Zpět na článek

Diskuze: Vyzkoušejte si tech demo Nvidie s realistickou tváří

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Cannaboss
Cannaboss
Level 1 Level 1
19. 5. 2013 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me je to taky lito

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
18. 5. 2013 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cannaboss: Jen mi to tak připadalo. Nemyslel jsem to tak, že to musí být 100% pravda. A 10x lepší? Bože, kdy někteří lidé dospějí do takové rozumné míry, aby pochopili, když někdo něco myslí s nadsázkou... Ale tak jestli to bereš vážně, že pojmem "10x lepší" jsem myslel doslova, je mi tě líto.

Cannaboss
Cannaboss
Level 1 Level 1
18. 5. 2013 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sry ale kdyz mi pises: ´´Spíš ty jsi nic moc jiného než nvidii nezažil´´ a pritom o me nic nevis, tak se mi zda ze se mne snazis za kazdou cenu urazit. Mel jsi vubec to techdemo spustene na kompu, nebo si videl jen to video?

Na zacatku si psal ze cryengine tohle strci do kapdsy a ze je to 10x lepsi. S tim se proste neda souhlasit ale zij si ve svym snu dal. 10x lepe to bude vypadat az tak za 4 roky.

Taky pises ze sem rikal jak je to hrozne realisticky Asi bysis mel moje prispevky znovu prdcist. O tom totiz nepadlo ani slovo.

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
18. 5. 2013 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cannaboss: Urazit tím, že nesouhlasim s tvym nazorem? Tebe asi urazí hodně věcí co? Mimochodem, to video má hroznou kvalitu. Všechno je rozmazaný. A tak jako tak, když se na to podívám, vidim tam krásné pory, nepatrné jizvy na tváři, oči jsou realistické a ne jen barevná panenka, na které je bílej čtvereček, jako na tomto tech demu od nvidie a nemluvě o tom, že ty uši má ten obličej nahoře takový, jako kdyby 35 let provozoval řecko-řísmekej zápas... Tenhle xichtík od nvidie vypadá tak jak vypadá hlavně díky světelným efektům, kterých je tam nerealisticky hodně. (moc tmavé stíny pod očima, podsvícené zelenou barvou, která by správně měla jít nepatrně vidět i na světlých částech obličeje, když už je tam to zelené světlo tak husté, jak to tak vypadá) Kdybych posuzoval přeplácanost světela, nvidia by vyhrála, ale co se renderingu týče, cryengine by vyhrál. To jde vidět už jen na těch divných grimasách úst atd. Ale iluze ti neberu . Podle mě ten obličej vypadá spíš jak kdyby patřil kyborgovi. Mimochodem, ještě k těm světlům. Když už říkáš, jak je to reslitický, tak jak to, že když jde zelené světlo jasně od spoda, tak jde vidět i pod očima, které jsou k tomu světlu v horizontu?

Reklama
Cannaboss
Cannaboss
Level 1 Level 1
18. 5. 2013 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ACzeMiky

Mylis se. Oblicej jsem nevidel ve hre ale v tech demu [ odkaz ]

Mylis se nejsem zastance Nvidie. Mylis se zazil jsem neco jineho nez Nvidii. Mel jsem uz asi 4 Ati grafiky.

Proste se me snazis za kazdou cenu urazit a pritom meles z cesty. S bohem

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
15. 5. 2013 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vpohode slecno

Lelanka
Lelanka
Level 1 Level 1
15. 5. 2013 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

LucyferEwill: Díky Já se dřív ptám a stejně jsem ho i po druhý přehlídla

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
15. 5. 2013 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

v textu tohodle clanku je odkaz GURU 3D

Lelanka
Lelanka
Level 1 Level 1
15. 5. 2013 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

LucyferEwill: A nevíš jak se to jmenuje? Ale jinak díky za odpověď

Reklama
LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
15. 5. 2013 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lelanka : jde to stahnout

Lelanka
Lelanka
Level 1 Level 1
15. 5. 2013 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co je tedy lepší? AMD nebo Nvidia? Chci si hry konečně někdy pořádně užít 👍 A ještě jsem chtěla dodat k druhému videu, to je nějaký program? Kdyby to šlo i stáhnout bylo by to super.

