Zpět na článek

Diskuze: V Evropě začal hon na piráty

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

HALF-LIFEBLAZEN

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strec: Kolikrát hry koupím až o několik měsíců nebo i let později ve slevě na Steamu a pak si říkám proč jsem to nekupoval dřív například The Ball, ale štve mě že na dema kašlou protože i já bych rád nejdřív vyzkoušel jestli mě ta hra bude bavit než abych kupoval a warez se za prvé snažím už co nejvíc omezit na minimum a za druhé se mi už nechce stahovat gigabajty partů z rapidu či z torrentu s rizikem odhalením jen abych zjistil že mi to třeba nefunguje protože chybí nějakej soubor a ještě chytnu vira. Takže když mě něco zaujme hodně tak to třeba i předobjednám což je můj případ s Portalem 2 na Steamu a když si nejsem jistej ale taky mě zaujme počkám na slevu a pak si to koupím. Díky Steamu jsem se odnaučil warezit protože kolikrát jsou tak skvělé slevy že je to skoro až zadarmo.

HALF-LIFEBLAZEN

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Strec: Pokud jsi hrál Portal 2 s commentary modem tak tam říkali že měli i pár testovacích hráčů a podle nich přizpůsobili hru, proto například odstranili drtiče protože se jich hráči báli což mě zas mrzí protože na ně jsem se hodně těšil.

aSsAsSiNuS
aSsAsSiNuS
Level 1 Level 1
18. 1. 2012 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jake stastie ze netaham cez torenty no nechcel by som

lukass.petr
lukass.petr
Level 1 Level 1
18. 1. 2012 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mého se to stejně u nás praktikovat nebude, protože ani jedna z uvedených firem u nás nemá pobočku nebo nějaké svoje zastoupení. Bude se to týkat jen velkých států jako Francie, Německo atd.

Strec
Strec
Level 26 Level 26
18. 1. 2012 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

HALF-LIFEBLAZEN: Já právě rád limitovky a nebo collectorky a to už kolikrát půl roku čekat nemůžu. Proto co nejdřív warez (pokud je ta hra na vážkách) a pak hned rušit nebo pokud se tak již nestalo, rychle objednat. A já právě rád krabicovky, takže u her co nejsou opravdu must have čekám (a je mi jedno, že to není limitovka, i když ta je vždy pro moji sbírku lepší) a nebo prostě kupuju (pokud jsou peníze a cena je přijatelná k obsahu) .

Kolikrát mi to "warez demo" zachránílo prachy... i nervy.

Proto já zásadně dělám seznam pro a proti u hry než si ji koupím a must have nebo také srdcovky mají body k dobru .

Ale většinou se snažím zjistit co nejvíce informací o hře, jenže kolikrát ani prodejce o hře neví téměř nic... osobní zkušenost z vícero hrama a vícero obchody. Podívejte se někdy na nějaky obchody a u hry co už je na trhu víc jak měsíc pořád nejsou doplněny požadavky na PC, to je pak těžky. A i tak někdy splňujete požadavky i více a přesto to nešlape jak by mělo, proto pořád chybí ty dema.

A hlavně, že dema se dělají na konzole, ale na PC, kde je ozkoušení konfigurace kolikrát zásadní... NE. Příklad u NfS: R, ktery jsem na PC nespustil (W XP) a na NB to jelo, ale musel jsem si hrát s nastavením a i tak to byla hrůza a děs.

P. S. : Ale jak je někdy vidět, tak kolektorky a limitovky nejsou zase tak limitovany, když jsem je několikrát viděl v nabýdce i necelí půl rok později, ale nerisknu si to u některých her .

EpiCenega
EpiCenega
Level 1 Level 1
18. 1. 2012 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to abych radši zabarikádoval dveře

Strec
Strec
Level 26 Level 26
18. 1. 2012 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

HALF-LIFEBLAZEN: Bohůžel nehrál, ale podle článků a pod. už jsem si o nich udělal nějakej obrázek a kladnej. Prostě Valve je teď firma, která dělá hry "pro hráče", ostaní jen pro zisk a když se to bude líbit, tak jen líp uděláme další díl na kterym se bude rejžovat. Taky jsem sem tam stahoval, ale teď si říkám, že i hru, kterou bych normálně snad ani nekoupil*... si prostě koupím . Ale zase na jednu stranu, pokud není demo a hra je pro mě rozporuplná, tak si to stáhnu a posoudím koupit/nekoupit (ale ani z tohoto důvodu se mi už nechce stahovat, sem na to už línej ) .

