Zpět na článek

Diskuze: Vampyr odhaluje systémové požadavky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Raina
Raina
Level 1 Level 1
10. 4. 2018 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zeby Konečne hra, ktorá má normálne požiadavky k tomu aka je velká a ako vyzerá?

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
10. 4. 2018 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Raina :-D LOL, cože???

Atrix85
Atrix85
Level 1 Level 1
10. 4. 2018 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pre fullHD dnes uz netreba high-end parametre. Co je fajn lebo si to zahra viac ludi na plnej grafike.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
10. 4. 2018 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Atrix85 To říkej hrám jako Deus Ex:MD, GR:WildLands, apod.

DruhejUcet
DruhejUcet
Level 1 Level 1
10. 4. 2018 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je jako vždycky přehnaný, samozřejmě to rozjedem i s horším vybavením :D

mike123
mike123
Level 22 Level 22
Hlavní platforma: PC
10. 4. 2018 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no stim i7 3930K to přehnali protože herni rozdil mezi i5 a i7 je zanedbatelny hry na i5 běží podobně jako na i7 😀 takže s i7 to neni žadny brutalní rozdíl takže nema smysl do herniho kompu kupovat i7 idealní jsou herni procesory i5 8400 a i3 8350K

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
10. 4. 2018 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mike123 To není aš tak pravda. 4 core i5 na nízkém taktu je vyloženě brzda. Pokud i5 ohulíte na 4,5GHz tak už moc ne. Dále tu je tzv. Frame time. Tedy stabilita snímků, která je většinou vždy lepší s procesory s více jak čtyř logických jader.

PetrX
PetrX
Level 1 Level 1
10. 4. 2018 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

už vidím jak hraje využívá 16 GB RAM nebo proč nedat do doporucenych to nejdrazsi GPU, nechapu proc jeste v roce 2018 se resej tyhle nesmysly jako systemove pozadavky :D

mike123
mike123
Level 22 Level 22
Hlavní platforma: PC
10. 4. 2018 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PetrX zaleži pouze na optimalizaci napřiklad far cry 5 rozjedeš i na gtx 950 na hratelnych fps okolo 35-40fps při ultra nastaveni 1080p a když daš polovinu anebo 4 věci na medium tak možna i na těch 45-50fps to pojede tož far cry 5 ma dobrou optimalizaci pořad lepši 40fps než 30fps u xbox one a ps4

flexo369
flexo369
Level 21 Level 21
10. 4. 2018 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PetrX gtx 970 je najdrahšia GPU? Môžeš byť ešte rád, že tam dali 900 sériu, lebo každá nová hra má v doporučených 1000 sériu. 16 GB RAM môže byť prehnané, 8 GB by malo v pohode stačiť. Systémové požiadavky sú nezmysly? No neviem, pre mňa to, ako mi hra pôjde, nie je nezmysel, ale keď myslíš..

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
10. 4. 2018 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od Life is Strange trošku skok. Zajímavé jsou údaje 16 GB RAM + 4 GB VRAM a 20 GB na disku. Jako kdyby měla být neustále načtená celá hra. Otázka zní, proč.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
10. 4. 2018 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Tohle už je jen rozežranost vývojářů, problém PC platformy, že máš hrubý výkon nad požadavky grafiky hry. U konzolí máš dané prostředky, u PC se řekne, že dnes je 16GB optimální, tak jebnou doporučený na tolik a nestarají se o hospodárnost. Snad jsem to dobře vysvětlit. Proč optimalizovat, když si tam můžeš dát vlastně jakýkoliv nároky i když hra vypadá hrozně. :D

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
10. 4. 2018 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel **Odpověď na komentář od uživatele @34990:**Neboj, já už si zvykl. Ještě vtipnější je, když 16GB RAM doporučuje hra, která má 4GB.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
10. 4. 2018 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Pozor! Ona velikost nic neznamená pokud se použije HW komprese. Tedy 4GB mohou být ve skutečnosti 40GB. Využití paměti s fyzikou, teselací, světlem, stíny, MSAA apod. taky žerou hodně paměti . Jsou to jen součástí renderu enginu tedy jejich velikost na disku je zanedbatelná. Pro upřesnění třeba teselace vytváří nová data až v běhu hry. Taky záleží na API. DX12 a Vulkan jsou naročné na paměť. 4 na 40GB přeháním jen pro pochopení. Je to složitější. Jediné co můžeme. Je hrubě srovnat to s jinými hrami až následně. Například když srovnáte R6:Siege a GR:WildLands tak vám vyjde obrovská neúměrna. Siege jsou malé ale docela dost detailní mapy kde WildLands je obrovský detailní svět. Obě hry mají ale stejné nároky na paměť.

Reklama
Reklama