Zpět na článek

Diskuze: V Assassin's Creed Rogue se podíváme i do přítomnosti

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

dusty
dusty
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PlayStation
2. 10. 2014 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebo to bych spíš bral u Unity .

dusty
dusty
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PlayStation
2. 10. 2014 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ori63: Ne, já bych bral 60 sekvencí o 10 misích .

ori63
ori63
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
2. 10. 2014 06:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dusty : ty bys radej 60 sekvenci a každou o jedné jediné misi vid

dusty
dusty
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PlayStation
1. 10. 2014 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

steragery: No, uvidíme, snad máte pravdu . Ale i tak je prostě pro mě málo .

steragery
steragery
Level 1 Level 1
1. 10. 2014 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dusty: može to mat iba 6 sekvencii ale ak v každej sekvencii bude dostatok misii tak nevadi že ich bude iba 6

Smuky
Smuky
Level 1 Level 1
1. 10. 2014 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ltr33 : Ano vymysleli si příběh ne vážně historie je základ téhle série už jen ten citát ubisoft : History is our playground , mluví za vše a ty informace jsem si ověřoval a jsou pravdivé a to i dost přesné

Sutom
Sutom
Level 1 Level 1
1. 10. 2014 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K té diskuzi ohledně historie by se hodil jeden citát: , , Vždycky je prostor pro desinformaci".

Kheyle
Kheyle
Level 13 Level 13
1. 10. 2014 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skallagrim - ty si blbej a nebo si na to hraješ? Ještě jednou nenapsal jsem, že mě nebaví minulost v AC jen, že mě nejvíc baví přítomnost a díky toho pokračuji v dalších hrách od nich abych se dozvěděl co se stalo, ale to neznamená, že mě nebaví minulost. Jen je šíleně stereotypní a každý díl byl stejný je to hrát jako kdyby furt dokola...

smuky - tak se někdy koukni do knihovny po těch informacích a zjístíš, že jsou dost nepřesné a hodně si k tomu vymysleli...

dusty
dusty
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PlayStation
1. 10. 2014 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cože jenom 6 sekvencí? To je hra fakt k hovnu, já čekal něco ve stylu Brotherhood a Revelations, tedy aspoň 9 sekvencí .

Virus
Virus
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
1. 10. 2014 01:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se jim nedivim. Taky bych to přestal číslovat. Za 5 let si říkat : "Čau Pepo. Tak co, hrál si to nové AC? A jaké? To XIV? Ne to XVI. " No to by mě fakt už sralo.

Smuky
Smuky
Level 1 Level 1
30. 9. 2014 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

23cicer : jasná věc 👍

DM : Jo to mě taky , ani tu databázi Animu jsem v AC IV BF celkově vynechal V Unity ji projedu pětkrát

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
30. 9. 2014 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Smuky - ale souhlasim s tebou v tom, ze hra muze nektery jedince posunout dal (vzbudit zajem atd. )

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
30. 9. 2014 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Smuky - hloubkou mam na mysli take perlicky, ktery prave v ucebnicich nenajdes. . ac = ucebnice

Desmond Miles
Desmond Miles
Level 1 Level 1
30. 9. 2014 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Smuky

Přesně. Díky Animu jsem si zamiloval Válku o Nezávislost. A celkově jsem se toho hodně dozvěděl o postavách i stavbách. Jen v BF mě ty stavby moc nezajímaly

Smuky
Smuky
Level 1 Level 1
30. 9. 2014 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

btw . Myslím si že ta databáze Animu doté hloubky docela jde , sice to neni nic odborného ale podle mě získáš celkem solidní přehled o dané historii ztvárněné ve hře...

Smuky
Smuky
Level 1 Level 1
30. 9. 2014 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

23cicer : Samozřejmě , to by pak nebyla hra ale učebnice Hra mě ale natolik zaujme že se sám od sebe do té hloubky ponořím . Tak např . hrál sem AC2 , ACBH a hra mě natolik zaujmula že jsem si sehnal knihy o Borgiích , našel info na netu a teď o nich vím vše a pak o celé renesanci která se díky pouhé hře stala mým oblíbeným historickým obdobím . Dokonce jsem si přečetl jedno z největších literárních děl z té doby a to Božskou komedii od Danta Ale ještě se musím o renesanci hodně učit o obrazech , umění apod . Ale aby jste si nemysleli že mě historie nebavila a po zahrání AC jsem se do ní zbláznil . Děják mě bavil už od školky kdy jsem koukal na historické filmy a dokumenty např. o starověkém Egyptě . Miluji celou historii , , Člověk co nezná minulost nezná i budoucnost , , .