* hru kterou bych si nekoupil, neznamená absolutní sra..., ale hra, která není zrovna must have, ale něco v ní zkrátka je.

Ghartag
Ghartag
Level 1 Level 1
18. 1. 2012 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Raritanium : v obchodě si taky kupuješ věci, které nemají takovou cenu nebo je ukradneš ? Jen taková otázečka. Pokud se mi zdá, že to za tu cenu není, tak si to nekupuji ne ? Já teda vydělávám dost na to, abych si klidně mohl dovolit jedno CoD nebo MW měsíčně a to si vybírám jen ty tituly, co chci. Ten kdo není skrblík a je poctiví, tak ty peníze na tu hru vždy najde. Já už před 9 let žádnou hru nestáhl a vůbec mi to nevadí.

Druid
Druid
Level 1 Level 1
18. 1. 2012 06:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, tak já už dlouho nic nezpirátil... Co se týče her Anime a mangu stahuji po gigabbytech. Ale zase je pravda že jen ty seriály co nejsou licencované v ČR. Takže tím naší zemi a vydavatelům škodu nedělám

Strec
Strec
Level 26 Level 26
18. 1. 2012 00:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Raritanium: Ono u Valve asi nejde zase tak jak píšeš o ty hráče, jak taky o zisky. Jen mají tu strategii, že dobrá reklama (dobrá hra, přístup, komunikace, různé dárky-já třeba dostal na Vánoce H-L2ep1 ze steamu) je lepší než 100 DRM, nadávání na piráty, zkur... hra s desítkami patchů a u AC: B nefunkční MP s jediným řešením=kupte si net od někoho jiného možná to bude fungovat. Prostě si udělali dobré jméno a ti ostatní jsou prostě podle mě fušeři co si jen mastí kapsu... proto taky hry jak na běžícím pásu. Ale pravda co jsem slyšel, tak Valve poslouchá názory hráčů a asi v tom něco bude, když na valve nikdy nic a na ostatní jsou jen samé nadávky.

To jakou jde cestou Valve by se měli zabírat i ostatní, pirátství by ubylo a kvalitě by to přidalo. Nikdo by nepřišel zkrátka.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
17. 1. 2012 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnes už je každej svím způsobem pirát. Každej něco šmelí, krade, vydává za své, kopíruje.... atd. Kdo je bez viny, ten je blbej. A my ostatní, co jsme někdy sosly, tak to svedem na Prezidenta...ten krade i před televizí krásná pera! 👍

Raritanium
Raritanium
Level 1 Level 1
17. 1. 2012 23:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ghartag, platit příšerný ceny za hru, která si nezaslouží takovou vysokou cenu? Ne, to nedělám. Stahuju hry, ano, stahuju ale jen v nějáké míře atd...

Co se týče Ubi$oftu a dalších takových sra*ek, je to pořád stejné. Každý rok nebo dva nová hra, namastíme si kapsy a dáme lidem prázdné sliby. Jako to třeba udělala Bethesda, místo aby počkali s vydáváním hry, i přesto, že věděli co to má za problémy, ji vydali. Proč asi? $$$$....

Dejme si takový příklad: Valve dělá na hře a ví se už datum vydání.... Hra má problémy a oni s tím vydáním počkají a opraví to. Když ta hra i po vydání má problémy, snaží se dělat co můžou pro opravu a když ne, tak dají hráčům hezkou náhradu.

Takhle to dnes chodí, jsou lidé co serou na všechno a zajímají je peníze a jsou lidé, kterým nejde jen o peníze a snaží se. Těm se pak lidé odmění a proto vyhrává Valve ceny jako SoTY atd...

Ghartag
Ghartag
Level 1 Level 1
17. 1. 2012 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen hezky do stahovačů her. Jen hezky do nich. Co nejvíc pokut, aby si to příště rozmysleli

Warfaryn
Warfaryn
Level 1 Level 1
17. 1. 2012 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stačí nestahovat přes torrenty a jste v poho a ještě přes pochybný servery. @Silent souhlas i když steam nesnášim, tak ty jejich nabídky jsou opravdu neodmítnutelné.