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
14. 5. 2013 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ACzeMiky: jo jo mas pravdu to je odborny pohled na toto demo

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
14. 5. 2013 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cannaboss: To je všechno moc hezký, ale ty obličeje jsi viděl jen ve hře. Teď mi řekni, kde jsi viděl obličej co je v tomhle videu? Asi v žádný hře a porovnáváš tech demo s obličejem co je ve hře . Ty si myslíš, že se bude Crytek s*át s obličejem, který je náročný ještě víc jak samotná hra? Asi těžko. Takže závěr? Moc si jich asi neviděl, co se tech dem týče. Jen jako správný zastánce nvidie říkáš to svoje a já tě chápu . Mimochodem, neboj. Trauma z dětství nemáma to proto, že jsem v dětství neseděl za PC a o tyhle věci jsem se nezajímal . Maximálně jsem si něco zahrál na ps1. Spíš ty jsi nic moc jiného než nvidii nezažil (jistě že ano, jako verdikt se ti to totiž náramně hodí )

Cannaboss
Cannaboss
Level 1 Level 1
14. 5. 2013 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ACzeMiky

Aha Tak jako porovnavat cry engine demo, kde je velkej exterier s timto videem, kde je pouze oblicej, mi prijde trochu mimo misu. Nicmene nejake obliceje v cry enginu3 jsem videl a opravdu nvidii do kapsy nestrci a uz vubec ne 10x. Jde videt ze veris tomu cemu chces verit. Zrejme mas z Nvidie a Intelu nejake traumata z detstvi.

Reklama
ComTK
ComTK
Level 1 Level 1
14. 5. 2013 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ACzeMiky: Já si to myslel, ale přijde mi to jako podobná technologie co má CryEngine a v tom je to trapnější, protože mam pocit, že vzali CE3 a upravili si ho a jestli tou úpravou je, že ten obličej vypadá prakticky stejně (jak řikáš a já si to myslim taky, že vypadá hůř) a jenom se zvedli nároky na 1 obličej, když v Crysis 3 bylo takhle asi 8 lidí a šlo mi to v pohodě, přitom ty tváře byli luxusní. Dneska je to jenom o prachách a co která z těch dvou společností přinese lepšího, ještě že už jsem to radši přestal sledovat...

Kapr88
Kapr88
Level 1 Level 1
14. 5. 2013 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to takovy zvlastni...kdyz si vezmete jak velky vykon maji dnesni moderni karty...a nerozjedou jeden *blbej* realnej oblicej nove technologie atd jsou hezka vec...ale ne kdyz k nim budu potrebovat temelin za zadkem abych to rozjel

AmID34D
AmID34D
Level 1 Level 1
13. 5. 2013 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až toto bude ve hrách tak si ještě chvíly počkáme, přecejenom aby to v nich mohlo být u každý osoby tak bude potřeba výkonej PC a to nVidia asi ví a bylo by pro vývojáře nevýhodný aby se s tim sr*** a pak by si to nikdo nekupil kvúli HW nárokům.

Mixam
Mixam
Level 23 Level 23
13. 5. 2013 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GTX 560 Ti na monitoru s FHDx32 na 144Hz 13-18 FPS

thundeus
thundeus
Level 22 Level 22
13. 5. 2013 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otázka, kdy to aplikují do her!

Reklama
Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
13. 5. 2013 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GTX470 11-15 FPS

Kapr88
Kapr88
Level 1 Level 1
13. 5. 2013 19:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ted nechci kecat (nevim to) ale na AMD tohle tech demo nejde pac nemaj Cudu? Mam na druhym PC HD6970 a nesplnuju pozadavky (chybi CUDA)

Beztak je to jedno...tohle jeste par let nikde nebude...ted by to mohli dat do nejaky hry...a prijit k nejakymu NPC s timhle (nedej aby jich bylo vic) tak by bylo FPS nekde na 0

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
13. 5. 2013 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ACR27: Souhlasim, že je AMD technologiemi úplně někde jinde než Nvidia, ale aspoň si neúčtujou 2000Kč za to stejně výkonné železo navíc. A jde mi o výkon PC a následný počet FPS než o nějaké podělané mini efekty, které Nvidia stále vymýšlí a které lidské oko ani nepostřehne. Proč si myslíte, že jsou ty detaily tak zblízka? Jen další marketingové tahy. Patlaj se s tímhle xichtem tak dlouho, asi jako nějaké studio s propracovanou hrou a říkaj, že tohle je grafika budoucnosti. No jestli budeme čekat na hry 20 let, tak to potěš prdel s prominutím .

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
13. 5. 2013 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

(Příspěvek neobsahuje text)

LucyferEwill
LucyferEwill
Level 1 Level 1
13. 5. 2013 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kapr88: si jako mysli ze amd tohle nema aha staci mit dx11 a ne gforce a to ma dnes kazda nova karta

Reklama
caukyy
caukyy
Level 1 Level 1
13. 5. 2013 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný no Nvidia se zase pošoupla 👍

Reklama
Reklama