Zpět na článek

Diskuze: World of Warcraft: Shadowlands mají datum vydání

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MarekV

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se dělo s Arthasovo tělem mě dost zajímá, takže Uther celkově potěšil. BFA mě zklamalo asi nejvíc ze všech datadisků, ještě nevim, zda se ke hře vrátím. Tyhle filmečky jsou tady už od Draenoru, vždy představí cca 4 postavy ve hře a jejich příběh, nic nového a není proč proto hejtit,že Blizz najednou nedělá kvalitní a drahá videa, není to pravda. Je pravda že levelovani ve wow je průser a super ez záležitost, ale dojde ke snížení levelu ze 120 asi na 60 a snaží se to pořešit. Skupinové hraní, které známe z wotlk, začíná až na současném datadisku a HC nebo mythic obtížnosti, takže si zahraje každý podle svého. Doufám, že se datadisk povede, ale víru jsem ztratil, Blizzard je pro mě již a pouze Activision.

Vondry87

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych si to strašně rád zahrál, ale prostě se ta hra o 180 stupňů odklonila od toho, co mě bavilo. Manželce jsem to nedávno zaplatil, z nostalgie si chtěla zahrát a vyexpit si jednu postavu, tak na ní občas koukám a to je teda děs. Dungy se v podstatě probíhají, tank agro řešit nemusí, healer manu taky ne, bossové padnou dřív než stačí něco udělat a když to stihnou, stejně to nedělá damage.. z každého dungu několik modrých itemů, takže člověk výbavu neřeší a hlavně ty věci mění tak často, že už je to úplně jedno.. žádná radost nebo hrdost z ulovené kořisti se nekoná. Všechny questy jsou naservírované pod nos na začátku dungu. Manželka vlastně chodí jen dungy a nějak nemá potřebu (a hlavně nedává smysl) dělat cokoliv jiného, portne jí to tam, za 10 minut hotovo, má pořád na dané úrovni nejlepší věci, žádnej stres.. Nikdo na ní nemluví, s nikým se nepřetahuje o quest itemy nebo dropy, na ničem se domlouvat není třeba, je to taková single player hra pro 5, což jí vyhovuje, anglicky moc neumí. Profese zbytečné, PVP nikdo nehraje, svět scaluje s postavou, takže pocit zlepšování se se úplně vytratil.. pro mě je to celé takové sterilní a bezduché.. a vzhledem k tomu, že Shadowlands pravděpodobně bude pokračovat v tomto směru, mě určitě mine. Ale pokud Classic rozšíří TBC, asi neodolám.

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vondry87 Shodou nahod jsem taky pred par dny rozjel novou postavu a pustil jsem se do expeni. V podstate mas pravdu, ale system expeni se proti tomu jak to drive bejvavalo dosti zlepsil. To, ze se okolnimu svetu navysuje level s postavou je pravda, ale aspon lze nyni prochazet svetem a plnit questy systematicky jeden po druhem. Musim rici, ze momentalne me bavilo mnohem vice prave to plneni questu nez chozeni dungeonu. Ale jo, je to vo nicem. Level 70 jsem udelal za dva dny. Presne jak jsi napsal, nejaky pocit zlepsovani se uplne vytratil. Timto stylem clovek dojde az na level 120 a zacne nekonecnej grind. Naprosto chapu tve sklamani, mam na to podobny nazor, ale nemuzu na to rict jineho nez CLASSIC - tam je to stale jeste v poradku.

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Jakým stylem hraješ? Předpokládám že na prasáka, skrze ten 70 lvl za 2 dny. Já jsem minulý čtvrtek začal novou postavu wara a aktuálně jsem 55 lvl... Hraji tak jak by se "mělo" hrát, procházím úžasný svět a plním questy + za den si zajdu 2-3 dungy.

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@powerless Co znamena “na prasaka”...? Hraju tak jak jsi rekl. Delam systematicky jeden quest za druhym a postupne prechovazim svetem. Tzn. vsechny dostupne questy pro danou lokaci. Poberu questy a az mam vsechny splneny zajdu je odevzdat, poberu dalsi a tak stale dokola. Levely mi skacou jeden za druhym. Ale je pravda, ze s ctenim zadani ukolu si hlavu neselam. Jen to odklikam a frcim dal. Jo a heirloomy taky nepouzivam. Aliance - hunter.