Hades47
Hades47
Level 1 Level 1
17. 1. 2012 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

len tak nanich

Silent
Silent
Level 1 Level 1
17. 1. 2012 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problém píraství není v lidech ale ve hře. . odjakživa je vlasnot člověka chamtivost. . když můžeš být hajzl tak jim prostě budeš ale tento problém jde regulovat a to v podobě nabídka, poptávka...takový steam na to přišel a přiznám se a i ja jsem byl pirat. . pak přišel steam s akčníma cenama + free weekend a ja už rval čísla s kreditky do steamu. . protože jse to prostě vyplatí . . reagovaly na hrářče co oni chcou a taky jim to daly. . v tom je tajemství byznysu a ne když nějaky ubisoft vyda hru dejme tomu AC: B Přijdou z ideou že vrazíme tam DRM bude to fungovat...nereaagovaly na to že snad každý na to plival a odsuzoval to přesto to tam nechaly + příšerně vyřešený multiplayer... a pak brečely na twiteru jak cely svět pirátí jejich hry...a co mám teda dělat když mám utratit 1000, -Kc min. za hru ktera se mi sice libi ale neodpovída kvalitám ktere jsem požadoval + mi dokonce dává nevýhodu vůči tomu kdybych to mněl a) zdarma b) bez DRM za c) Multiplayer můžeš oželet. . stejne to většina lidem nepojede. .

Lonewolf
Lonewolf
Level 1 Level 1
17. 1. 2012 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já to pochopil tak že když podle IP adresy zjistí, že někdo stahoval určitou hru, tak už mu nic víc dokazovat nemusí a můžou mu dát rovnou tu pokutu.

S tím úplně nesouhlasím, najde se spousta lidí kteří si stáhnou hru z netu protože třeba na ni nebylo demo a chce si ji prozkoušet a pak, jestli bude stát za ty prachy, si ji koupí, a takovému člověku by měla přijít pokuta 20 tisíc? A co se týče Ubisoftu, ten by měl hledat problém spíš v sobě než pirátech, vytvoří si DRM ochranu která působí platícím hráčům potíže - jím je to jedno, hlavně že budou mít víc prachů, pomalu ničí assassins creed tím že z něj dělají dojnou krávu - jim je to jedno, hlavně že si namastí kapsu. . To mi příjde strašně neférové, a když si chci zahrát nějákou hru od Ubisoftu, tak si ji prostě stáhnu. Např. Valve se chová k zákazníkům férově, a když si chci zahrát nějákou jejich hru, tak si ji koupím, a rád

novarezo
novarezo
Level 1 Level 1
17. 1. 2012 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

njn, do domu vám vtrhnú bez súdneho príkazu, prepáčte chlapci, ale presne tak isto ako Zing zveličoval pri tom zaklínačovi tak zveličuje aj teraz, a to sa nedá nazvať inak ako "serú si do huby"

*zle vysvetlené slovo "cestujú"

versace186

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vo správach hovorili že nemáme nikoho púštať, lebo sú to všetko podvodníci, takže keby náhodou aj tak by som ich nepustil...:DAj ked platiť k pokute aj nové dvere no ale né nepustím ich!

Raritanium
Raritanium
Level 1 Level 1
17. 1. 2012 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už se těšim až toho nějakej chytrák využije a začne vybírat pokuty

versace186

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

blackwings má pravdu už sa nemusíte bát, je to v pohode unás...

Wojki
Wojki
Level 1 Level 1
17. 1. 2012 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

errormaker na uloz. to, czshare a podobný nemůžou...to by musel získat odnich informace o tom co kdo stáhl a oni nejsou tak blbý aby jim tohleto dávali

versace186

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

seandevline tak spravíš obchod vezmú ti všetky originálky a taký istý počet stiahnutých si možeš nechat, takže už zaplatíš iba okolo 40 000 euro to sa ti oplatí!

senrimer
senrimer
Level 1 Level 1
17. 1. 2012 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to platí na ty u kterejch najdou nelegalni kopie xD. Ale najdou te asi podle torentu

BlackWings
BlackWings
Level 1 Level 1
17. 1. 2012 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak za 1. Pochybujem že budú posielať upomienku na Česko alebo Slovensko keď tu ani nemajú pobočku a súdy o takú blbosť by sa ťahali mesiace, za 2. Ak to robia len tieto firmy tak keby prišli k Vám domov a vy nebudete mať hru s ich titulom tak proste ich to nemá čo zaujímať, za 3. Niektoré ceny hier vobec neodpovedajú ich kvalite a keď niekto ešte nepracuje a nemá 100 000 za mesiac tak proste by si ju aj tak nekúpil. Je to len moj názor.

Reklama
Reklama