž nemusím mít Origin, stačí jen Steam) . Navíc jsem podpořil autory a vzhledem k tomu, že jsem jedničku hrál víc jak 150 hodin a jsem fanoušek toho dílu, tak proč ne. Někdo kupuje každý rok COD, jiní kupují BF, já koupil dvakrát DAO Ultimate Edition (a takhle to mám i u prvních dvou dílů Batmana, krabicovky i jen čistě na Steamu) .

fallanga: Já nevím, mě osobně vůbec, ale vůbec nesedl (jinak jsem s žádnou postavou v DAO ani DAA neměl problémy, kromě něj)

hRDLA

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten luk je otřesný právě by mě zajímalo jak bych si s tím zastřílel

----

Mě se nejvíc líbí ten meč potažmo ta staffka

Halali
Halali
Level 1 Level 1
28. 4. 2014 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hezké, byť zbytečné, ten luk je nejkrásnější

Paranoia
Paranoia
Level 1 Level 1
28. 4. 2014 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FireWolf: Jednička byla kus dobrý hry, to je pravda. Máš pravdu postavy byli dobré. Zbroj byla omezená možná kvůli tomu aby byli postavy propracované. Doufejme že to nezmrší, zatím to vypada nadějně

Reklama
Reklama