Zpět na článek

Diskuze: Wii U – novinky, detaily a specifikace

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mikoláš Fišer
Mikoláš Fišer
Level 1 Level 1
11. 7. 2011 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SweetL. c. King: To říká někdo, kdo neovládá pravopis ze 3. třídy...

SweetL.c.King
SweetL.c.King
Level 1 Level 1
18. 6. 2011 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmmm co dodat proste sracka

Berry7
Berry7
Level 1 Level 1
16. 6. 2011 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nic tam o tom nerikali beno96

Erik Benko
Erik Benko
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a call of duty na PSV nič ani len na E3 o tom nebola reč ?

Robert1106
Robert1106
Level 1 Level 1
15. 6. 2011 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To aky directx podporuje GPU je mimo konzole od microsoftu uplne jedno. Hry na Wii U budu vyuzivat OpenGL. Otazne je ci bude klasicky OpenGL, aky mozeme vydiet na PC, alebo OpenGL ES, ktory vidime na PS3, alebo mobilnych zariadeniach. Takze dolezite informacie su ze chip R700 podporuje OpenGL 3. 3 a Shader Model 4. 1.

Reklama
Reklama