Karel Božek

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vondry87 Myslím si že jsi nedošel do mythic+ úrovní. Affixy každý týden dokážou dost obměnit zážitek z dungeonu

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Karel Božek Nevim na koho byla tato reakce, protoze z mobilni verze zingu to neni videt, ale ne, do m+ jsem s touto novou postavou nedosel, to mas pravdu. Mam ale vice postav se kteryma jsem drive m+ chodil a samozrejme, tam uz je to uplne neco jineho, ale je to presne ten grind o kterem jsem psal vyse. Ale to uz bude dobreho pul roku zpatky. Ne-li vic. Jestli se od te doby neco v m+ zmenilo, nevim.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se to furt hraje XD kamoš to hraje už 15 let nechápu jak ho to může bavit když si furt stěžuje že je to čím dál horší

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
28. 8. 2020 03:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin ja skoncil pri oznameni BFA v ty expanzi nebylo nic co be me podporilo pokracovat dal vsechno byla jen recyklace funkci z legionu a pandarie nic novyho a originalniho nemluve o totalne sprznenym pribehu, a zatim co ukazujou shadowlands tak to nebude o nic lepsi. mozna skoda ze sem neskoncil uz v draenoru kde to uz nestalo za nic krome druhyho raidu. Pro me osobne byla nejlepsi expanze pandarie, protoze to byl prakticky jedinej datadisk kterej byl od podlahy napsanej originalne bez vykradani a recyklovani obsahu, ozivil world pvp ze bylo zabavny i pro lidi co ho nemuseji ani cejtit, kazdej update prinesl dost velkou porci pribehu i novyho obsahu a mel bezkonkurencne nejzajimavejsi raidy co se tyce mechanik obzvlast throne of thunder

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Já ten datadisk nesnáším protože mám rád fantasy a když mi tam nacpali pandy tak jsem se pochcal smíchy jen aby to hrál i víc v číně hold jsou věci co nemusím ale máš pravdu každej říká že pandy byli nejlepší datadisk , já hrál wowko 3 roky jenom když jsem dokončil příběh Arthase tak jsem skončil a oni ho tam teď naberou znova a dokurvi jeho story už to vidím a remake warcraft 3 byl odpad největší pro mě zklamání Blizard je u mě mrtvé studio

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Doporučuji 4story nebo metin 2 to jsou pro tebe ideální hry :)

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@powerless Víš co mi můžeš XD

VereWolf

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Žeby chtěli propojit dvě jejich původní značky? :-D

Draper

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Battle for Azeroth byla poslední tečka, člověk tam trávil moře času nesmyslnými úkoly na reputaci a novej datadisk zase celý postup smázne.

Crackey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Draper tjn, s tím celkem nasrali aj mě, že ty requirements nebudou potřeba...

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
27. 8. 2020 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo ještě dneska hraje WoWko? A 7 minut dlouhá slideshow, kdo na to má koukat?

Rack
Rack
Level 28 Level 28
27. 8. 2020 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 Docela slušnej downgrade ve srovnání s tím jaký dělaly dřív filmečky

MikeGrey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Já ho hraju ... Stále je to nejlepší MMORPG ... Veškerá konkurence během pár let chcípla. Filmečky blizz furt dělá ... dokonce je jich více než dříve. Tyhle příběhové "slideshow" nejsou žádnou novinkou ... Už tu s náma nějakou dobu jsou ... Koukám že nevíte ale hlavní je si přeci zanadávat.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
28. 8. 2020 03:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MikeGrey j hlavne ten ending posledniho raidu stal za to, mylsim ze to byl ten nejosizenejsi odpad jakej kdy blizzard vyprodukoval, a wowko stopro neni nejlepsi mmorpg jen je na nej nejvic reklam v evrope a americe, v asii po nem nestekne ani pes

SlowDowns
SlowDowns
Level 1 Level 1
27. 8. 2020 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 Vidím, že si odborník, když píšu 2012 a to jsou pandy. Lidi píšou od roku 2012, že wowko je mrtvý a je rok 2020 a wowko furt nechcíplo zajímavý. Už to sice nehraji, protože od WOD je to trash, když nepočítám datadisk Legion, který byl výborný, ale tyhle komentáře jsou fakt trapný.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SlowDowns The elder scroll online hraje víc lidí jak wowko takže asi tak v každé lokaci v elder scroll máš ve městě kolem 100 lidi a ty tvrdší že všechno chciplo krom wowka haha když Teso po tom co vyšel skyrim datadisk je nejvíc hratelné a opravené oproti wowku co furt maže tvůj postup z předešlých datadisku takže ti kurvi čas co v něm traviš jak čurák

SlowDowns
SlowDowns
Level 1 Level 1
27. 8. 2020 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin ESO opravdu nehraje víc lidí než WoWko :D

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SlowDowns No minimálně tam mám CZ Guildu kde je 150 aktivních hráčů se nedá říct o wowku kde jsem měl problém najít aktivní lidi a na něčem se domluvit

SlowDowns
SlowDowns
Level 1 Level 1
27. 8. 2020 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Jak říkám Wowko kvalitou upadá. Já hraji pouze, když vyjde datadisk a pak už to nezapnu, ale vždy jsem neměl problém hned najít CZ/SK guildu s více jak 500 aktivními členy.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SlowDowns No a to je problem že lidi to hraju když vyjde datadisk a jakmile to projedou story tak na to kašlou a čekají na další datadisk protože nemá smysl tam dělat věci když dalším datadiskem ti to smažou a musíš farmit shit z nového aby jsi byl silnej

MikeGrey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Prej mám tam guildu o 150 lidech :D :D Byl jsi někdy na Drakthulu ? Tisícovky Čechů na jednom realmu ale ok ... Těch 150 lidí bude asi víc :D :D A ne ... TESO fakt nemá víc hráčů ...