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
30. 9. 2014 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Smuky - na maturu asi dobry. . nejhorsi vsak je, kdyz se clovek o tema zacne zajimat do hloubky. . potom si teprve uvedomi jak sou informace ve hre povrchne a nepresne podany. .

Smuky
Smuky
Level 1 Level 1
30. 9. 2014 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Desmond Miles : Ano , popletl sem to

Desmond Miles
Desmond Miles
Level 1 Level 1
30. 9. 2014 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Smuky

Třicetiletá válka? Nepleteš si to se Sedmiletou válkou?

Smuky
Smuky
Level 1 Level 1
30. 9. 2014 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ltr33 : POKROUCENÁ A NEPŘESNÁ HISTORIE ? ? ? ? WAAAAT ! ? Křížové výpravy , Robert de Sable , Jeruzalém , Richard lví srdce , Saladin , Acre , Damašek , templáři , Florencie , renesance , Leonardo da Vinci , vynálezy , obrazy , Medičejští , Borgiové , Řím , Niccolo Machiaveli , Benátky , dože , válka Benátek s Konstantinopolí , princ Sulejman , janičáři , byzantinci , Capadocia , Galate , Hagia Sofia , Yerebatan Sarray , Americká revoluce , Boston , New York , francouzsko-indiánská válka , Bostonské pití čaje , George Washington , Ben Franklin , Sam Addams , Zlatý věk pirátství , východo indická společnost , Havana - Kuba , Černovous , Charles Vane , Caligo Jack , cpt. Kidd , ostrovy v Karibiku , otroctví , Jižní Amerika , sedmiletá válka , severní Atlantic , VELKÁ FRANCOUZSKÁ REVOLUCE : Robespierre , Ludvík XVI , Marie Antoaneta , Notre-Dame , Napoleon Bonaparte , Pád Bastily .... . a tak dále a tak dále

V AC je jen fiktivní příběh a válka mezi Assassíny a templáři , fiktivní příběh se prolíná s přesnou historií a historických událostí , pravými postavamy co změnili svět , je tam vyobrazen život lidí v té době a to nemluvím o databázi Animu , já jsem se z AC naučil mnoho a znám kluka co maturoval na renesanční dobu v Turecku , na tohle se neučil a hrál ACR a tu maturitu udělal ! ! ! ! PCHE tohle je historická hra

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
30. 9. 2014 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Treba se jedna o nejlepsi pocin v trilogii jues. .

Skallagrim
Skallagrim
Level 1 Level 1
30. 9. 2014 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ltr33: Co to plácáš? Kde jsem já psal, že nehraješ "minulost"? To ani není možný, protože, a budu se opakovat, hra v minulosti zabírá opravdu většinovou část. Řekl jsem, že pro tebe ta hra musí bejt utrpením, když jí hraješ CELOU jen kvůli těm 5% z ní. Ale každému, co jeho jest.

Kheyle
Kheyle
Level 13 Level 13
30. 9. 2014 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skallgarim kde jsem psal, že mě to nebaví a nehraju minulost? Řekl jsem, že u serie jsem jenom díky současnosti, protože v té historii je to jen jedno a to samé nci se nemění za těch 6 dílů...

Kheyle
Kheyle
Level 13 Level 13
30. 9. 2014 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

smuky - pokroucená historie, nepřesná, fiktivní atd jo velmi hezky historické no pak by to byla tuctová hra jako cod ta současnost tomu dodávala něco víc. .

sutom - už nepočítají se současností to už ohlásili

ori63
ori63
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
30. 9. 2014 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Smuky brátře v čepeli zdílím tvůj nazor co se tíče historickeho hlediska ve hře

Reklama
Reklama