David

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MikeGrey Sice Teso nema tolik lidí nejspíš jako wow, ale ten rozdíl v posledních letech bude uplně markatní zatímco wow hnojí každým datáčem, tak TESO a i třeba takové GW2 jen kvetou a populací na tom nejsem o moc hůře ba naopak Teso ted jede na nejvyšší obrátky a to i třeba takové GW2 které je kolik 3 roky bez datáče? :). Takže ne Teso nemá víc hráčů než Wow, ale rozhodně ten rozdíl nebude vůbec hrozivý :). Ba naopak si myslím že to bude těsný ba srovnatelné :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
28. 8. 2020 03:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David nemyslim si ze elder scrolls ma kolem trech milionu aktivnich hracu

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Myslím že je to +- nějak takhle: WoW - 3 200 000 Teso - 1 000 000 GW2 - 850 000

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 Já to střídám dle obsahu, WoW - TESO - GW2. Aktuálně hraji TESO Greymoor a čekám na WoW data to mi pak vyjde tak akorát do léta 2021 kdy má +- vyjít třetí data do GW2... Pohoda

Rack
Rack
Level 28 Level 28
27. 8. 2020 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

15 let ždímání jediného dobrého záporáka co dokázal Blizzard vytvořit pokračuje

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Ne asi XD já tvrdím že wowko mělo skončit 3 datadiskem kdy ten příběh ještě stal za to ne pojďme dokurvit všechno dobré v další datadisku bych se nedivil kdyby v příštím Arthase oživili a byl by z něj dobrák XD

SlowDowns
SlowDowns
Level 1 Level 1
27. 8. 2020 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin V jakém datadisku se objevoval Arthas po WOTLK ? Čekám na odpovědi.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SlowDowns Jen si braň wowko jak chceš názor nikoho to nezmění wowko je shit po LK pro většinu lidí :D hrajou to jen děti a lidi co nehráli nic jiného v životě člověk by řekl že z toho vyrosteš jako většina lidí co to hrál i když jim bylo 13 v mé třídě to hrálo 8 lidi a nikdo z nich to nehraje po legion datadisku

MikeGrey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Ajaj brečíky jak byl WOTLK nejlepší a current stojí za hovno tu dlouho nebyly :D Zajímavé že věci jako LFR atd co lidi tak moc nesnášej byly přidány právě v tomto datadisku ... Strange :)

SlowDowns
SlowDowns
Level 1 Level 1
27. 8. 2020 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Já už nejsem fanoušek Wowka, ale serou mě lidi co nadávají na hry, protože jim to někdo řekl. Promin Martine ty nemáš o wowku očividně žádné znalosti, proto je u tebe absence argumentů.

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SlowDowns Protože já to přestal hrát když vyšli pojebane pandy protože mě zajímá lore a když mi do něj nacpou pandy tak jsem skončil protože mě nezajimali ale mám x kámošu co to hrál každej den 10h a vím že třeba pandy byl nejlepší datadisk prej ale ty poslední to jenom kurvi takže jako fanoušek wowka co miloval příběh si tu klidně napíšu že je to shit největší teď

SlowDowns
SlowDowns
Level 1 Level 1
28. 8. 2020 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin No já končím od Martina se asi argumentu nedočkáme. Zatím neřekl ani jeden důvod proč je wowko tak hrozné. Jen opakuje slovo pandy. Nemá to smysl. Děkuji za debatu.

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Tak to se nedivím že to od tebe už nikdo nehraje když všichni musí dělat 12 hodin na stavbě :)

Martin

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@powerless To víš ne všichni dostávají peníze od mámy jako ty a chodí do práce nemají čas hrát 10H denně wowko jako ty xd navic bejt venku s kamosema je lepší než sedět u wowka celej život ale to ty nepoznaš

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin 😂 Prostě někdo nevyroste z WoW a někdo zase z psaní těchto 70IQ komentářů...

SlowDowns
SlowDowns
Level 1 Level 1
28. 8. 2020 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Furt jsem nedostal odpovědi, kdy se Arthas objevil jako postava po datadisku WOTLK ?

Reklama
Reklama